Feedback: Følg med i Vmans udvikling

Skrevet i Udviklerhjørnet

Popsdk (Pops) 19. marts 2024, 17:11
FC Apollyon sagde:
Det er ikke gået i stå og de planer og tanker der er til fremtiden er store og tager lang tid.
Der kan læses flere blogindlæg her, som viser deres tanker.

https://www.virtualmanager.com/blog

Forskellige fejlrettelser har været på tegnebrættet den seneste tid, hvor der også arbejdes på lidt større ting, der vil gavne spillet og fællesskabsdelen af spillet smiley
Men præcis netop den er ikke blevet opdateret siden nov 2023 ..
Det tænker jeg er ret lang tid med tavshed omkring udvikling, eller er det bare mig? smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 20. marts 2024, 08:47
Popsdk sagde:
FC Apollyon sagde:
Det er ikke gået i stå og de planer og tanker der er til fremtiden er store og tager lang tid.
Der kan læses flere blogindlæg her, som viser deres tanker.

https://www.virtualmanager.com/blog

Forskellige fejlrettelser har været på tegnebrættet den seneste tid, hvor der også arbejdes på lidt større ting, der vil gavne spillet og fællesskabsdelen af spillet smiley
Men præcis netop den er ikke blevet opdateret siden nov 2023 ..
Det tænker jeg er ret lang tid med tavshed omkring udvikling, eller er det bare mig? smiley
Der har ikke været officiel udmelding - men der er opdateret sidenhen - også interne ting er opdateret, de er blot ikke listet.
https://www.virtualmanager.com/changelog

Midtjylland Ultras (MT) 31. marts 2024, 17:13
Er der en app på tegnebrættet? Kunne godt bruge en notifikation på min telefon når mine spillere bliver solgt / kommer på auktion fra transferlisten.

Jeg har i længe nu været inaktiv på transfermarkedet (hvilket dræber spillet), fordi jeg har brændt nallerne over at mine spillere bliver solgt mens jeg er på arbejde osv.

Et livligt og godt vman for mig er et spil med mange spillere på auktion og på transferlisten - men synes der er flere end nogensinde, der bare har spillere på kontrakt og slet ikke handler. Måske grundet ovenstående?

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 1. april 2024, 11:15
Midtjylland Ultras sagde:
Er der en app på tegnebrættet? Kunne godt bruge en notifikation på min telefon når mine spillere bliver solgt / kommer på auktion fra transferlisten.

Jeg har i længe nu været inaktiv på transfermarkedet (hvilket dræber spillet), fordi jeg har brændt nallerne over at mine spillere bliver solgt mens jeg er på arbejde osv.

Et livligt og godt vman for mig er et spil med mange spillere på auktion og på transferlisten - men synes der er flere end nogensinde, der bare har spillere på kontrakt og slet ikke handler. Måske grundet ovenstående?
Der er ikke en app på tegnebrættet.

Midtjylland Ultras (MT) 1. april 2024, 11:58
FC Apollyon sagde:
Midtjylland Ultras sagde:
Er der en app på tegnebrættet? Kunne godt bruge en notifikation på min telefon når mine spillere bliver solgt / kommer på auktion fra transferlisten.

Jeg har i længe nu været inaktiv på transfermarkedet (hvilket dræber spillet), fordi jeg har brændt nallerne over at mine spillere bliver solgt mens jeg er på arbejde osv.

Et livligt og godt vman for mig er et spil med mange spillere på auktion og på transferlisten - men synes der er flere end nogensinde, der bare har spillere på kontrakt og slet ikke handler. Måske grundet ovenstående?
Der er ikke en app på tegnebrættet.
Kunne man i så fald tilmelde sig en mail, hvis ens spiller ryger på auktion / bliver solgt fra transferlisten?

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 2. april 2024, 08:01
Midtjylland Ultras sagde:
FC Apollyon sagde:
Midtjylland Ultras sagde:
Er der en app på tegnebrættet? Kunne godt bruge en notifikation på min telefon når mine spillere bliver solgt / kommer på auktion fra transferlisten.

Jeg har i længe nu været inaktiv på transfermarkedet (hvilket dræber spillet), fordi jeg har brændt nallerne over at mine spillere bliver solgt mens jeg er på arbejde osv.

Et livligt og godt vman for mig er et spil med mange spillere på auktion og på transferlisten - men synes der er flere end nogensinde, der bare har spillere på kontrakt og slet ikke handler. Måske grundet ovenstående?
Der er ikke en app på tegnebrættet.
Kunne man i så fald tilmelde sig en mail, hvis ens spiller ryger på auktion / bliver solgt fra transferlisten?
Ikke som det ser ud nu, men det kan foreslås til udviklerne og så kan de tage et kig på forslaget smiley

Barys Astana (--) 10. april 2024, 09:01
Bare et nysgerrigt spørgsmål.

Er der noget nyt i støbeskeen lige for øjeblikket? smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 10. april 2024, 11:23
Barys Astana sagde:
Bare et nysgerrigt spørgsmål.

