Jeg har brug for hjælp :-)

Skrevet i Generelt

Antalyaspor (--) 7. marts 2024, 09:41
Hej managers

Jeg har brug for hjælp smiley

Er ved at sælge hele mit seniorhold for at prøve mig af med udelukkende unge spillere.

Jeg har lige lige nu et helt ungdomshold med 22 spillere, som jeg gerne vil beholde. Vil det være smartest at rykke alle de 22 spillere op på seniorholdet og så have de nye unge spillere (15-16 årige) jeg køber på ungdomsholdet? Er der en manager der kan anbefale noget? smiley

Global (Peter Hyballa) 7. marts 2024, 13:18
Jeg forsøger mig pt med samme tilgang. Jeg køber et "kuld" unge spiller (jeg gør det kun med 11 af gangen). Når de fylder omkring 21-22 år, ryger de på førsteholdet samtidig med jeg sælger mit første hold. Så køber jeg et nyt "kuld" på 15-16 år. Sådan kører det egentlig i ring. Jeg er kun på mit andet hold ungdomsspillere tho, så hvor godt det går kan jeg ikke fortælle dig.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 7. marts 2024, 20:00
Jeg tænker en blanding..
Stærkest muligt senior giver mest indtægt.. Men der er også noget at hente med et stærkt ungdomshold..
Det svære bliver at holde balancen når spillerne fylder 16 og skal holde humør..
Men så er det måske muligt at skifte de ældste op..
Ved ikke hvor meget mening det giver.. Men jeg ville starte med stærkest senior og unge stærkt ungdom og unge..
Se hvor det bar hen og skifte rundt derfra..
Mvh Per

Forza Anarchy (Don Corleone) 7. marts 2024, 20:11
Personligt kører jeg med tre trupper med ca. 5 år i mellem. Pt. er de 17/18 - 22/23 - 27/28 år

Jeg er pt. ved at sælge min seniortrup. Hver gang en fra seniorholdet sælges rykker der en ungdomsspiller op og tager hans plads på seniorholdet og pladsen på ungdomsholdet gives til den "nye" ungdomsspiler.

Besvar