Spillervurderinger

Skrevet i Spillervurderinger

Nordens Paris BK (Transferlistet alt) 23. december 2023, 18:36
Hej.

Er lige begyndt at handle med lidt dyrere spillere (for mig). 1-2mio i værdi.

Har disse 3, hvor meget vil i mene jeg kunne sælge dem for? Synes selv jeg har lavet nogle gode handler, men det som om de ikke bliver solgt, ligeså meget som de ældre spillere

https://www.virtualmanager.com/players/15633767-caleb-greene

https://www.virtualmanager.com/players/15714406-leston-zambrana

https://www.virtualmanager.com/players/15834576-carl-shelton

Forza Anarchy (Don Corleone) 23. december 2023, 19:06
Jeg tænker de priser du har sat er fine. Bliver de ikke solgt inden for et par dage så sænk dem med 100.000.

Dog kommer din keeper og FH til at falde en del i værdi i morgen da de netop har fyldt år

Sørg derudover for at specialtræne dem, så du derved kan sikre dem en højere værdi og et mindre fald, når de fylder år.

Nordens Paris BK (Transferlistet alt) 23. december 2023, 19:29
Forza Anarchy sagde:
Jeg tænker de priser du har sat er fine. Bliver de ikke solgt inden for et par dage så sænk dem med 100.000.

Dog kommer din keeper og FH til at falde en del i værdi i morgen da de netop har fyldt år

Sørg derudover for at specialtræne dem, så du derved kan sikre dem en højere værdi og et mindre fald, når de fylder år.
Tak for dine råd. Har lige sat dem 100.000 ned allerede nu, har haft dem til salg for lidt mindre i nogle dage alligevel nu, og det er de bedste priser på transferlisten, men de bliver ikke solgt så hurtigt desværre...

Håbede på endelig at kunne lave lidt credits, ved at finde gode handler, og det kræver dælme mange timer. Håber på det bedste, men synes altid det ender skidt for mig haha smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 23. december 2023, 19:41
Nordens Paris BK sagde:
Forza Anarchy sagde:
Jeg tænker de priser du har sat er fine. Bliver de ikke solgt inden for et par dage så sænk dem med 100.000.

Dog kommer din keeper og FH til at falde en del i værdi i morgen da de netop har fyldt år

Sørg derudover for at specialtræne dem, så du derved kan sikre dem en højere værdi og et mindre fald, når de fylder år.
Tak for dine råd. Har lige sat dem 100.000 ned allerede nu, har haft dem til salg for lidt mindre i nogle dage alligevel nu, og det er de bedste priser på transferlisten, men de bliver ikke solgt så hurtigt desværre...

Håbede på endelig at kunne lave lidt credits, ved at finde gode handler, og det kræver dælme mange timer. Håber på det bedste, men synes altid det ender skidt for mig haha smiley
Det er fine handler du har lavet. De skal nok blive solgt.

Du skal bare være opmærksom på at de tre positioner ikke er så attraktive og derfor bliver de heller ikke solgt til samme priser og tempo som positionerne FC og MC der er de to mest attraktive positioner på markedet.

Nordens Paris BK (Transferlistet alt) 23. december 2023, 19:43
Forza Anarchy sagde:
Nordens Paris BK sagde:
Forza Anarchy sagde:
Jeg tænker de priser du har sat er fine. Bliver de ikke solgt inden for et par dage så sænk dem med 100.000.

Dog kommer din keeper og FH til at falde en del i værdi i morgen da de netop har fyldt år

Sørg derudover for at specialtræne dem, så du derved kan sikre dem en højere værdi og et mindre fald, når de fylder år.
Tak for dine råd. Har lige sat dem 100.000 ned allerede nu, har haft dem til salg for lidt mindre i nogle dage alligevel nu, og det er de bedste priser på transferlisten, men de bliver ikke solgt så hurtigt desværre...

Håbede på endelig at kunne lave lidt credits, ved at finde gode handler, og det kræver dælme mange timer. Håber på det bedste, men synes altid det ender skidt for mig haha smiley
Det er fine handler du har lavet. De skal nok blive solgt.

Du skal bare være opmærksom på at de tre positioner ikke er så attraktive og derfor bliver de heller ikke solgt til samme priser og tempo som positionerne FC og MC der er de to mest attraktive positioner på markedet.
Fedt, det godt at høre, tak for din tid! smiley

Nordens Paris BK (Transferlistet alt) 24. december 2023, 11:26
Ved du egentligt os hvornår en spiller er mest værd, altså i hvilken alder, topper spillernes værdi? smiley
Besvar