Bytte på senior / U23 spiller

Skrevet i Generelt

Afc Stefans (Rudolfo Dellepøls) 4. januar 2024, 16:14
Jeg har 22/22 Senior spillere samt 20/20 ungdomsspillere

Alle sammen er mellem 17-20 år kan det virkelig passe man ikke kan bytte rundt da alle pladser er optaget? Kunne være rart man internt i klubben kunne bytte end senior med ungdomsspiller hvis alderen tillod det

Forza Anarchy (Don Corleone) 4. januar 2024, 18:14
Enig. Det virker tåbeligt

Gudenå FC (Blaki er god) 4. januar 2024, 18:22
Enig

The New Champion (Daniel) 4. januar 2024, 18:31
Afc Stefans sagde:
Jeg har 22/22 Senior spillere samt 20/20 ungdomsspillere

Alle sammen er mellem 17-20 år kan det virkelig passe man ikke kan bytte rundt da alle pladser er optaget? Kunne være rart man internt i klubben kunne bytte end senior med ungdomsspiller hvis alderen tillod det
Det ville kræve de ændrede måden at flytte spillere på, eftersom der ikke findes en ledig spot at tage på en af trupperne.

Kan heller ikke helt se ideen i hvorfor man vil gøre det, medmindre det er fordi du vil tegne kontrakter på spillerne når de er på u holdet?

Afc Stefans (Rudolfo Dellepøls) 4. januar 2024, 20:07
The New Champion sagde:
Afc Stefans sagde:
Jeg har 22/22 Senior spillere samt 20/20 ungdomsspillere

Alle sammen er mellem 17-20 år kan det virkelig passe man ikke kan bytte rundt da alle pladser er optaget? Kunne være rart man internt i klubben kunne bytte end senior med ungdomsspiller hvis alderen tillod det
Det ville kræve de ændrede måden at flytte spillere på, eftersom der ikke findes en ledig spot at tage på en af trupperne.

Kan heller ikke helt se ideen i hvorfor man vil gøre det, medmindre det er fordi du vil tegne kontrakter på spillerne når de er på u holdet?
Var mere fordi jeg har nogle på mit senior hold som er en smule bedre end dem på mit U23 2.hold og så ville jeg blot bytte rundt på spillere.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 4. januar 2024, 20:08
Jeg ser det ikke som et problem.. Du har selv fyldt begge hold op med spillere i samme alder
Det er jo ikke det der som udgangspunkt er ideen... Så kunne mam jo lige godt bare have 1 trup
med plads til 42 spillere..
Sælger du 1 spiller kan du bytte rundt lige så tosset du vil inden for rammerne..!
Der er oven i købet give plads til at du ikke mister ungdoms spillere der fylder år og rykker op i
en allerede fyldt seniortrup..
Jeg synes faktisk det er skruet rimeligt sammen..
Men det er selvfølgelig bare min mening, der er anderledes end din og sådan har vi forskellige
holdninger smiley
Mvh Per
Besvar