Playonic opkøbt! :O

Skrevet i Udviklerhjørnet

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 13. februar 2020, 16:31
AtIetico Madrid sagde:
Skurkene Fra Aarhus sagde:
VSTGN sagde:
Godt at høre du selv har overtaget styringen, det kan kun være den rigtige løsning.

Det er formentlig ikke noget der ændrer noget, men kunne være fint at ændre betalingsmåderne (slette sms-betaling) og så få bragt mobilepay i spil.

Læste at du havde fundet dig en revisor, men du skal være velkommen til at hive fat i mig herinde hvis du har brug for lidt sparring uden du får en kæmpe regning smiley
Siden hvornår giver revisorer en kæmpe regning for sparring? Har sgu fået masser uden at ligge en krone smiley
Repræsenterer du alle, der har haft sparring med en revisor?
Næh, men har tit haft kontakt til mange revisorer i store revisionshuse igennem mit arbejde også i min egen virksomhed. De plejer nu at være meget venlige med at give sparring uden at forlange betaling. Mange er venlige nok til at gå i dybden om et område og snakke 30-45min over telefon uden betaling.

Repræsenterer du nogle bestemte personer som har skulle betale for sparring da?

Bjørnholt FC (And then what) 13. februar 2020, 17:23
FC Sunnyvale sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Pers LØVER sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Hver gang mine spillere tager frispark, så afleverer de, i stedet for at sparke direkte. smiley
Jeg scorede et dirkekte på frispark i forrige uge.. Lige op i hjørnet.. Det var smukt.. smiley
Jeg gemte faktisk link til kampen.. Men kan desværre ikke se det mere..
Mvh Per
Det kunne være fedt, hvis der kunne blive vist highlights fra ens kampe af eller at man selv kunne klippe det ud, som man syntes var fedt og ligge det op på forum og dele det evt. :-)
Når vi implementerer muligheden for at springe direkte til et bestemt highlight i kampviseren, skal det også være muligt at linke direkte til et bestemt highlight.
Super fedt smiley tak for det Sunny!

Ha en go aften.

Rhodesia (Rhodes) 13. februar 2020, 18:55
Har intet hørt om, at man kan tilmelde sig beta udgaven af ungdomsholdsopdatering. Det er vel for sent at tilmelde sig?
-Rhodesia

Loyals (VMEnhancer) 13. februar 2020, 18:59
Rhodesia sagde:
Har intet hørt om, at man kan tilmelde sig beta udgaven af ungdomsholdsopdatering. Det er vel for sent at tilmelde sig?
-Rhodesia
Den vil blive lukket op i morgen, og de første 10% vil blive lukket ind mandag smiley

Tilmelding vil ske via knappen "Ungdomshold" som dukker op mellem "Hold" og "Marked".

(Det var i hvert fald den sidste plan) smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 13. februar 2020, 19:11
Loyals sagde:
Rhodesia sagde:
Har intet hørt om, at man kan tilmelde sig beta udgaven af ungdomsholdsopdatering. Det er vel for sent at tilmelde sig?
-Rhodesia
Den vil blive lukket op i morgen, og de første 10% vil blive lukket ind mandag smiley

Tilmelding vil ske via knappen "Ungdomshold" som dukker op mellem "Hold" og "Marked".

(Det var i hvert fald den sidste plan) smiley
Det lyder super... Nu må det være lige på trapperne smiley
Mvh Per

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 13. februar 2020, 21:19
Jeg har valgt at dele Sunnyvales flotte blogindlæg på min facebook-profil..
Jeg kender en del tidligere managers, og føler jeg kan stå inde for den holdning
han udtrykker for fremtiden for spillet...
Mvh Per

Bjørnholt FC (And then what) 13. februar 2020, 21:22
Pers LØVER sagde:
Jeg har valgt at dele Sunnyvales flotte blogindlæg på min facebook-profil..
Jeg kender en del tidligere managers, og føler jeg kan stå inde for den holdning
han udtrykker for fremtiden for spillet...
Mvh Per
Sådan Per, stærkt :-)

Rhodesia (Rhodes) 13. februar 2020, 21:33
Loyals sagde:
Rhodesia sagde:
Har intet hørt om, at man kan tilmelde sig beta udgaven af ungdomsholdsopdatering. Det er vel for sent at tilmelde sig?
-Rhodesia
Den vil blive lukket op i morgen, og de første 10% vil blive lukket ind mandag smiley

Tilmelding vil ske via knappen "Ungdomshold" som dukker op mellem "Hold" og "Marked".

(Det var i hvert fald den sidste plan) smiley
Spændende smiley

Gudenå FC (Blaki er god) 14. februar 2020, 18:13
[
På grund af det store frafald i de første minutter, vil ekstra penge brugt på markedsføring i dag ikke nytte ret meget, og hæmme os i stedet for at hjælpe.

Men jeg vil hele tiden holde øje med fastholdelsen af de nye, og øge markedsføringen i takt med at den forhåbentligt bliver bedre med de forbedringer jeg har planlagt.

Jeg synes du skal lave en tråd med dette emne
[



Besvar