Ungdomsspiller

Skrevet i Generelt

Bowlerhenning (Mikkel Poulsen) 11. december 2023, 00:07
Hejsa. Jeg håber der er nogen der kan give mig lidt svar. Jeg hsr i længere tid nu hentet 5 ungdomsspillere hver søndag. Men fælles for alle sammen er at de aldrig bliver til noget. Jeg har brunt træningsanlæg. Det bedste jeg har prøvet er at han trænede 77 på brun. Er der noget jeg gør galt, eller er det bsre **** tilfældigt?

Forza Anarchy (Don Corleone) 11. december 2023, 00:08
Tilfældigt

Nordens Paris BK (Transferlistet alt) 11. december 2023, 10:09
Har samme problem..
Mine ungdomsspillere bliver simpelhen ALDRIG til noget som helst. Det er penge og tid lige ud i lokummet, har spillet godt 3-4 år nu, med pauser ind i mellem. Aldrig har jeg fået noget der bare er 300.000 værd.. Eller jo, har jeg prøvet 1 gang, ugen efter, var han så kun 6000 værd igen.. Altså hvad ****.. Hvordan kan en spiller overhovedet svinge fra 300.000 i værdi til ugen efter kun 6.000...

Så ser jeg så en anden manager, han har hentet 3 der er over 3mio hver stykket, på 1 måned..
Og jeg henter også hver søndag/mandag.. Så mister man sgu kampgejsten haha

Samme gælder min talentspejder, de bedste han finder er "Nogenlunde" i potentiale, og selvom nogle træner bedre, bliver de nedskrevet som "ringe potentiale".
Så også her betaler jeg for ingenting føler jeg, jeg kan virkelig ikke lure hvad fanden man skulle med den talentspejder, når han ikke kan finde gode spillere??..

Men så snart de bare starter med at træne på verdensklassetræningsanlæg, er det også som om de bare stiger for vildt i værdi, selvom de træner af lort til..

Så min 18 årige kan træne bedre end en på verdensklasse (jeg har kun standard træningsanlæg). Min træner bedre i stats hver gang, f.eks. 120, mens han på verdensklasse træner 90., men alligevel bliver MIN mindre værd. Selvom han havde trænet ENDNU bedre på verdensklasse.., og træner bedre, end ham på verdensklasse? Jeg forstår virkelig ikke det system, hvordan kan ham på verdensklasse blive mere værd, de har samme alder, og han har dårligere træning, selv på verdensklasse...

DEt som om verdenstræningsanlæg, giver dem en falsk værdi. Og fedt for dem, så kan de tjene penge på spillere der er et flop, og jeg kan træne 0, på en der træner okay... Enten er jeg så dårlig til det her spil og forstår det ikke, eller så er jeg virkelig uheldig hahah, men alligevel bliver jeg ved og håber smiley


Nyborg Boldklub (Casper) 11. december 2023, 10:16
Som Forza Anarchy skriver, så er det fuldstændig tilfældigt.

Jeg medgiver at nogle er mere heldige med jævnligt at oprette ungdomsspillere af værdi, men det er nu engang den risiko man må løbe smiley

En ar årsagerne til at de stiger i værdi når de rammer verdensklasse er jo først og fremmest at de træner bedre og dermed stiger mere i egenskaberne, som afspejler sig i værdien.

Men der jo ikke nogle der tvinger en til at bruge penge på licens.

Op med hovedet - det lykkes lige pludselig smiley

Minnesota Wild (Hele første holdet til salg) 11. december 2023, 11:12
Tror det er meget normalt.

Jeg har kun 1 gang på 17 år fået en egen operette talent med Enorm.

Har 1 med formidable pt som er den først efter 7-8 år

Nordens Paris BK (Transferlistet alt) 11. december 2023, 11:18
Nyborg Boldklub sagde:
Som Forza Anarchy skriver, så er det fuldstændig tilfældigt.

Jeg medgiver at nogle er mere heldige med jævnligt at oprette ungdomsspillere af værdi, men det er nu engang den risiko man må løbe smiley

En ar årsagerne til at de stiger i værdi når de rammer verdensklasse er jo først og fremmest at de træner bedre og dermed stiger mere i egenskaberne, som afspejler sig i værdien.

Men der jo ikke nogle der tvinger en til at bruge penge på licens.

Op med hovedet - det lykkes lige pludselig smiley
Det med tid og penge var ikke så meget licens, mere credits i vman haha. Men så lige en anden klub, han havde lavet 30+ talenter og en del egne wonderkids også. Synes bare det vildt jeg så ikke bare 1 gang lige kan lave en spiller til et par mio eller noget.

Og mht verdensklasseanlæg - Så vurderes værdien vel også udfra hvilket træningsanlæg der bruges, eller? smiley

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 11. december 2023, 12:26
Ikke de spillere du trækker..
Men ja efterhånden som de trænes på bedre anlæg..
Du bør ikke holde på talenter men sælge hurtigt..

Nordens Paris BK (Transferlistet alt) 11. december 2023, 12:33
Pers LØVER sagde:
Ikke de spillere du trækker..
Men ja efterhånden som de trænes på bedre anlæg..
Du bør ikke holde på talenter men sælge hurtigt..
Hej Per

Er det mig du skriver til her? smiley
Hvordan kan det være jeg ikke skal holde på talenter, men sælge hurtigt? Er det pga. mit træningsanlæg?
Er et træningsanlæg virkelig intet værd, før det bliver til VK? smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 11. december 2023, 13:35
Jeg kan anbefale at læse manualen. Den giver et fint indblik.
https://www.virtualmanager.com/da/manual

Nordens Paris BK (Transferlistet alt) 11. december 2023, 13:43
Forza Anarchy sagde:
Jeg kan anbefale at læse manualen. Den giver et fint indblik.
https://www.virtualmanager.com/da/manual
Er dette et svar til mig, for så svarer den jo ikke på mine spørgsmål, overhovedet? smiley
Besvar