Premier League..

Skrevet i Off-topic

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 9. oktober 2021, 13:30
Købet af Newcastle er 100% at forsøge at skabe et bedre billede af Saudi Arabien. Præcis ligesom Qatar, Bahrain og UAE også har gjort gennem sport.

For at svare på Pers oprindelige spørgsmål, så holder jeg med United og det har jeg gjort i al den tid jeg kan huske. Det kommer heller ikke fra fremmede da begge mine forældre samt min bedstefar også holder med dem. smiley

Støvsugeren (Pistræninger) 9. oktober 2021, 13:48
Har ikke rigtigt en favoritklub i PL, men har til gengæld et hadehold, som er Liverpool smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. oktober 2021, 14:13
Støvsugeren sagde:
Har ikke rigtigt en favoritklub i PL, men har til gengæld et hadehold, som er Liverpool smiley
Fair nok, sådan et har jeg også smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 9. oktober 2021, 14:17
Pers LØVER sagde:
Støvsugeren sagde:
Har ikke rigtigt en favoritklub i PL, men har til gengæld et hadehold, som er Liverpool smiley
Fair nok, sådan et har jeg også smiley
Samme her smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. oktober 2021, 14:25
Kyoto Okami FC sagde:
Købet af Newcastle er 100% at forsøge at skabe et bedre billede af Saudi Arabien. Præcis ligesom Qatar, Bahrain og UAE også har gjort gennem sport.

Jeg deler din formodning, men at fastslå det 100 % sikkert !!
Så bør du dele din viden og dine kilder, så vi andre kan slippe
den lille tanke om det ikke bare kunne være en Genial investering
i et hold der ligger næstsidst, og kunne ende i top 5
Og måske vinde PL inden for 2 sæsoner..

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 9. oktober 2021, 14:55
Pers LØVER sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Købet af Newcastle er 100% at forsøge at skabe et bedre billede af Saudi Arabien. Præcis ligesom Qatar, Bahrain og UAE også har gjort gennem sport.

Jeg deler din formodning, men at fastslå det 100 % sikkert !!
Så bør du dele din viden og dine kilder, så vi andre kan slippe
den lille tanke om det ikke bare kunne være en Genial investering
i et hold der ligger næstsidst, og kunne ende i top 5
Og måske vinde PL inden for 2 sæsoner..
Kan desværre ikke dele mine kilder smiley

Ej, det er 100% en formodning, men med tanke på hvad der har foregået og foregår i Saudi Arabien, samt praksissen som de rige oliestater har brugt i specielt de sidste 10-15 år, så ville jeg blive meget overrasket over, hvis andet skulle være årsagen til det. At de sikkert selv vil mene det skyldes en investering er så en anden sag. Derudover mener jeg også at have hørt at Saudi Arabien ikke er så gode venner med UAE og/eller Qatar, så mon ikke også det spiller en lille smule ind?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. oktober 2021, 15:40
Kan desværre ikke dele mine kilder smiley

Ej, det er 100% en formodning, men med tanke på hvad der har foregået og foregår i Saudi Arabien, samt praksissen som de rige oliestater har brugt i specielt de sidste 10-15 år, så ville jeg blive meget overrasket over, hvis andet skulle være årsagen til det. At de sikkert selv vil mene det skyldes en investering er så en anden sag. Derudover mener jeg også at have hørt at Saudi Arabien ikke er så gode venner med UAE og/eller Qatar, så mon ikke også det spiller en lille smule ind?
[/quote]

Jeg er meget enig, men 100 sikkerhed er alligevel en meget høj %
Derfor jeg spørger efter kilder smiley
Men hvad tænker du ellers ? Vi hører jo at Newcastle fans er ellevilde..
Vil de bare give afkald på klubbens intensioner og traditioner eller er det
en vild hype de senere vil fortryde. ?
Til sammenligning, har Jeg været totalt frustreret de seneste 10 dage..
Sagen omkring Per Wind går så meget imod hvad FCK dna, er for mig..
Og Jeg stiller virkelig tvivl til om PC aner hvad det vil sige at have FCK-dna
Han har det ikke.. Men bør sætte sig ind i hvad det er og betydningen af det..
Jeg kan slet ikke forholde mig til et scenarie hvor klubben FCK blev solgt..
Jeg ville modsat Newcastle fans, se det som en falliterklæring..
Jeg er spændt på hvad der sker når det går op for Newcastle fans at
de opdager hvad der er sagt ja til.. Og at der er sagt nej til er alt hvad der
tidligere var hjerteblod for fans..
Jeg tolker det nok forkert, men det er det Jeg ser der er solgt ud af..
Hjerteblod..
Og så har du jo nok alligevel 100% ret smiley

