Bedste brug af opsparring som ny spiller

Skrevet i Generelt

Curiosity FC (Joh Bæk) 15. januar 2024, 11:28
Hej alle

Jeg er relativ ny til Virtual Manager og står i den situation, at jeg har 4,3 mio credits opsparret.
Har 4-sølvstjerne træningsanlæg, 5,4k stadionkapacitet (får udsolgte kampe ved 7 credits i billetpris), og har et rimeligt billigt og gammelt hold.

Hvad ville være bedst at gøre i denne situation?
Bruge credits på bedre spillere og forsøge at rykke op?
Udvide stadion?
Udvide træningsanlæg?

Alle tips er meget værdsat!

The New Champion (Daniel) 15. januar 2024, 14:35
Først ros for arbejdet med din klub indtil videre smiley

Personligt vil jeg altid forsøge at opgradere stadion ved udsolgt på 7 (antaget man forventer at holdet forsætter i samme niveau)

Derefter vil jeg begynde at få alderen lidt ned på spillerne hvis muligt.

Opgradering af træningsanlæg er først rigtig noget værd når du kan opgradere hele vejen til enten sort eller turkis.


Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 17. januar 2024, 09:32
Hej! smiley

Meget enig med The New Champion, så har ikke meget at tilføje.

Noget helt andet dog. Jeg tror hvis du skfiter til et land som ikke er Danmark eller England, vil du have rigtig gode chancer for at komme op i en 3 division, hvilket vil give dig en del flere vifapoint, så det ville jeg klart overveje hvis jeg var dig smiley

Curiosity FC (Joh Bæk) 17. januar 2024, 12:18
Mange tak for svar!
Jeg vil gå efter at udskifte til nogle lidt yngre spillere (også irriterende, at de hele tiden går på pension ^^), samt udvide stadion.
Vil også prøve at rykke op, ved at skifte til en lidt "nemmere" liga.
Tak for råd!

Antalyaspor (--) 17. januar 2024, 12:28
I starten bør du ikke fokusere på hverken ting som liga, stadion, træningsanlæg.

Mit absolut bedste råd til dig er at handle dig frem. Du kan tjene langt bedre og hurtige credits på at handle spillere på auktion og sælge dem på transferlisten. Og her mener jeg alle 42 spillere i truppen.

Samtidig med at du handler spillere, så har du et fungerende hold i både seniorliga og ungdomsliga. Når du så får solgt en spiller, så fylder du pladsen ud med en ny spiller. smiley

Jeg kan se du skriver, at du vil forsøge at hente yngre spillere. Det vil jeg kun anbefale dig, hvis du har tænkt dig at 'flippe' spillerene hurtigt - altså købe dem for at sælge dem på transferlisten for profit umiddelbart efter køb. Ellers vil det blive en dårlig forretning for dig i længden, når du kun har brunt anlæg.

Har du spørgsmål eller andet så sender du bare mig en besked - jeg hjælper gerne. Jeg synes selv jeg har rimelig meget god viden at give ud af. Jeg tjente cirka 200 millioner på 4-5 måneder ved at bruge denne metode. smiley

The New Champion (Daniel) 18. januar 2024, 10:38
Barys Astana sagde:
I starten bør du ikke fokusere på hverken ting som liga, stadion, træningsanlæg.

Mit absolut bedste råd til dig er at handle dig frem. Du kan tjene langt bedre og hurtige credits på at handle spillere på auktion og sælge dem på transferlisten. Og her mener jeg alle 42 spillere i truppen.

Samtidig med at du handler spillere, så har du et fungerende hold i både seniorliga og ungdomsliga. Når du så får solgt en spiller, så fylder du pladsen ud med en ny spiller. smiley

Jeg kan se du skriver, at du vil forsøge at hente yngre spillere. Det vil jeg kun anbefale dig, hvis du har tænkt dig at 'flippe' spillerene hurtigt - altså købe dem for at sælge dem på transferlisten for profit umiddelbart efter køb. Ellers vil det blive en dårlig forretning for dig i længden, når du kun har brunt anlæg.

Har du spørgsmål eller andet så sender du bare mig en besked - jeg hjælper gerne. Jeg synes selv jeg har rimelig meget god viden at give ud af. Jeg tjente cirka 200 millioner på 4-5 måneder ved at bruge denne metode. smiley
Dette er uden tvivl den mest effektive metode MEN også den metode som kræver man bruger længst tid inde på spillet smiley

Vil klart anbefale at handle hvis du vil bruge tiden, da alt går markant hurtigere når man har lært markedet.

Hogwarts Witchcrafters (Professor Flitwick) 18. januar 2024, 13:01
Curiosity FC sagde:
Mange tak for svar!
Jeg vil gå efter at udskifte til nogle lidt yngre spillere (også irriterende, at de hele tiden går på pension ^^), samt udvide stadion.
Vil også prøve at rykke op, ved at skifte til en lidt "nemmere" liga.
Tak for råd!
Hvis du fortsætter med en gammel og billig start 11, så vil jeg hvert fald sige det giver rigtig god mening at jagte et "lettere" land

Antalyaspor (--) 18. januar 2024, 14:00
The New Champion sagde:
Barys Astana sagde:
I starten bør du ikke fokusere på hverken ting som liga, stadion, træningsanlæg.

Mit absolut bedste råd til dig er at handle dig frem. Du kan tjene langt bedre og hurtige credits på at handle spillere på auktion og sælge dem på transferlisten. Og her mener jeg alle 42 spillere i truppen.

Samtidig med at du handler spillere, så har du et fungerende hold i både seniorliga og ungdomsliga. Når du så får solgt en spiller, så fylder du pladsen ud med en ny spiller. smiley

Jeg kan se du skriver, at du vil forsøge at hente yngre spillere. Det vil jeg kun anbefale dig, hvis du har tænkt dig at 'flippe' spillerene hurtigt - altså købe dem for at sælge dem på transferlisten for profit umiddelbart efter køb. Ellers vil det blive en dårlig forretning for dig i længden, når du kun har brunt anlæg.

Har du spørgsmål eller andet så sender du bare mig en besked - jeg hjælper gerne. Jeg synes selv jeg har rimelig meget god viden at give ud af. Jeg tjente cirka 200 millioner på 4-5 måneder ved at bruge denne metode. smiley
Dette er uden tvivl den mest effektive metode MEN også den metode som kræver man bruger længst tid inde på spillet smiley

Vil klart anbefale at handle hvis du vil bruge tiden, da alt går markant hurtigere når man har lært markedet.
Jeg er uenig med dig smiley hvis man sætter sig ind i markedet og transferlister sine spillere korrekt kræver det ikke at man bruger mere tid på spillet end man plejer.
Og det er relativt simpelt at sætte sig ind i markedet, det er bare at tjekke hvad spillerene koster på transferlisten - kontra den spiller man køber på auktion.
Besvar