Vman YouTube - Idéer?

Skrevet i Off-topic

Viridian Forest FC (Youngster Fred) 10. oktober 2022, 00:24
Hey alle!

Jeg har længe ledt efter noget vman YouTube, men har ikke rigtigt kun finde noget.. (Hvis I kender nogle vman YouTubere må I meget gerne sige til!)

Derfor overvejer jeg nu selv, at prøve at springe ud i, at få lavet noget vman YouTube. Jeg vil derfor spørge jer, om I har nogle forslag til, hvordan man kan gøre det underholdene, og hvad der kunne være interessant at se. Jeg har selvfølgelig se nogle idéer, men vil meget gerne høre, om I også har nogle. smiley

Glæder mig til, at høre fra jer smiley

Ac dragon IF (Robert) 11. oktober 2022, 20:09
- Kommentere top kampe
- En eller anden form for serie. Kunne evt. være ugentligt. ''Vejen til *insert dit mål* uge X
- Daily Dose of virtual manager: episode X - *insert et eller andet interessant der skete den pågældende dag* (tænker videoen kunne omhandle ting som helt vildt dyre handler, eller forskellige spicy topics der nogle gange florere på forum osv.)

Ignotus (--) 11. oktober 2022, 20:26
- Kommentering på Vman Discord Meme kanalen. Der er ren guld derinde.
- Fra uduelig 15-årig til 28-årig specialtrænet uden det vilde potentiale serie.
- Guides til sponsorater, egenskaber, træning m.m.

US Badolato (USB) 17. oktober 2022, 13:13
Jeg følger ihvertfald gerne med smiley!

Ignotus (--) 17. november 2022, 12:41
Er første afsnit kommet ud?

FC WDEGAL (Lars allan) 18. november 2022, 09:19
Jeg følger gerne. Jeg lavede min første klub tilbage i folkeskolen i ca 2007-08 stykker og har lavet en klub i ny og næ fra bunden af. Er netop startet fra bunden igen.
Ville være interessant at følge et "nybegynder"-projekt bla.


Pjevs IF (Kristian) 14. januar 2023, 01:10
Er det blevet til noget? =)

Spicy Fanta FC (Spicy) 14. januar 2023, 11:56
Pjevs IF sagde:
Er det blevet til noget? =)
+1

Ignotus (--) 14. januar 2023, 12:12
Viridian Forest FC sagde:
Glæder mig til, at høre fra jer smiley
Vi glæder os også til at høre fra dig <3

Kurdistan (Stopper) 21. januar 2023, 23:11
Vil med glæde følge med smiley
Besvar