Arsenal Tråden

Skrevet i Off-topic

Chelsea Boldklub (Hello there) 7. april 2015, 22:36
Mon ikke det vil være godt for Arsenal, hvis de købte Clyne?

Newton Heath LYR (Louis van Gaal) 7. april 2015, 22:40
For den måde Arsenal spiller på, er man nødt til at have en angriber der fylder noget oppe foran, som stadig er i stand til at deltage i spillet, Giroud passer perfekt ind i den rolle.
Jeg forstår simpelthen ikke Arsenal fans "besættelse" af at finde en ny angriber, ihvertfald ikke så længe at snakken falder på en angriber som vil kræve en status hvor han skal starte uge efter uge, det Arsenal mangler oppe foran er en gardering for Giroud når han får skader, så man ikke skal ændre sit koncept for at tilpasse en anden angriber.

Nu så jeg Martins-Indi nævnt, hvis i har en forhåbning om at få et nogenlunde solidt forsvar, så drop alle tanker om ham, han er simpelthen håbløst dårlig i et 2-mands midterforsvar, hvilket Porto også har måtte sande, hvorfor han nu primært er 3. valg hos dem.
Chelsea Boldklub sagde:
Mon ikke det vil være godt for Arsenal, hvis de købte Clyne?
Hvorfor?

Chelsea Boldklub (Hello there) 7. april 2015, 22:42
Newton Heath LYR sagde:
For den måde Arsenal spiller på, er man nødt til at have en angriber der fylder noget oppe foran, som stadig er i stand til at deltage i spillet, Giroud passer perfekt ind i den rolle.
Jeg forstår simpelthen ikke Arsenal fans "besættelse" af at finde en ny angriber, ihvertfald ikke så længe at snakken falder på en angriber som vil kræve en status hvor han skal starte uge efter uge, det Arsenal mangler oppe foran er en gardering for Giroud når han får skader, så man ikke skal ændre sit koncept for at tilpasse en anden angriber.

Nu så jeg Martins-Indi nævnt, hvis i har en forhåbning om at få et nogenlunde solidt forsvar, så drop alle tanker om ham, han er simpelthen håbløst dårlig i et 2-mands midterforsvar, hvilket Porto også har måtte sande, hvorfor han nu primært er 3. valg hos dem.
Chelsea Boldklub sagde:
Mon ikke det vil være godt for Arsenal, hvis de købte Clyne?
Hvorfor?
Bruge ham som HB?

Club de Paris (Johnjohn) 7. april 2015, 22:43
Jeg holder altså stadig fast i, at Giroud er den bedste angriber lige nu hehe smiley Ja Kane har scoret flere mål, men Giroud har været ude i 3 måneder, og hvis man kigger på, hvem der har brugt færrest minutter på score mål, så bruger Giroud altså færre minutter end eksempelvis Kane, Costa og Aguero.

Fanchester City (Smid et bud) 7. april 2015, 22:43
Chelsea Boldklub sagde:
Newton Heath LYR sagde:
For den måde Arsenal spiller på, er man nødt til at have en angriber der fylder noget oppe foran, som stadig er i stand til at deltage i spillet, Giroud passer perfekt ind i den rolle.
Jeg forstår simpelthen ikke Arsenal fans "besættelse" af at finde en ny angriber, ihvertfald ikke så længe at snakken falder på en angriber som vil kræve en status hvor han skal starte uge efter uge, det Arsenal mangler oppe foran er en gardering for Giroud når han får skader, så man ikke skal ændre sit koncept for at tilpasse en anden angriber.

Nu så jeg Martins-Indi nævnt, hvis i har en forhåbning om at få et nogenlunde solidt forsvar, så drop alle tanker om ham, han er simpelthen håbløst dårlig i et 2-mands midterforsvar, hvilket Porto også har måtte sande, hvorfor han nu primært er 3. valg hos dem.
Chelsea Boldklub sagde:
Mon ikke det vil være godt for Arsenal, hvis de købte Clyne?
Hvorfor?
Bruge ham som HB?
De har 4 højrebacks i næste sæson?smiley Debuchy, Bellerin, Chambers og Jenkinson!

Newton Heath LYR (Louis van Gaal) 7. april 2015, 22:43
Chelsea Boldklub sagde:
Bruge ham som HB?
En position hvor Arsenal sidste sommer købte Debuchy og Chambers, samt har fået Bellerin ind nu, som på mange måder ligner en god Premier League spiller?

Bjørnholt FC (And then what) 7. april 2015, 22:44
Harvard sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Newton Heath LYR sagde:
For den måde Arsenal spiller på, er man nødt til at have en angriber der fylder noget oppe foran, som stadig er i stand til at deltage i spillet, Giroud passer perfekt ind i den rolle.
Jeg forstår simpelthen ikke Arsenal fans "besættelse" af at finde en ny angriber, ihvertfald ikke så længe at snakken falder på en angriber som vil kræve en status hvor han skal starte uge efter uge, det Arsenal mangler oppe foran er en gardering for Giroud når han får skader, så man ikke skal ændre sit koncept for at tilpasse en anden angriber.

Nu så jeg Martins-Indi nævnt, hvis i har en forhåbning om at få et nogenlunde solidt forsvar, så drop alle tanker om ham, han er simpelthen håbløst dårlig i et 2-mands midterforsvar, hvilket Porto også har måtte sande, hvorfor han nu primært er 3. valg hos dem.
Chelsea Boldklub sagde:
Mon ikke det vil være godt for Arsenal, hvis de købte Clyne?
Hvorfor?
Bruge ham som HB?
De har 4 højrebacks i næste sæson?smiley Debuchy, Bellerin, Chambers og Jenkinson!
Chambers & Jenkinson er jo direkte elendige

Chelsea Boldklub (Hello there) 7. april 2015, 22:45
Lol ok smiley
Synes bare ingen af dem er gode nok.
Debuchy tilbage fra skade tror jeg og Bellerin er for ung.

Newton Heath LYR (Louis van Gaal) 7. april 2015, 22:47
Chelsea Boldklub sagde:
Lol ok smiley
Synes bare ingen af dem er gode nok.
Debuchy tilbage fra skade tror jeg og Bellerin er for ung.
Bellerin er 20 år, han er ældre end eksempelvis Luke Shaw.
Han har allerede vist at han har alle kvaliteter der skal til at begå sig i Premier League og han er vokset for hver gang han er gået på banen.

Arsenal har andre områder at fokusere på og at spekulere i at de måske vil kigge på højre backen virker på mig som komplet spild af tid.

Chelsea Boldklub (Hello there) 7. april 2015, 22:48
Newton Heath LYR sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Lol ok smiley
Synes bare ingen af dem er gode nok.
Debuchy tilbage fra skade tror jeg og Bellerin er for ung.
Bellerin er 20 år, han er ældre end eksempelvis Luke Shaw.
Han har allerede vist at han har alle kvaliteter der skal til at begå sig i Premier League og han er vokset for hver gang han er gået på banen.

Arsenal har andre områder at fokusere på og at spekulere i at de måske vil kigge på højre backen virker på mig som komplet spild af tid.
Nåhh ok.
Hvor mange kampe har han endeligt spillet? smiley
Besvar