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 9. oktober 2021, 16:10
Jeg tænker Newcastles fans nok er i en rus, hvor de måske pludselig kan drømme om at efterligne City. En del af dem vil da nok vågne op fra det en dag, og så skal der da nok være en gruppe fans, størrelsen kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om, som bare vil have succes, og så må det koste det som det nu engang gør. Men er meget enig i det du skriver med at de har solgt ud af hjerteblod.

Men alt dette er selvfølgelig bare gæt fra min side. Har aldrig haft noget forhold til klubben, men ærgrer mig bare over at endnu en klub er faldet på hænder, som ikke noget for menneskerettigheder.

Der var også diskussioner for et par år siden, hvor selv samme saudiske kronprins viste interesse i at købe United. Pludselig var der måske en chance for at komme af med Glazers, men så var spørgsmålet så om det var det værd, hvis alternativet var at komme på saudiske hænder. Personligt vil jeg hellere have klubben lider under Glazers end at komme under et saudisk regime. "Heldigvis" solgte Glazers ikke.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 9. oktober 2021, 16:38
Kyoto Okami FC sagde:
Jeg tænker Newcastles fans nok er i en rus, hvor de måske pludselig kan drømme om at efterligne City. En del af dem vil da nok vågne op fra det en dag, og så skal der da nok være en gruppe fans, størrelsen kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om, som bare vil have succes, og så må det koste det som det nu engang gør. Men er meget enig i det du skriver med at de har solgt ud af hjerteblod.

Men alt dette er selvfølgelig bare gæt fra min side. Har aldrig haft noget forhold til klubben, men ærgrer mig bare over at endnu en klub er faldet på hænder, som ikke noget for menneskerettigheder.

Der var også diskussioner for et par år siden, hvor selv samme saudiske kronprins viste interesse i at købe United. Pludselig var der måske en chance for at komme af med Glazers, men så var spørgsmålet så om det var det værd, hvis alternativet var at komme på saudiske hænder. Personligt vil jeg hellere have klubben lider under Glazers end at komme under et saudisk regime. "Heldigvis" solgte Glazers ikke.
Enig der er selvfølgelig både for og imod! Og Jeg har heller ikke selv et forhold
til Newcastle på nogen måde.. og gætter bare også !
Hvad dækker Glazers over ? Ud over det betyder topping på kagen.. (glasur)
Men i forhold til fodboldhold ?

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 9. oktober 2021, 16:39
Pers LØVER sagde:
Kyoto Okami FC sagde:
Jeg tænker Newcastles fans nok er i en rus, hvor de måske pludselig kan drømme om at efterligne City. En del af dem vil da nok vågne op fra det en dag, og så skal der da nok være en gruppe fans, størrelsen kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om, som bare vil have succes, og så må det koste det som det nu engang gør. Men er meget enig i det du skriver med at de har solgt ud af hjerteblod.

Men alt dette er selvfølgelig bare gæt fra min side. Har aldrig haft noget forhold til klubben, men ærgrer mig bare over at endnu en klub er faldet på hænder, som ikke noget for menneskerettigheder.

Der var også diskussioner for et par år siden, hvor selv samme saudiske kronprins viste interesse i at købe United. Pludselig var der måske en chance for at komme af med Glazers, men så var spørgsmålet så om det var det værd, hvis alternativet var at komme på saudiske hænder. Personligt vil jeg hellere have klubben lider under Glazers end at komme under et saudisk regime. "Heldigvis" solgte Glazers ikke.
Enig der er selvfølgelig både for og imod! Og Jeg har heller ikke selv et forhold
til Newcastle på nogen måde.. og gætter bare også !
Hvad dækker Glazers over ? Ud over det betyder topping på kagen.. (glasur)
Men i forhold til fodboldhold ?
Manchester Uniteds meget udskældte amerikanske ejere.
Besvar