Hvad arbejder i med?

Skrevet i Off-topic

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 19. september 2021, 22:58
Jeg tænker at sætte lidt gang i OT som i gamle dage smiley

Hvad laver I til dagligt? Skole? Arbejde?
I så fald, hvor?

Kunne være spændende at se hvor folk er henne af i det virkelige liv, før i tiden var mange af os bare folkeskoleelever smiley

Støvsugeren (Pistræninger) 20. september 2021, 21:53
Går i skole stadig.

Hvad med dig trådstarter? smiley

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 20. september 2021, 21:56
Hvide Bukser FC sagde:
Går i skole stadig.

Hvad med dig trådstarter? smiley
Jeg har færdiggjort en erhvervsøkonomisk bachelor og er selvstændig nu som et kreativt bureau, der udarbejder ting og sager for andre virksomheder og deres sociale medier smiley

Støvsugeren (Pistræninger) 20. september 2021, 22:11
Tyrkiet sagde:
Hvide Bukser FC sagde:
Går i skole stadig.

Hvad med dig trådstarter? smiley
Jeg har færdiggjort en erhvervsøkonomisk bachelor og er selvstændig nu som et kreativt bureau, der udarbejder ting og sager for andre virksomheder og deres sociale medier smiley
Tillykke! Det lyder spændende!

Spurs (Møller) 21. september 2021, 08:45
Tyrkiet sagde:
Hvide Bukser FC sagde:
Går i skole stadig.

Hvad med dig trådstarter? smiley
Jeg har færdiggjort en erhvervsøkonomisk bachelor og er selvstændig nu som et kreativt bureau, der udarbejder ting og sager for andre virksomheder og deres sociale medier smiley
Det lyder spændende Tyrkiet smiley
Er erhvervsøkonomi den bedste uddannelse, hvis det er marketing over sociale medier, du gerne ville fokusere på? smiley

Arbejder selv som Financial Controller

Tyrkiet (Forumpolitiet er på jagt) 21. september 2021, 08:59
Team Redbull sagde:
Tyrkiet sagde:
Hvide Bukser FC sagde:
Går i skole stadig.

Hvad med dig trådstarter? smiley
Jeg har færdiggjort en erhvervsøkonomisk bachelor og er selvstændig nu som et kreativt bureau, der udarbejder ting og sager for andre virksomheder og deres sociale medier smiley
Det lyder spændende Tyrkiet smiley
Er erhvervsøkonomi den bedste uddannelse, hvis det er marketing over sociale medier, du gerne ville fokusere på? smiley

Arbejder selv som Financial Controller
Overhoved ikke. Jeg havde bare altid flair for det og det var en side-hustle der blev indtægtsgivende nok til at gå main smiley

Jeg er uddannet Financial Controller fra CphBusiness, men har suppleret med en HA-almen på meritforløb via SDU.

Spurs (Møller) 21. september 2021, 09:25
Tyrkiet sagde:
Team Redbull sagde:
Tyrkiet sagde:
Hvide Bukser FC sagde:
Går i skole stadig.

Hvad med dig trådstarter? smiley
Jeg har færdiggjort en erhvervsøkonomisk bachelor og er selvstændig nu som et kreativt bureau, der udarbejder ting og sager for andre virksomheder og deres sociale medier smiley
Det lyder spændende Tyrkiet smiley
Er erhvervsøkonomi den bedste uddannelse, hvis det er marketing over sociale medier, du gerne ville fokusere på? smiley

Arbejder selv som Financial Controller
Overhoved ikke. Jeg havde bare altid flair for det og det var en side-hustle der blev indtægtsgivende nok til at gå main smiley

Jeg er uddannet Financial Controller fra CphBusiness, men har suppleret med en HA-almen på meritforløb via SDU.
Lyder slet ikke tosset smiley
Har man flair for noget, så er det da også bare at se, hvor langt man kan drive det smiley

Giraf Football (Oliver) 21. september 2021, 23:12
jeg læser pt. markedsføringsøkonomi, og regner med at bygge på med en bachelor i international handel og markedsføring eftersmiley

Chelsea Boldklub (Hello there) 21. september 2021, 23:24
Læser Sundhed og Informatik smiley

Solsbury Hill (Jigsaw) 22. september 2021, 18:17
Lokomotivfører :-)
Besvar