Feedback: Udviklerens nytårstale

Skrevet i Udviklerhjørnet

SUB 88 (MrFad) 5. januar 2022, 11:11
Det må du meget gerne! smiley
Tak smiley

Maestros Academy (Tjek ungdomspillerne ud) 5. januar 2022, 12:54
Jeg synes det er nogle super tiltag at tage fat på. Især det her med Sponsor -og personalesøgning.

En anden ting jeg tror vil få nye spillere til at blive grebet noget mere er at vise ALLE de mulige "bonusser" samt bonusbeløb man får ved at udføre opgaver som ny spiller. Det gør det nemmere og mere overskueligt at se frem til de ting man kan opnå.
Eventuelt også øge det beløb man tjener. Det tager en evighed at komme i gang når startkapitalen er 5-10.000 credits.
Vman er først rigtig sjovt når man har et etableret hold der kan konkurrerer samt når man begynder at kunne opgradere stadion, læger, træningsanlæg mm.

Det er mit bud på en måde hvorpå vi kan bibeholde nye spillere længere tid end 1 minut smiley

FC Navneleg (Christian Ohm) 5. januar 2022, 13:07
Maestros Academy sagde:
Jeg synes det er nogle super tiltag at tage fat på. Især det her med Sponsor -og personalesøgning.

En anden ting jeg tror vil få nye spillere til at blive grebet noget mere er at vise ALLE de mulige "bonusser" samt bonusbeløb man får ved at udføre opgaver som ny spiller. Det gør det nemmere og mere overskueligt at se frem til de ting man kan opnå.
Eventuelt også øge det beløb man tjener. Det tager en evighed at komme i gang når startkapitalen er 5-10.000 credits.
Vman er først rigtig sjovt når man har et etableret hold der kan konkurrerer samt når man begynder at kunne opgradere stadion, læger, træningsanlæg mm.

Det er mit bud på en måde hvorpå vi kan bibeholde nye spillere længere tid end 1 minut smiley
der vil jeg faktisk gerne komme med en kommentar,
jeg har selv spillet i en del tid, har aldrig rigtigt opnået det store, jeg fik lidt held med mig på det seneste og besluttede mig for at træne et hold fra 15 til hvad det er nu,
på vejen igennem ungdoms ligaerne fik jeg mange målsætninger fuldført.
feks, opnå vifa rang 100/50/30/20 osv osv. + flere jeg ikke lige kan huske, men det gav mig blod på tanden til at gide fortsætte, for jeg var stille og roligt ved at køre lidt død i det.
men nu er jeg ret vild med at gå efter de her målsætninger.

det er ikke HELT det samme som du mener, når mn kigger på min profil har jeg meget stadion osv.
men pointen er at ja, det tager en EVIGHED at opnå bare en lille smule i starten, hvis man ikke allerede har en stor del i forvejen.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 5. januar 2022, 14:57
Det giver god mening at gøre målsætninger samt bonusbeløb mere synlige. Så ved nye klubber hvad de skal jagte for at få en god start.

Jeg synes dog ikke, at bonusbeløb skal forhøjes. Nye klubber får mig bekendt stadigvæk et pænt beløb (ca 250k), hvis de køber introtilbud på licens til 7-10 kr. Det er rigeligt til at komme i gang, medmindre man klatter dem væk på ubrugelige ungdomsspillere på transferlisten.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 5. januar 2022, 14:59
Ulm Warhawks sagde:
Det giver god mening at gøre målsætninger samt bonusbeløb mere synlige. Så ved nye klubber hvad de skal jagte for at få en god start.

Jeg synes dog ikke, at bonusbeløb skal forhøjes. Nye klubber får mig bekendt stadigvæk et pænt beløb (ca 250k), hvis de køber introtilbud på licens til 7-10 kr. Det er rigeligt til at komme i gang, medmindre man klatter dem væk på ubrugelige ungdomsspillere på transferlisten.
250.000C næsten bare for at starte og få de første sæt af belønninger.
Samtidig er der 250.000C i intro-tilbuddet, 150.000 dagen efter, hvis jeg husker rigtigt.

KongerneIF (Brian Sievertsen) 5. januar 2022, 21:11
Rigtig fede ændringer, jeg glæder mig til de kommer til spillet.!

FC Mål (Jose) 7. januar 2022, 12:03
.

Tre kampe og i bad (andeby) 20. januar 2022, 11:49
Jeg er en af dem der var med for mange år siden og har været on og stop.

Det er alt for svært at komme fra det er en af de grund at jeg er stoppet på og ud over sponser, kan man vel også kigge på om man ikke kan få mad drikke soviner osv med ind så har man måske bedre
muligheder for at tjene lidt penge,

Esbjerg Energy (Granly) 25. maj 2023, 04:16
sker der noget?

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 25. maj 2023, 07:53
Esbjerg Energy sagde:
sker der noget?
Ja, det gør der.
Der kommer meget snart et blogindlæg smiley
Besvar