Er personalesøgning blevet værre igen?

Skrevet i Generelt

Schmidtfc (Manager i Schmidtfc) 28. marts 2024, 09:52
Spicy Fanta FC sagde:
Jeg synes personalesøgningen er godt og fair. Det fungerer også helt fint smiley
Er det dig som ejer spillet? For systemet er lort! Useriøs kommentar

Forza Anarchy (Don Corleone) 28. marts 2024, 09:57
Schmidtfc sagde:
Spicy Fanta FC sagde:
Jeg synes personalesøgningen er godt og fair. Det fungerer også helt fint smiley
Er det dig som ejer spillet? For systemet er lort! Useriøs kommentar
Latterlig kommentar bare fordi nogen har en anden holdning.

Jeg er helt enig med Fanta. Og nej jeg har ingen aktier i spillet og heller ingen relation til Fanta.

Jeg er bare lodret uenig med dig

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 28. marts 2024, 11:34
Hentede lige nu en 32 årig 20 - 20 træner.
Det fungerer jo..

Thorshammer United (EPU) 28. marts 2024, 12:48
Schmidtfc sagde:
Spicy Fanta FC sagde:
Jeg synes personalesøgningen er godt og fair. Det fungerer også helt fint smiley
Er det dig som ejer spillet? For systemet er lort! Useriøs kommentar
Slap dog lige af. Hvordan skal systemet være før det er rigtig godt?

Seven Dials FC (Oliver) 28. marts 2024, 19:32
Thorshammer United sagde:
Der er mange ledige 20xx20 trænere i puljen, så det er bare med at sende jobopslag afsted.

Lige nu er der en hitrate på 0,822199383 %, d.v.s. der er gevinst for en 20xx20 træner for hver 24.325 TV-kampagne.

God jagt smiley
Jeg vil egentligt bare gerne have en 19-18, 20-17 eller noget der bare er tilnærmelsesvis det værd. Ellers skulle man lave det om til at være kun "ungdomsspillere", som gælder for unge og mark- og målmænd for senior.
Bedste jeg har fået efter 5 dage er 20-15 og 19-16, hvilket er noget af en ulempe, fordi eventuelle købere ikke kan se forskel på god og dårlig træner, så ungdomsspillere går ned i værdi i forhold til ingen træner, hvis man ikke får en ordentlig træner.

Seven Dials FC (Oliver) 28. marts 2024, 19:35
Forza Anarchy sagde:
Jeg synes systemet er fint og fair
Fair er netop hvad det ikke er sammenlignet med før. Nu er det nærmest tilfældigt om man kan få en god træner eller ej, hvilket per definition ikke er fair. Det tidligere system havde sine mangler og var ret så tedious, men det var fair - alle kunne få en god træner, hvis de gad bruge 20 minutter på at søge.
Har forsøgt hele denne sæson at få en træner, og det er stadig ikke lykkedes at finde en, som ikke ville forringe værdien af mine 15-årige.


Kæmpe ommer af The Dudes eller hvem som driver spillet nutildags.

Seven Dials FC (Oliver) 28. marts 2024, 19:41
Thorshammer United sagde:
Schmidtfc sagde:
Spicy Fanta FC sagde:
Jeg synes personalesøgningen er godt og fair. Det fungerer også helt fint smiley
Er det dig som ejer spillet? For systemet er lort! Useriøs kommentar
Slap dog lige af. Hvordan skal systemet være før det er rigtig godt?
Det skal kunne lade sig gøre indenfor en nogenlunde fornuftig tid at kunne finde brugbart personale uden man skal investere dagevis og spandevis af credits.
Før de lavede det om var systemet langt bedre, i og med at alle kunne finde en god træner, hvis de bare søgte i lidt tid (tog på ingen måde lang tid, hvis man ved hvad man leder efter).

Efter ændringerne:

- Man skal minimum vente 4 timer på at få bare en håndfuld muligheder, uden nogen garanti for at én af dem kan bruges. Før havde man langt flere dårlige optioner, men man kunne finde en god træner på under 20 minutter ved at bladre lidt.

- Det kan tage over en sæson at finde en træner, som er værd at ansætte - så hvis man glemmer at forlænge kontrakt, så står man pludselig og kan bruge mange dage, måske endda uger før man kan få en ordentlig træner. I det tidligere system kunne man købe en ny med det samme.

- Hvis man er uheldig kan man ende med at bruge helt urimilige summer på at finde en træner - før skulle man bare bladre nogle sider.


Med andre ord, så er det på alle punkter en forringelse af systemet. Tanken var egentligt fin nok, men resultatet var objektivt set en stor forringelse af spiloplevelsen. Developer-tiden kunne være blevet brugt langt mere fornuftigt end at ødelægge noget, der fungerede rimeligt nok i forvejen.


