Hjælp til talentspejder og unge

Skrevet i Generelt

Nordens Paris BK (Transferlistet alt) 10. december 2023, 22:05
Hej med jer

Ville lige høre jeres erfaringer med talentspejder, jeg har aldrig rigtig fundet nogle fornuftige/lovende spillere via talentspejder.

Min talentspejder er 18 i discilpin, motivation og potentialebedømmelse, som jeg har læst mig frem til, er det man skal bruge. (20 er self bedst)

Jeg sætter ham til kun at finde spillere til salg, samt kun nye spillere (Måske dette er en fejl?) - Men for at finde billigere gode spillere, da jeg ikke har så mange penge eller tør satse det store.

Hvordan finder jeg bedst, de bedste unge talenter med min talentspejder? Er en talentspejder måske overhovedet det værd?
Jeg søger ikke nogle dyre spillere, egentlig bare mere "wild cards" samt unge der har trænet godt og har fornuftigt eller lovende potentiale. Ved godt det ikke er hver gang man måske finder dette, men jeg har aldrig rigtig fundet noget

Håber på jeg kan træne dem lidt op og få lidt værdi med mit standard træningsanlæg, men synes egentlig altid mine unge spillere mister mere og mere værdi med tiden, måske er mit træningsanlæg også for dårligt, selvom det alligevel er standard træningsanlæg til mange mio? smiley

Besvar