Økonomi, markedsføring og udviklingsressourcer

Skrevet i Udviklerhjørnet

Ignotus (--) 21. februar 2020, 14:21
The Danish Vikings sagde:
Holder planen, med at De næste 300 manager lukkes ind i betatesten idag?
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1212059-fase-2-tema-bug-jagt-ui-og-info

Luverdense FC (StarRadser) Forum-moderator 21. februar 2020, 15:09
Er det bare 100% tilfældigt hvem der bliver lukket ind som tester i ungdomsholds testen? eller er der nogle ting som der bliver gået efter når man bliver lukket ind som tester?...

Ulm Warhawks (Ulmeister) 21. februar 2020, 16:07
Luverdense FC sagde:
Er det bare 100% tilfældigt hvem der bliver lukket ind som tester i ungdomsholds testen? eller er der nogle ting som der bliver gået efter når man bliver lukket ind som tester?...
Det er tidligere oplyst, at det er helt tilfældigt blandt ansøgerne. Jeg venter selv i spænding, da mine talenter begynder at kræve løn - en høj løn smiley

Luverdense FC (StarRadser) Forum-moderator 21. februar 2020, 16:20
Ulm Warhawks sagde:
Luverdense FC sagde:
Er det bare 100% tilfældigt hvem der bliver lukket ind som tester i ungdomsholds testen? eller er der nogle ting som der bliver gået efter når man bliver lukket ind som tester?...
Det er tidligere oplyst, at det er helt tilfældigt blandt ansøgerne. Jeg venter selv i spænding, da mine talenter begynder at kræve løn - en høj løn smiley
Fair nok, så er vi jo nok bare virkelig uheldige smiley synes tiden går så langtsom, venter spændt.
Besvar