Deffekt juklekalender

Skrevet i Off-topic

FirkløverFC (Frederik) 9. december 2022, 13:02
DrGunners sagde:
Så er der jo bare nogle der ikke fatter det danske sprog. Og det er også fair nok.

Og renseriet - luk røven smiley og tal pænt
Hvilket danske sprog? smiley

Renseriet (Alt til salg - skriv) 9. december 2022, 13:04
DrGunners sagde:
Så er der jo bare nogle der ikke fatter det danske sprog. Og det er også fair nok.

Og renseriet - luk røven smiley og tal pænt
Har jeg ikke snakket pænt? smiley Jeg siger bare jeg har fået hovedpine og det ikke er af snaps.

DrGunners (Manager i DrGunners) 9. december 2022, 13:07
den såkaldte julekalender.

Rense, fair nok - men i aften skal du have snaps smiley


FirkløverFC (Frederik) 9. december 2022, 13:08
Har sgu glemt at få snapsen med i sommerhus.
Total rookie... smiley

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 9. december 2022, 13:08
DrGunners sagde:
Det er jo netop ikke en nedtælling. Det kan umuligt være en julekalender når man ikke kan åbne lågerne og dermed lave nedtællingen som det hele handler om.

Bare fordi andre stjæler, må man jo ikke selv - selvom det er er den holdning man får indtryk af, at vman generelt har.
Det er da en nedtælling? Du har bare glemt åbne for en enkelt dag, så du bryder vel selv nedtællingen ved ikke at åbne en låge.

Jeg tror ikke lige frem at Vman har stjålet idéen derfra. Jeg brugte det blot som et eksempel.

Nordøst BK (sbl) 9. december 2022, 13:14
Hvis du vil være en del af “nedtællingen” til jul. Så må du også logge ind hver dag og tælle ned sammen med os andre

Renseriet (Alt til salg - skriv) 9. december 2022, 13:15
DrGunners sagde:
den såkaldte julekalender.

Rense, fair nok - men i aften skal du have snaps smiley
I morgen skal jeg have snaps!!!!!!!!!!!

FirkløverFC (Frederik) 9. december 2022, 13:16
Nordøst BK sagde:
Hvis du vil være en del af “nedtællingen” til jul. Så må du også logge ind hver dag og tælle ned sammen med os andre
14

DrGunners (Manager i DrGunners) 9. december 2022, 13:40
Det kan godt være man skal logge ind hver dag for at åbne disse låger - problemet er bare det ikke er en julekalender - længere er den ikke og det er faktisk indiskutabelt. Kald det 'dagens gave' eller lignende så det ikke kan misforstås. Det er ikke en julekalender!

God jul **** smiley

DrGunners (Manager i DrGunners) 9. december 2022, 13:41
Nordøst BK sagde:
Hvis du vil være en del af “nedtællingen” til jul. Så må du også logge ind hver dag og tælle ned sammen med os andre
Det er jo slet ikke dét det handler om smiley læs venligst tråden igennem igen
Besvar