Feedback: Udviklerens nytårstale

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 4. januar 2022, 11:22
Har du feedback til blog-indlægget, så skriv det gerne her.

Udviklerens nytårstale (blogindlæg)

FC Ølmave (Bjarke) 4. januar 2022, 11:27
Jeg synes det lyder rigtigt positivt.
Specielt fokus på mobil venligt design, sponsorere samt trænerdelen.

Alle 3 dele trænger i den grad til forbedring!
Så glæder vi os til 23' hvor kamp motoren forhåbentligt får en overhaling smiley

FC Navneleg (Christian Ohm) 4. januar 2022, 11:57
af alle de dejlige nyheder, så er sponsor system VIRKELIGT rart at høre der bliver gjort noget ved smiley

Barrow United (Kasper Dyhr) 4. januar 2022, 12:47
Der er flere ting der kunne ændre og vi har alle forskellige holdninger. Men at kigge på sponsor må der være mange der bliver glade for.

Personalet er også skruer underligt sammen den måde man skal finde dem på. Man kunne også bare give mulighed for at søge efter bestemte egenskaber for at gøre søgningen nemmere smiley
Eller give mulighed for at handle med dem som man man med spillere.

FC Barcelona (Mikkel) 4. januar 2022, 12:54
Solide tiltag :-)

Ulm Warhawks (Ulmeister) 4. januar 2022, 13:00
Gode tiltag, og jeg ser især frem til mere mobilvenligt design, da jeg primært bruger mobil.

Forhåbentlig vil træningsgrupperingen ændres, så man på samme side kan se spillernes stats. På computeren kommer stats frem, når man holder musen henover spillerne.

Men på mobil er man nødt til at have to vinduer åbne - en træningsøvelser, og en hvor man skiftevis åbner hver enkelt spiller for at se, hvilke stats der trænger til træning.

Markøren på kontraktforlængelser fungerer også ringe på mobil. Denne del vil formentlig løse sig selv, når skærmbilledet er låst til skærmens opløsning. Pt trækker man både i skærmbilledet og i makøren, og det gør det besværligt at ramme spillerens ønskede antal dage.

Liverpool Esrum (Klopp) 4. januar 2022, 13:16
Hej

det er nogle rigtige gode tiltag i vil lave jeg savner dog at ungdomsholdet har en side alla den start side det vil sige at man har to forsider kan man godt kalde det men lave et ungdoms klubhus

Hilsen Henrik

Solsbury Hill (Jigsaw) 4. januar 2022, 13:59
Liverpool Esrum sagde:
Hej

det er nogle rigtige gode tiltag i vil lave jeg savner dog at ungdomsholdet har en side alla den start side det vil sige at man har to forsider kan man godt kalde det men lave et ungdoms klubhus

Hilsen Henrik
Er det denne du leder efter? https://www.virtualmanager.com/youth_squad

Til Dennis:
Fantastiske tiltag! Jeg er kæmpe fan.

Merz Academy FC (Merz) Forum-moderator 4. januar 2022, 15:17
Stærke tiltag, dejligt med massere at gode informationer!
Glæder mig til at følge med. smiley

//Merz

Popcorn UTD (Gratias Popcorn) 4. januar 2022, 15:24
Synes det lyder godt med de nye ændringer, hvis i har brug for hjælp har jeg en designer der kan lave nye logoer til sponsorerne

Når i skal forbedre flow og træning kunne i måske overveje at man kunne lave træningsprogrammer for alle ugens dage i stedet for at skulle rette det hver dag - blot en tanke.

Godt arbejde ellers, vi glæder os til en optimeret mobilversion - især os der har været her siden vmans start!
Besvar