Tjen penge

Skrevet i Generelt

Forza Odense (Jacob H) 28. april 2024, 19:27
Thorshammer United sagde:
Forza Odense sagde:
Havde lidt håbet, man kunne undgå licens…
Der er jo omkostninger ved at drive og udvikle et spil som VMAN, så du er nød til at betale lidt til kassen for at få nogle fordele smiley
Nu må vi se, om man ikke kan tjene penge alligevel xD ellers må jeg frem med kortet

Forza Anarchy (Don Corleone) 28. april 2024, 19:55
Forza Odense sagde:
Thorshammer United sagde:
Forza Odense sagde:
Havde lidt håbet, man kunne undgå licens…
Der er jo omkostninger ved at drive og udvikle et spil som VMAN, så du er nød til at betale lidt til kassen for at få nogle fordele smiley
Nu må vi se, om man ikke kan tjene penge alligevel xD ellers må jeg frem med kortet
Man kan sagtens tjene masser af credits uden licens, men chancen for at ramme jackpot er større når du har mulighed for at hente ungdomsspillere

Shellivbourne FC (Manager i Shellivbourne FC) 18. maj 2024, 17:44
Forza Odense sagde:
Thorshammer United sagde:
Forza Odense sagde:
Havde lidt håbet, man kunne undgå licens…
Der er jo omkostninger ved at drive og udvikle et spil som VMAN, så du er nød til at betale lidt til kassen for at få nogle fordele smiley
Nu må vi se, om man ikke kan tjene penge alligevel xD ellers må jeg frem med kortet
Jeg vil lige hurtigt tilføje, jeg har kun en gang i min tid mens jeg har spillet. Både nu her og i en gammel klub der er slettet for en del år siden, prøvet at få et talent som er mere end 2 mio værd.

Det korte og lange er som der allerede er nævnt, køb billigt sælg dyrt. Jeg har i hvert bygget mig op til at have haft 150 mio i balance inden for 8 måneder. Hvor størstedelen der grundet køb og salg. Og et enkelt talent på 8 mio.

De 8 måneder er fra start kapital på det man har oplevet igennem opstart.

Hvis du har svært ved at vurdere prisen på dine spillere er du altid velkommen til at skrive til mig. Så kan jeg da give dig min holdning.

Jeg bemærker dog det der med Ungdomsspillere ud fra træningspotentiale ved jeg ik noget om. Det er en fase jeg vil kigge mere ind i når jeg opgrader til vk anlæg. smiley

Antalyaspor (--) 18. maj 2024, 22:46
Forza Odense sagde:
Thorshammer United sagde:
Forza Odense sagde:
Havde lidt håbet, man kunne undgå licens…
Der er jo omkostninger ved at drive og udvikle et spil som VMAN, så du er nød til at betale lidt til kassen for at få nogle fordele smiley
Nu må vi se, om man ikke kan tjene penge alligevel xD ellers må jeg frem med kortet
Min påstand er at det bliver en ganske vanskelig og vel næsten umuligt at komme ret langt i spillet uden licens smiley
Uden licens er der for mange begrænsninger.
Besvar