Forståelse af potentiale/træning på gul

Skrevet i Spillervurderinger

Ligornubrica (Andrea Palombella) 19. januar 2024, 22:10
Hej!

Jeg synes det er ofte at man 'blot' ser de helt store ungdomsspillere blive nævnt - dem der går for 5-20 millioner.

Er der nogle der kan give et bud på om der er salgspotentiale og et marked for lavere gns. træning på fx. gul.

Jeg har set, at et par stykker med gns. på 80-95xp over 5 træninger er gået for +10 millioner, men jeg er nysgerrig på, at høre om der er marked for de mindre gode ungdomsspillere i fx 100-900.000 prisklassen.

Skal man op i gns. 80+ på gult før der er et marked eller kan gns. på 55+65 være interessant for nogle?

Eksempel: Gns. på 61 på gult. Har haft én god træning på 103.
https://www.virtualmanager.com/players/16295604-wojtek-bednarek

Ikke så meget for at promovere salg pt., men mere for at forstå potentialet af salg i fremtiden.

Pft.!




Forza Anarchy (Don Corleone) 19. januar 2024, 22:14
Ligornubrica sagde:
Hej!

Jeg synes det er ofte at man 'blot' ser de helt store ungdomsspillere blive nævnt - dem der går for 5-20 millioner.

Er der nogle der kan give et bud på om der er salgspotentiale og et marked for lavere gns. træning på fx. gul.

Jeg har set, at et par stykker med gns. på 80-95xp over 5 træninger er gået for +10 millioner, men jeg er nysgerrig på, at høre om der er marked for de mindre gode ungdomsspillere i fx 100-900.000 prisklassen.

Skal man op i gns. 80+ på gult før der er et marked eller kan gns. på 55+65 være interessant for nogle?

Eksempel: Gns. på 61 på gult. Har haft én god træning på 103.
https://www.virtualmanager.com/players/16295604-wojtek-bednarek

Ikke så meget for at promovere salg pt., men mere for at forstå potentialet af salg i fremtiden.

Pft.!
Jeg tænker du skal op på et snit omkring 65-70 med træner på gul for at kunne lave nogle hundredetusinder på spilleren. Derudover skal han som minimum have talentmærket.
Men det kommer igen også an på hans position. Nogle positioner er mere attraktive end andre og spillere på disse vil derfor gå for højere beløb. Her tænkes især på FC og MC positionen.

Ligornubrica (Andrea Palombella) 19. januar 2024, 22:27
Tak for hurtigt svar!
Besvar