Har du bil?

Skrevet i Off-topic

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 9. december 2013, 08:44
Har du bil?
- Ja
Hvad kører du i?
- Når jeg fylder 18 kommer jeg til at køre i en Audi A3

Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk)
- Jeg håber på at vil kune skaffe en Audi A4-A6 da de er faldet voldsomt i pris. smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 9. december 2013, 09:30
FC Deluga sagde:
Har du bil?
- Ja
Hvad kører du i?
- Når jeg fylder 18 kommer jeg til at køre i en Audi A3

Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk)
- Jeg håber på at vil kune skaffe en Audi A4-A6 da de er faldet voldsomt i pris. smiley
Glæd dig til dyre regninger så smiley

Slettet klub 9. december 2013, 19:01
Har du bil?
- Nej smiley 14 år
Hvad kører du i?
- Min fars Mercedes Benz C180 Sport (2000 år model)

Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk)
- Elsker Bentley'er men nok en BMW 5-Serie smiley

Slettet klub 9. december 2013, 19:06
Har du bil? Ja en del smiley
Hvad kører du i? Lige pt Subaru Impreza
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) nok en Audi R8

Old Trafford FC (I prefer not to speak) 9. december 2013, 19:17
Fortuna BZ sagde:

Hvad lyver du for? :p
.. Men min far har tjent rigeligt til at jeg ikke behøvede arbejde, jeg fik selv (fordi jeg er i familie med min far) en stilling som betalte regningerne MANGE år frem uden at jeg egentligt behøvedes at lave noget, samt jeg i dag arbejder som spilleragent hvor jeg bestemt heller ikke kan klage over min indtægt.

Weli FC (AW) 9. december 2013, 19:19
Klubben Østerbro sagde:
Har du bil?
Hvad kører du i?
Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk)

Jeg kan starte ud selv, hvis det er. Jeg havde en Golf IV, som jeg købte umiddelbart efter sommerferien. Jeg lagde den for sjov på nettet til en overpris, hvorefter der var en køber, som smed et bud på den. Jeg valgte at sælge den, da det gav mig mulighed for at købe min nye bil. Jeg har nu en Ford Mondeo fra 2005. Kunne dog godt tænke mig at køre i diesel, da den forbrænder for meget benzin og diesel er billigere!

Fyns Elite Klub (Patrick) 9. december 2013, 22:36
Jeg har en
Seat altea 1,9 TDI cippet til 204 HK

Bedde United FC (Bedde) 9. december 2013, 23:40
Har du bil? - Yessir!

Hvad kører du i? - Jeg kører i den fantastiske mini bil Seat Mii! Den lille sparegris er simpelthen genial! Har haft de Brian-biler jeg har haft behov for i løbet af min tid, derfor bliver der tænkt med tegnebogen lige PT :-)

Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) - En splinterny Audi A3 kunne bestemt være lækker!!

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 10. december 2013, 12:48
Fyns Elite Klub sagde:
Jeg har en
Seat altea 1,9 TDI cippet til 204 HK
Hvad synes du om chipning? Har du haft problemer med motoren siden?

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 10. december 2013, 12:48
Irish Academy sagde:
Har du bil? - Yessir!

Hvad kører du i? - Jeg kører i den fantastiske mini bil Seat Mii! Den lille sparegris er simpelthen genial! Har haft de Brian-biler jeg har haft behov for i løbet af min tid, derfor bliver der tænkt med tegnebogen lige PT :-)

Hvad kunne du tænke dig at køre i, hvis du ikke er tilfreds med din nuværende bil? (Vær gerne realistisk) - En splinterny Audi A3 kunne bestemt være lækker!!
Hvorfor valgte du Mii frem for Citi-Go eller UP!?
Besvar