Er der noget nyt i støbeskeen lige for øjeblikket? smiley
Ja, der er noget nyt på vej.
Efter vores første test er vi dog stødt på nogen fejl, der har udskudt det lidt.

Udviklerne har lavet ændringer i går og der kommer flere i dag, for at følge det til dørs.

Barys Astana (--) 10. april 2024, 11:35
FC Apollyon sagde:
Barys Astana sagde:
Bare et nysgerrigt spørgsmål.

Er der noget nyt i støbeskeen lige for øjeblikket? smiley
Ja, der er noget nyt på vej.
Efter vores første test er vi dog stødt på nogen fejl, der har udskudt det lidt.

Udviklerne har lavet ændringer i går og der kommer flere i dag, for at følge det til dørs.
Fedt fedt fedt smiley glæder mig til at høre mere om det!

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 13. april 2024, 11:14
[quote=FC Apollyon]
[quote=Barys Astana]
Bare et nysgerrigt spørgsmål.

Er der noget nyt i støbeskeen lige for øjeblikket? smiley
[/quote]

Ja, der er noget nyt på vej.
Efter vores første test er vi dog stødt på nogen fejl, der har udskudt det lidt.

Udviklerne har lavet ændringer i går og der kommer flere i dag, for at følge det til dørs.

[/quote]
[quote=FC Apollyon]
[quote=Barys Astana]
Bare et nysgerrigt spørgsmål.

Er der noget nyt i støbeskeen lige for øjeblikket? smiley
[/quote]

Ja, der er noget nyt på vej.
Efter vores første test er vi dog stødt på nogen fejl, der har udskudt det lidt.

Udviklerne har lavet ændringer i går og der kommer flere i dag, for at følge det til dørs.

[/quote]
[quote=FC Apollyon]
[quote=Barys Astana]
Bare et nysgerrigt spørgsmål.

Er der noget nyt i støbeskeen lige for øjeblikket? smiley
[/quote]

Ja, der er noget nyt på vej.
Efter vores første test er vi dog stødt på nogen fejl, der har udskudt det lidt.

Udviklerne har lavet ændringer i går og der kommer flere i dag, for at følge det til dørs.

[/quote]

Er der noget nyt i støbeskeen lige for øjeblikket? smiley
[/quote]

Ja, der er noget nyt på vej.
Efter vores første test er vi dog stødt på nogen fejl, der har udskudt det lidt.

Udviklerne har lavet ændringer i går og der kommer flere i dag, for at følge det til dørs.

[/quote]
[quote=FC Apollyon]
[quote=Barys Astana]
Bare et nysgerrigt spørgsmål.

Er der noget nyt i støbeskeen lige for øjeblikket? smiley
[/quote]

Ja, der er noget nyt på vej.
Efter vores første test er vi dog stødt på nogen fejl, der har udskudt det lidt.

Udviklerne har lavet ændringer i går og der kommer flere i dag, for at følge det til dørs.

[/quote]
Hej,
Jeg må indrømme jeg er ved at tabe gnisten for Vman..
Også indrømmet.. Det kan godt være det er mig der har ændret mig eller at jeg simpelthen har spillet Vman for længe !
Jeg sidder med en fornemmelse af at der intet sker overhovedet.. Og ikke har lysten til at fortsætte.
Jeg har solgt ungdomsholdet.. Og havde faktisk planlagt at sælge Seniorholdet over de næste dage..
Kiggede tilfældigvis ind i dette forum..
Og kan så se at der faktisk sker lidt, omend det mest er fejl der rettes.. Men noget sker der trods alt hvis man selv søger informationen..
Så tænker måske lidt mere over om der kan komme noget godt ud af det..
Men jeg tænker stadig information/kommunikation er for dårlig.. Vel generelt et problem der er påpeget i alle de år jeg har spillet Vman..
Jeg jublede indvendigt da der blev ansat en Community Manager og jeg synes faktisk det løftede det hele i en tid.. Men for mig er det efterhånden blevet lidt usynligt igen hvad der sker af udvikling..
Jeg er jo også blevet ældre og nok mere gnaven og forlanger bare at få uden at yde andet end min licens.. 😀
Jeg er jo også blevet ældre og nok mere gnaven med tiden men gider ikke engang længere kritisere eller skrive på forum da tonen der er, at man ikke skal kloge sig for meget hvis man har nogle moralske holdninger. eller er uenig i andres tilgang.
Så nu vejleder jeg kun de der skriver direkte PB og det er faktisk nok det jeg ville savne mest.. Nu forlanger jeg måske bare at få uden at yde andet end min licens, set fra andres synspunkt.. 😀
Det skal ikle tolkes som en negativ kritik af hvad Vman eller andre managers gør eller ikke gør.. Det er bare en beskrivelse af hvordan jeg ser det som tidligere aktiv manager på Vman..
Just my 10 cents
God weekend,
Mvh Per



Besvar