Edit: Har lagt mærke til man kan skippe ventetiden ved at betale med rigtige penge. Taget i betragtning hvor mange gange man kan risikere at søge for at få en ok træner, så virker det til at være et forsøg på at indføre flere p2w elementer. Virker næsten uærligt at sige, ændringerne var forsøg på at forbedre brugeroplevelsen, men det kan selvfølgelig være det vitterligt var med god mening.

Seven Dials FC (Oliver) 28. marts 2024, 20:00
Spicy Fanta FC sagde:
Pers LØVER sagde:
FC Ray sagde:
Seven Dials FC sagde:
FC Ray sagde:
Det er så latterligt
Tror jeg oppe på 100.000 c nu hvor jeg konstant søger og søger
Ingen af dem er fornuftig trænere
Det useriøst det her
Ah, så det i det mindste ikke bare mig, der er uheldig, eller som ikke umiddelbart synes det er en forbedring længere.
Det gamle system havde sine mangler, helt klart, men jeg vil nu hellere bladre igennem ubrugelige trænere i 20 minutter for så til gengæld at finde en, der er god, i stedet for at bruge op til en uge på at finde ne træner, der kan både mark og ungdom.
Ærligt vil med glæde blade igennem de næste 1-2 timer for at finde en træner jeg ønsker og ikke vente 4 timer på at få nogle trænere som ikke giver mening. Det sku en ommer det der🤣
Det værste for mig er ikke kvaliten af trænere..
Jeg prøvede det lige af med hurtigste løsning og blev tilbudt en 20/17 træner hvilket vel er nogenlunde..
Men selve opsætningen.. Skærmen er uklar da teksten trækker stats ind over hinanden.. og jeg kan ikke linke på trænerens navn.. Er det manglende opsætning i min telefon.. ?
Mvh Per
Alt er fint med tekst og opsætning på min telefon og iPad smiley
https://imgur.com/a/g1dWVze - At det fungerer netop på din enhed, betyder ikke at der ikke er blevet gjort et sloppy job med mobiloptimering. Der er mange, som bruger android med chrome, og det kan umuligt kun være 2, som har det problem.

Kan se den attitude er der et par stykker af i den her tråd "jeg har været heldig med at få en god træner, så det fungerer helt fint /thread".

Forza Anarchy (Don Corleone) 28. marts 2024, 20:12
Seven Dials FC sagde:
Forza Anarchy sagde:
Jeg synes systemet er fint og fair
Fair er netop hvad det ikke er sammenlignet med før. Nu er det nærmest tilfældigt om man kan få en god træner eller ej, hvilket per definition ikke er fair. Det tidligere system havde sine mangler og var ret så tedious, men det var fair - alle kunne få en god træner, hvis de gad bruge 20 minutter på at søge.
Har forsøgt hele denne sæson at få en træner, og det er stadig ikke lykkedes at finde en, som ikke ville forringe værdien af mine 15-årige.


Kæmpe ommer af The Dudes eller hvem som driver spillet nutildags.
Det er fair på den måde at alle managers har lige stor mulighed for at finde en god træner. Førhen kunne diverse natteravne sidde oppe om natten på bestemte tispunkter og ved hjælp af scripts hente de bedste trænere for næsen af andre, hvilket betød/betyder at nogle managers har over 20 trænere med 20xx20. Derudover kunne man give personale videre til sine venner ved hjælp af links til personalet - dette var på ingen måde retfærdigt og gav lige muligheder.

Nu er alle ligestillet når det kommer til at finde godt personale. Ja det er blevet sværere, men mere retfærdigt.

Tokyo (CK) Crew 28. marts 2024, 20:23
Seven Dials FC sagde:
Thorshammer United sagde:
Der er mange ledige 20xx20 trænere i puljen, så det er bare med at sende jobopslag afsted.

Lige nu er der en hitrate på 0,822199383 %, d.v.s. der er gevinst for en 20xx20 træner for hver 24.325 TV-kampagne.

God jagt smiley
Jeg vil egentligt bare gerne have en 19-18, 20-17 eller noget der bare er tilnærmelsesvis det værd. Ellers skulle man lave det om til at være kun "ungdomsspillere", som gælder for unge og mark- og målmænd for senior.
Bedste jeg har fået efter 5 dage er 20-15 og 19-16, hvilket er noget af en ulempe, fordi eventuelle købere ikke kan se forskel på god og dårlig træner, så ungdomsspillere går ned i værdi i forhold til ingen træner, hvis man ikke får en ordentlig træner.
Du har lavet fem jobopslag på fem dage. Det er da helt fint, at det kræver lidt arbejde at få de bedste trænere smiley
Besvar