Ny virksomhed for fodboldtosser

Skrevet i Off-topic

Lazio CF (Jonas Andersen) 18. juni 2020, 16:42
Yo boys, tjek lige vores nye webshop ud, vi lancerer d.3 juli..

Webshop: https://www.hypewear.dk/
Insta: Hypewear.dk
Facebook: Hypewear

Juventus FC (farvel og tobak) 18. juni 2020, 17:46
Jeg håber du finder en med de kompetencer du søger, held og lykke med hjemmesiden smiley

Bjørnholt FC (And then what) 18. juni 2020, 17:52
Ser sku fedt ud, held og lykke med det ihvertfald :-)

Aarhus (big boss) 18. juni 2020, 17:53
Kommer der noget med Gala eller HSV, fam?

Lazio CF (Jonas Andersen) 18. juni 2020, 18:24
Sig mig, kan i se hjemmesiden haha? Troede kun det var os med kode, som kunne se det smiley

Både Hamborg og Gala har været oppe i tankeboksen, men ikke umiddelbart. Medmindre, vi finder ud af at de har en kæmpe fanbase, som gider at købe fodbod tøj smiley
Men tak for støtten boys!!

Lazio CF (Jonas Andersen) 18. juni 2020, 18:26
Vi har overvejet en del tyrkiske klubber, da deres fans er vilde, og køber alt haha.. Men tror også de fleste køber deres tøj fra tyrkiet pga prisen.

Bjørnholt FC (And then what) 18. juni 2020, 18:28
Hypewear sagde:
Sig mig, kan i se hjemmesiden haha? Troede kun det var os med kode, som kunne se det smiley

Både Hamborg og Gala har været oppe i tankeboksen, men ikke umiddelbart. Medmindre, vi finder ud af at de har en kæmpe fanbase, som gider at købe fodbod tøj smiley
Men tak for støtten boys!!
Jeg kan ihvertfald godt se den, hahah :-)

Kommer i evt. til at ha noget NBA gear på et tidspunkt?

Aarhus (big boss) 18. juni 2020, 18:29
Det er forståeligt. Hvis nu Gala så sweet ud havde jeg nok købt noget - der er kommet flere og flere af de hjemmesider, som sælger fodboldmode, de har også Gala, men ikke rigtig noget til min smag.
Jeg kigger nok forbi en gang senere så, har noteret siden så kan det jo være I laver noget i fremtiden.

Vedrørende adgang til siden så er det kun forsiden. Tror den egentlige side med produkter stadig er gemt væk med til dem med adgangskoder.

God vind smiley

Lazio CF (Jonas Andersen) 18. juni 2020, 18:35
Tak drenge.
Vi har overvejet NBA, men vi prøver at skabe en platform for fodboldtosser først, også laver vi vores egen kollektion til efteråret nok..

Der kommer en masse spændende ting, til pokalvindere, ligavindere, EM og andre fede ting. smiley

Vi lancere d.3 juli, så hold øje den dag smiley

Ku være fedt, hvis folk herinde støttede op og købte en design, vi er trods alt en lille platform, men hvor vi hjælper hinanden smiley

Bjørnholt FC (And then what) 18. juni 2020, 18:37
Hypewear sagde:
Tak drenge.
Vi har overvejet NBA, men vi prøver at skabe en platform for fodboldtosser først, også laver vi vores egen kollektion til efteråret nok..

Der kommer en masse spændende ting, til pokalvindere, ligavindere, EM og andre fede ting. smiley

Vi lancere d.3 juli, så hold øje den dag smiley

Ku være fedt, hvis folk herinde støttede op og købte en design, vi er trods alt en lille platform, men hvor vi hjælper hinanden smiley
Okay, lyder fedt :-) håber at det kommer til at gå jer godt
Besvar