Gaming-tråd

Skrevet i Off-topic

Palmeiras (Newt) 17. august 2023, 18:46
CS, HS, Rocket League og så poker på fint niveau

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 19. august 2023, 15:26
Palmeiras sagde:
CS, HS, Rocket League og så poker på fint niveau
Hvilket format spiller du i poker? smiley

FC Ejlertsen (Peter) 17. september 2023, 16:30
OSRS

Nahaj FC (Stopper) 18. september 2023, 14:20
Jeg spiller

Seafight
FIFA Manager 13
CM 4
CM 96/97

HjerneSkaderne (Carl-Hilbert Russel) 20. september 2023, 17:10
League of Legends fordi det er sjovt at jeg kan se hvordan min rank falder med alderen.

Apex Legends fordi jeg har en svaghed for FPS og mobility spil.

Path of Exile fordi Diablo 3 og 4 er elendigt.

Hvad som helst Bethesda fordi de laver gode spil.

Bullethell roguelikes man kan bruge blot 20 minutter på et spil.

Elder Scrolls Online fordi jeg har været en trader fra pre-release day 1 og det er skræmmende morsomt at have kapital nok til at man kan manipulere EU serverens market sammen med et par andre OG traders.

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 20. september 2023, 19:59
HjerneSkaderne sagde:
League of Legends fordi det er sjovt at jeg kan se hvordan min rank falder med alderen.
Seriøst. Kan virkelig mærke hvordan mine mecanics er blevet langsommere med alderen... Men tror stadigvæk på at det nok også var fordi man brugte langt mere tid regelmæssigt dengang man var yngre

Team Winner Fishes (Megalodon) 20. september 2023, 22:47
Clear Eyes Full Hearts sagde:
HjerneSkaderne sagde:
League of Legends fordi det er sjovt at jeg kan se hvordan min rank falder med alderen.
Seriøst. Kan virkelig mærke hvordan mine mecanics er blevet langsommere med alderen... Men tror stadigvæk på at det nok også var fordi man brugte langt mere tid regelmæssigt dengang man var yngre
Jeg tror det samme. Da jeg peakede i D1 30 lp tilbage i sæson 4 (man fik næsten ingen lp for et win i D1 dengang tror 3-4 selv med god mmr) spillede jeg gerne mellem 1000 og 2000 spil per sæson, nu spiller jeg under 100 og tror jeg har under 50 den her sæson og ligger i plat 3 eller 4. Synes dog heller ikke det er det samme spil som det har været og mange ting har ændret sig for det dårligere synes jeg. Ser dog frem til at de fjerner mythic items i preseason.

Mr Popgun FC (Clear Eyes Full Hearts) 20. september 2023, 22:53
Team Winner Fishes sagde:
Clear Eyes Full Hearts sagde:
HjerneSkaderne sagde:
League of Legends fordi det er sjovt at jeg kan se hvordan min rank falder med alderen.
Seriøst. Kan virkelig mærke hvordan mine mecanics er blevet langsommere med alderen... Men tror stadigvæk på at det nok også var fordi man brugte langt mere tid regelmæssigt dengang man var yngre
Jeg tror det samme. Da jeg peakede i D1 30 lp tilbage i sæson 4 (man fik næsten ingen lp for et win i D1 dengang tror 3-4 selv med god mmr) spillede jeg gerne mellem 1000 og 2000 spil per sæson, nu spiller jeg under 100 og tror jeg har under 50 den her sæson og ligger i plat 3 eller 4. Synes dog heller ikke det er det samme spil som det har været og mange ting har ændret sig for det dårligere synes jeg. Ser dog frem til at de fjerner mythic items i preseason.
Det var tider dengang hvor D1 i sig selv var verdens sygeste grind. Det var fandme fedt og benhårdt.
Forskellen fra D1 med 0 - 20 LP og D1 75lp+ var jo nærmest en hel rank i sig selv. smiley

Team Winner Fishes (Megalodon) 20. september 2023, 23:14
Clear Eyes Full Hearts sagde:
Team Winner Fishes sagde:
Clear Eyes Full Hearts sagde:
HjerneSkaderne sagde:
League of Legends fordi det er sjovt at jeg kan se hvordan min rank falder med alderen.
Seriøst. Kan virkelig mærke hvordan mine mecanics er blevet langsommere med alderen... Men tror stadigvæk på at det nok også var fordi man brugte langt mere tid regelmæssigt dengang man var yngre
Jeg tror det samme. Da jeg peakede i D1 30 lp tilbage i sæson 4 (man fik næsten ingen lp for et win i D1 dengang tror 3-4 selv med god mmr) spillede jeg gerne mellem 1000 og 2000 spil per sæson, nu spiller jeg under 100 og tror jeg har under 50 den her sæson og ligger i plat 3 eller 4. Synes dog heller ikke det er det samme spil som det har været og mange ting har ændret sig for det dårligere synes jeg. Ser dog frem til at de fjerner mythic items i preseason.
Det var tider dengang hvor D1 i sig selv var verdens sygeste grind. Det var fandme fedt og benhårdt.
Forskellen fra D1 med 0 - 20 LP og D1 75lp+ var jo nærmest en hel rank i sig selv. smiley
Det var ekstremt. Kan huske der var rigtig mange med 99 lp der ofte fik 0 lp for at vinde fordi der var for få pladser i Challenger.

Telesto (Zavala) 23. september 2023, 00:34
er der nogle der spiller fifa pro clubs? eller ea fc nu..
Besvar