Vman klip.

Skrevet i Generelt

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 23. januar 2024, 11:30
Nu har jeg netop lavet et opslag, og i den forbindelse har jeg skulle redigere indholdet. Bruger jeg klip på det? 😰 Synes næsten lige jeg har købt, og nu er jeg helt i bund igen 🙈

Mvh. En forvirret manager..

Antalyaspor (--) 23. januar 2024, 12:56
Kunne ikke forestille mig at det koster klip at redigere en tekst i Shoutboxen.

Ellers må du lige have fat i FC Appollyon. smiley

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 23. januar 2024, 13:04
Tak for svaret. Det kan også være, at jeg bare får dem brugt hurtigere, end hvad jeg er klar over hahah 🙈

Der står heller ikke noget med, at der går klip tabt på at redigere, så det ville også være mystisk, hvis det var tilfældet 😁

Spicy Fanta FC (Spicy) 23. januar 2024, 14:30
Jeg er ret sikker på, at du ikke bruger klip på at redigere din shoutbox. Jeg har gjort det masser af gange, men har aldrig rigtig tjekket, om der bliver trukket noget yderligt fra. Nu det et stykke tid siden jeg sidst har sendt en shoutbox, men mener det er 2-5 minutter du har lov til at redigere i den smiley

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 23. januar 2024, 14:35
Spicy Fanta FC sagde:
Jeg er ret sikker på, at du ikke bruger klip på at redigere din shoutbox. Jeg har gjort det masser af gange, men har aldrig rigtig tjekket, om der bliver trukket noget yderligt fra. Nu det et stykke tid siden jeg sidst har sendt en shoutbox, men mener det er 2-5 minutter du har lov til at redigere i den smiley
Det lyder godt, tak. I så fald har jeg i hvertfald spildt mange klip på det🙈 men det ville også være mærkeligt, hvis det var tilfældet. Lidt ærgeligt der ikke ligger en opgørelse over de klip, som man bruger. Kunne være sjovt nok at se 😁

Als EliteSport (Philip) Crew 23. januar 2024, 22:30
Det er gratis at redigere sit opslag i shoutboxen - dog kun muligt i 5 minutter efter opslaget er sendt. smiley

Falck Sport (Byd og lav en god handel) 23. januar 2024, 22:34
Als EliteSport sagde:
Det er gratis at redigere sit opslag i shoutboxen - dog kun muligt i 5 minutter efter opslaget er sendt. smiley
Cool, jeg er åbenbart storforbruger af mine klip så🙈 tak for svaret!
Besvar