Talent

Skrevet i Generelt

Antalyaspor (--) 29. februar 2024, 19:10
Hej managers

Er der nogen der ved, hvor mange gange en spiller der er specialtrænet - og har trænet dårligt - skal træne godt ved rette træning i træningskamp for at blive talent? smiley

Mvh barys Astana

Redondo (Rene) 4. marts 2024, 13:38
Jeg er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet.
Men som jeg forstår det, får spillere talentmærket ud fra gennemsnittet af de seneste 10 træninger. Lige så snart en spiller rammer et udefineret punkt på mellem 21 og 22 i pp, vil de få talentmærket (efter kl. 14).

Forza Anarchy (Don Corleone) 4. marts 2024, 13:45
Jeg fik på et tidspunkt sidste år svar fra support, at det var når en spillers træning opnåede grænseværdien for talentmærket og det var de seneste 12 træninger det blev taget udgangspunkt i.

Udover grænseværdien i træningsgennemsnittet, skal en spiller for at komme i betragtning til at få talentmærket, have et skjult potentialetal der er godt nok. Hvis potentialet ikke er over den grænse, vil en spiller ikke kunne få talentmærket uanset, hvor godt spilleren træner. Det er dog sjældent at disse spillere træner til 21 PP. Men det sker dog af og til, hvis det skjulte potentialetal kun lige er under den grænse der er sat, og spilleren overpræsterer til træningerne.

Antalyaspor (--) 4. marts 2024, 14:41
Redondo sagde:
Jeg er ikke sikker på jeg forstår spørgsmålet.
Men som jeg forstår det, får spillere talentmærket ud fra gennemsnittet af de seneste 10 træninger. Lige så snart en spiller rammer et udefineret punkt på mellem 21 og 22 i pp, vil de få talentmærket (efter kl. 14).
Det var fordi jeg købte en 16 årig spiller, der var slemt specialtrænet fra oprettelse og derfor trænede meget ringe, på trods af at potentialet var fornuftigt.

De første 3 træninger hos mig med rette træning var over grænsen for at blive talent - så spørgsmålet gik egentlig bare på, hvornår man så kunne forvente at han blev talent.
Men spilleren blev faktisk solgt dagen efter jeg lavede opslaget. smiley

Redondo (Rene) 4. marts 2024, 15:09
Forza Anarchy sagde:
Jeg fik på et tidspunkt sidste år svar fra support, at det var når en spillers træning opnåede grænseværdien for talentmærket og det var de seneste 12 træninger det blev taget udgangspunkt i.

Udover grænseværdien i træningsgennemsnittet, skal en spiller for at komme i betragtning til at få talentmærket, have et skjult potentialetal der er godt nok. Hvis potentialet ikke er over den grænse, vil en spiller ikke kunne få talentmærket uanset, hvor godt spilleren træner. Det er dog sjældent at disse spillere træner til 21 PP. Men det sker dog af og til, hvis det skjulte potentialetal kun lige er under den grænse der er sat, og spilleren overpræsterer til træningerne.
Godt at vide med de 12 træninger. smiley

Jeg synes også at have hørt noget med, at grænsen for hvornår talentmærket gives, rykkes hele tiden afhængig af hvor mange ungdomspillere der produceres, og hvor godt de træner? Er der nogen der kan bekræfte det?

Forza Anarchy (Don Corleone) 4. marts 2024, 18:31
Redondo sagde:
Forza Anarchy sagde:
Jeg fik på et tidspunkt sidste år svar fra support, at det var når en spillers træning opnåede grænseværdien for talentmærket og det var de seneste 12 træninger det blev taget udgangspunkt i.

Udover grænseværdien i træningsgennemsnittet, skal en spiller for at komme i betragtning til at få talentmærket, have et skjult potentialetal der er godt nok. Hvis potentialet ikke er over den grænse, vil en spiller ikke kunne få talentmærket uanset, hvor godt spilleren træner. Det er dog sjældent at disse spillere træner til 21 PP. Men det sker dog af og til, hvis det skjulte potentialetal kun lige er under den grænse der er sat, og spilleren overpræsterer til træningerne.
Godt at vide med de 12 træninger. smiley

Jeg synes også at have hørt noget med, at grænsen for hvornår talentmærket gives, rykkes hele tiden afhængig af hvor mange ungdomspillere der produceres, og hvor godt de træner? Er der nogen der kan bekræfte det?
Det kan jeg afvise, ud fra det svar som jeg fik gennem support. Det er en fastsat grænse som de skal træne over samt have et skjult potentialetal som er højt nok. Talentmærket gives ikke på baggrund af en bestemt procentdel som de andre udmærkelser
Hvorimod WK samt sølv- og guldstjerner gives til en bestemt procentdel af spillerne.
Besvar