1 Div her kommer vi.....

Skrevet i Off-topic

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 15. september 2021, 21:51
det er satme flot at bakke sit hold sådan op det kunne Sønderjyske fans godt være noget af smiley


Over 1.000 Brøndby-fans har købt billet til søndagens kamp på Sydbank Park, så vi håber, at alle sønderjyder med et lyseblåt hjerte vil møde op på stadion og bidrage til, at vores spillere bliver båret frem på hjemmebanen .
Sammen er vi stærkest, og vi har brug for opbakningen, når vi skal tilbage på sejrssporet

sådan skriver sønderjyske inde på deres hjemmeside

Angry Sharks (Jonathan Høyer-Andersen) 15. september 2021, 22:04
Det er godt fansene er med når holdet ikke er. smiley

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 15. september 2021, 22:12
Die Mannschaft sagde:
Det er godt fansene er med når holdet ikke er. smiley
lige præcis vild en stemning der bliver her i min by smiley

Herkules City (Back) 17. september 2021, 18:17
Som sponsor i klubben ser jeg fremtil kampen skal da selvfølgelig på stadion smiley

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 17. september 2021, 21:28
Sønderjyske Elitesport sagde:
Som sponsor i klubben ser jeg fremtil kampen skal da selvfølgelig på stadion smiley
Fedt nok god kamp håber vi vinder over Brøndby smiley smiley

Herkules City (Back) 17. september 2021, 21:39
Sønderjyske Academy FC sagde:
Sønderjyske Elitesport sagde:
Som sponsor i klubben ser jeg fremtil kampen skal da selvfølgelig på stadion smiley
Fedt nok god kamp håber vi vinder over Brøndby smiley smiley
Ja men jeg tror vi skal være glade bare de laver 2 mål sønderjyske

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 17. september 2021, 21:44
Sønderjyske Elitesport sagde:
Sønderjyske Academy FC sagde:
Sønderjyske Elitesport sagde:
Som sponsor i klubben ser jeg fremtil kampen skal da selvfølgelig på stadion smiley
Fedt nok god kamp håber vi vinder over Brøndby smiley smiley
Ja men jeg tror vi skal være glade bare de laver 2 mål sønderjyske
vil sige jeg er mere rolig hvis de kunne lave 3-4 mål for jeg synes vores forsvare det går for langsomt nogen gange med at sparke den bold væk når de har den der nede de spiller den rundt i forsvaret som jeg synes er dybt godnat da man selv beder om at få mål imod da modstader lure dem ved det smiley

Herkules City (Back) 18. september 2021, 05:10
Sønderjyske Academy FC sagde:
Sønderjyske Elitesport sagde:
Sønderjyske Academy FC sagde:
Sønderjyske Elitesport sagde:
Som sponsor i klubben ser jeg fremtil kampen skal da selvfølgelig på stadion smiley
Fedt nok god kamp håber vi vinder over Brøndby smiley smiley
Ja men jeg tror vi skal være glade bare de laver 2 mål sønderjyske
vil sige jeg er mere rolig hvis de kunne lave 3-4 mål for jeg synes vores forsvare det går for langsomt nogen gange med at sparke den bold væk når de har den der nede de spiller den rundt i forsvaret som jeg synes er dybt godnat da man selv beder om at få mål imod da modstader lure dem ved det smiley
Ja i bund og grund er det jo sådan set bare dårligt arbejde på transfermarket sydens godt nok det er tamt det der er blevet hentet de sidste par år man skal vil hel tilbage til Rubin Okotie for at finde den super gode transfer.
Ellers så finder de jo altid spiller der er ved at være for gammel og har været gode men er på vej ned af stigen og bliver dårligere og dårligere.

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 18. september 2021, 16:23
Sønderjyske Elitesport sagde:
Sønderjyske Academy FC sagde:
Sønderjyske Elitesport sagde:
Sønderjyske Academy FC sagde:
Sønderjyske Elitesport sagde:
Som sponsor i klubben ser jeg fremtil kampen skal da selvfølgelig på stadion smiley
Fedt nok god kamp håber vi vinder over Brøndby smiley smiley
Ja men jeg tror vi skal være glade bare de laver 2 mål sønderjyske
Rubin Okotie glemmer jeg aldrig han var virkelig en top angribersmiley
vil sige jeg er mere rolig hvis de kunne lave 3-4 mål for jeg synes vores forsvare det går for langsomt nogen gange med at sparke den bold væk når de har den der nede de spiller den rundt i forsvaret som jeg synes er dybt godnat da man selv beder om at få mål imod da modstader lure dem ved det smiley
Ja i bund og grund er det jo sådan set bare dårligt arbejde på transfermarket sydens godt nok det er tamt det der er blevet hentet de sidste par år man skal vil hel tilbage til Rubin Okotie for at finde den super gode transfer.
Ellers så finder de jo altid spiller der er ved at være for gammel og har været gode men er på vej ned af stigen og bliver dårligere og dårligere.

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 18. september 2021, 16:24
Rubin Okotie ham glemmer jeg aldrig han var virkelig en top angriber smiley
Besvar