Din ambition for sæsonen...

Skrevet i Generelt

Antalyaspor (--) 19. november 2023, 13:55
Barys Astana sagde:
Barys Astana sagde:
Barys Astana sagde:
I de sidste to sæsoner har målet været overlevelse i 3 division i Spanien.

I den her sæson prøver jeg at spidse blyanten lidt, så ambitionen er at slutte i top 6. Så må jeg vente og se om det alligevel var for ambitiøst smiley
En fremragende start har budt på 4 sejre og 3 nederlag, hvilket resulterer i en øjeblikkelig 2. plads i ligaen. Det er mere end godkendt. smiley
Det går over al forventning i den her sæson smiley i skrivende stund er jeg etter i puljen med 14 point ned til tredjepladsen. Der resterer 13 kampe. Det lugter af oprykning til 2 div!
På sidste spilledag lykkedes det smiley oprykning er nu en realitet

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 19. november 2023, 13:57
Barys Astana sagde:
Barys Astana sagde:
Barys Astana sagde:
Barys Astana sagde:
I de sidste to sæsoner har målet været overlevelse i 3 division i Spanien.

I den her sæson prøver jeg at spidse blyanten lidt, så ambitionen er at slutte i top 6. Så må jeg vente og se om det alligevel var for ambitiøst smiley
En fremragende start har budt på 4 sejre og 3 nederlag, hvilket resulterer i en øjeblikkelig 2. plads i ligaen. Det er mere end godkendt. smiley
Det går over al forventning i den her sæson smiley i skrivende stund er jeg etter i puljen med 14 point ned til tredjepladsen. Der resterer 13 kampe. Det lugter af oprykning til 2 div!
Tillykke med oprykningen
På sidste spilledag lykkedes det smiley oprykning er nu en realitet

Antalyaspor (--) 19. november 2023, 15:02
Pers LØVER sagde:
Barys Astana sagde:
Barys Astana sagde:
Barys Astana sagde:
Barys Astana sagde:
I de sidste to sæsoner har målet været overlevelse i 3 division i Spanien.

I den her sæson prøver jeg at spidse blyanten lidt, så ambitionen er at slutte i top 6. Så må jeg vente og se om det alligevel var for ambitiøst smiley
En fremragende start har budt på 4 sejre og 3 nederlag, hvilket resulterer i en øjeblikkelig 2. plads i ligaen. Det er mere end godkendt. smiley
Det går over al forventning i den her sæson smiley i skrivende stund er jeg etter i puljen med 14 point ned til tredjepladsen. Der resterer 13 kampe. Det lugter af oprykning til 2 div!
Tillykke med oprykningen
På sidste spilledag lykkedes det smiley oprykning er nu en realitet
Takker smiley

FC Mondas (Hele holdet t-listet) 19. november 2023, 20:10
Denne sæson har jeg høje ambitioner, og jeg sigter derfor efter at vinde både det tyrkiske mesterskab og den tyrkiske pokalturnering. I VMWC sigter jeg efter en kvartfinale.

Mit hold er måske ikke det allerbedste i ligaen, da der simpelthen er et par andre hold med lidt mere kvalitet på de fleste positioner, uden at forskellen er markant stor. Jeg bør dog være med omkring top-4, tænker jeg, og med lidt held og marginaler er det ikke utænkeligt, at jeg kan løbe med guldet.

I den netop overståede sæson viste holdet tæt på nedrykningsform i den første halvdel, mens jeg i den sidste halvdel af sæsonen med enkelte taktiske justeringer samt et par opgraderinger på holdet viste mesterskabsform og sluttede af med 23 ud af 30 mulige points i de sidste 10 kampe. Hvad kunne det ikke være blevet til, hvis jeg startede sæsonen med samme hold, taktik og formation, som jeg har nu..

Mine chancer i den kommende sæson vil jeg vurdere til at være ligeså store som Arsenals chancer i Premier League i denne sæson, og så må I selv tænke jer frem til, hvad end det betyder.

Forza Anarchy (Don Corleone) 19. november 2023, 20:14
Forza Anarchy har i denne sæson følgende ambitioner:

Førsteholdet: Slutte i top 7
Ungdomsholdet: Slutte i top 5
Økonomisk: Førsteholdstruppen skal trimmes, så træningsanlægget kan opgraderes inden for de næste 2-3 sæsoner.

Forza Anarchy (Don Corleone) 26. november 2023, 14:01
Forza Anarchy sagde:
Forza Anarchy har i denne sæson følgende ambitioner:

Førsteholdet: Slutte i top 7
Ungdomsholdet: Slutte i top 5
Økonomisk: Førsteholdstruppen skal trimmes, så træningsanlægget kan opgraderes inden for de næste 2-3 sæsoner.
2 ud af 3 målsætninger opnået.

- Førsteholdet slutter som nummer 7
- Ungdomsholdet sluttede som nummer 2
- Mangler stadig at få trimmet førsteholdet. Jeg har for mange gode spillere som bare varmer bænken. Jeg er derfor ikke kommet tættere på opgradering af træningsanlæg


Antalyaspor (--) 9. december 2023, 18:57
Det så skidt ud for os i den her sæson, men nu med 4 sejre i de sidste 5 er tingene vendt på hovedet og er nu over stregen igen smiley 3 kampe igen - håber det lykkes at overleve i 2. division igen, det vil være tredje sæson i streg hvis det lykkes.

Forza Anarchy (Don Corleone) 9. december 2023, 19:28
Efter skiftet til Brasilien røg jeg fra 2. og 3. division ned i 2 gange 4. division.

Målsætningen var klar; sikker oprykning til begge hold hvilket er/bliver en realitet.
Derudover mangler jeg kun at få solgt de sidste 5 reservespillere, så økonomien er til at opgradere mit træningsanlæg.

Antalyaspor (--) 11. december 2023, 19:22
Ambitionen denne sæson er overlevelse igen smiley jeg spicer det lidt op og går efter top 10.

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 11. december 2023, 21:44
At vi blander os i oprykningskampen.
Besvar