Arsenal Tråden

Skrevet i Off-topic

Slettet klub 8. april 2015, 08:47
Harvard sagde:
BLUE Company sagde:
Jeg håber sku de køber Raphael Varene jeg er ikke så vild med mertesacker lige i øjeblikket og jeg tror de kommer på 2 pladsen i PL
Et alternativ til Coquelin ville også være at foretrække. Men det skal ikke være en Khedira-type (felt-til-felt). De skal have en bomstærk spiller, som enten W. Carvalho i Sporting eller Sissoko i Newcastle. Sidstnævnte har dog haft enormt svingende præstationer på det seneste, og har ikke vist tegn på lederevner i de kampe, han har haft anførerhvervet.
Sissoko er vel netop en felt-til-felt type?

Le Coq har været fantastisk. Han spiller vanvittig klogt, hvis han kan fortsætte sit spil, så er han god nok til at være førstevalg. Men ja, der skal helt sikkert findes en backup så. Flamini spiller simpelthen for hasaderet og uklogt, Arteta er blevet gammel og ligner ikke en mand, som kan finde niveauet igen.

Slettet klub 8. april 2015, 08:51
Bjørnholt FC sagde:
Club de Paris sagde:
Er jeg den eneste, som synes, at Giroud pt. er den bedste angriber i Premier League? Og ja jeg synes han er bedre end Kane og Aguero. smiley
Topscorer listen lyver desværre aldrig........
Tjooo... Topscorer listen kan vel godt lyve en smule. Giroud er den mest scorende angriber i ligaen, hvis du kigger på mål pr. spillet minut.
Giroud er fantastisk til arsenals taktik. At vi så ikke har nogle ordentlige alternativer til ham, når han er skadet, det er en anden sag. Her er Welbeck desværre ikke den rigtige type. Welbeck er et godt alternativ taktisk, men hvis Giroud ikke er klar, så kan Welbeck desværre ikke tage Girouds rolle.

Fanchester City (Smid et bud) 8. april 2015, 13:13
New York Bronx FC sagde:
Harvard sagde:
BLUE Company sagde:
Jeg håber sku de køber Raphael Varene jeg er ikke så vild med mertesacker lige i øjeblikket og jeg tror de kommer på 2 pladsen i PL
Et alternativ til Coquelin ville også være at foretrække. Men det skal ikke være en Khedira-type (felt-til-felt). De skal have en bomstærk spiller, som enten W. Carvalho i Sporting eller Sissoko i Newcastle. Sidstnævnte har dog haft enormt svingende præstationer på det seneste, og har ikke vist tegn på lederevner i de kampe, han har haft anførerhvervet.
Sissoko er vel netop en felt-til-felt type?

Le Coq har været fantastisk. Han spiller vanvittig klogt, hvis han kan fortsætte sit spil, så er han god nok til at være førstevalg. Men ja, der skal helt sikkert findes en backup så. Flamini spiller simpelthen for hasaderet og uklogt, Arteta er blevet gammel og ligner ikke en mand, som kan finde niveauet igen.
Ja, det er han måskesmiley Men modsat Khedira, så har Sissoko en del mere styrke og vil derfor sagtens kunne gøre sig på def. midt. Han har derudover også en god teknik!

Schneiderlin er nok det mest oplagte valg, og det ville jeg egentlig ikke have noget imod, da han jo ligner en lovende spiller. Jeg har dog stadig en smule tvivl omkring de Southampton-spillere, da hverken Lallana, Shaw, Chambers, Lovren eller Lambert har præsteret i deres respektive klubber!

Chelsea Boldklub (Hello there) 8. april 2015, 14:34
Jyllands Rubin sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Jyllands Rubin sagde:
Chelsea Boldklub sagde:
Bjørnholt FC sagde:
Nogle der ved, om Gnabry er slået helt af førsteholdet? smiley
Han er ikke skadet vel?
Gnabry spiller med U21-holdet, og desuden, så har vi også nok kanter.
Vælger I at se bort fra Welbeck som angriber? Han laver ikke så mange mål, men han laver dem, når de skal til.
Han har været god at få ind.

Tænker vi mangler en ny VB, hvor Gaya fra Valencia ville være et glimrende alternativ. En god sæson han har gang i.
Enzo Perez eller William C vil også være god at få ind.
Wellbeck hva faen, ham havde jeg sku helt glemt smiley
Du er jo så også Chelski fan smiley
Hold nu op smiley

Bones of Thor (Thorbone) 8. april 2015, 20:29
Harvard sagde:
New York Bronx FC sagde:
Harvard sagde:
BLUE Company sagde:
Jeg håber sku de køber Raphael Varene jeg er ikke så vild med mertesacker lige i øjeblikket og jeg tror de kommer på 2 pladsen i PL
Et alternativ til Coquelin ville også være at foretrække. Men det skal ikke være en Khedira-type (felt-til-felt). De skal have en bomstærk spiller, som enten W. Carvalho i Sporting eller Sissoko i Newcastle. Sidstnævnte har dog haft enormt svingende præstationer på det seneste, og har ikke vist tegn på lederevner i de kampe, han har haft anførerhvervet.
Sissoko er vel netop en felt-til-felt type?

Le Coq har været fantastisk. Han spiller vanvittig klogt, hvis han kan fortsætte sit spil, så er han god nok til at være førstevalg. Men ja, der skal helt sikkert findes en backup så. Flamini spiller simpelthen for hasaderet og uklogt, Arteta er blevet gammel og ligner ikke en mand, som kan finde niveauet igen.
Ja, det er han måskesmiley Men modsat Khedira, så har Sissoko en del mere styrke og vil derfor sagtens kunne gøre sig på def. midt. Han har derudover også en god teknik!

Schneiderlin er nok det mest oplagte valg, og det ville jeg egentlig ikke have noget imod, da han jo ligner en lovende spiller. Jeg har dog stadig en smule tvivl omkring de Southampton-spillere, da hverken Lallana, Shaw, Chambers, Lovren eller Lambert har præsteret i deres respektive klubber!
Du har jo ret i at Southamptonspillerne har skuffet fælt i andre klubber, men det fortæller vel ikke så meget om Schneiderlin. Hvis man endelig skal tolke, så må historien vel dreje sig til Schneiderlins fordel, da vi igen i år ser et Southampton hold der overpræsterer med Schneiderlin i en central rolle, samtidig med at de stjerneskud der har forladt klubben, er fuset ud.

PS
Jeg ved godt at Champers har været skidt i vinter/foråret, men manden har kvaliteter, og på sigt bliver han en solid støtte i midterforsvaret. Bedøm ikke en ung knægt på hans mangler, men på hans forcer, jeg tror han er et klasse indkøb hvis han får lov til at udvikle sig. Bellarin fik også meget kritik sidste år, og se hvad der er sket på blot en sæson.

Slettet klub 9. april 2015, 09:09
Harvard sagde:
New York Bronx FC sagde:
Harvard sagde:
BLUE Company sagde:
Jeg håber sku de køber Raphael Varene jeg er ikke så vild med mertesacker lige i øjeblikket og jeg tror de kommer på 2 pladsen i PL
Et alternativ til Coquelin ville også være at foretrække. Men det skal ikke være en Khedira-type (felt-til-felt). De skal have en bomstærk spiller, som enten W. Carvalho i Sporting eller Sissoko i Newcastle. Sidstnævnte har dog haft enormt svingende præstationer på det seneste, og har ikke vist tegn på lederevner i de kampe, han har haft anførerhvervet.
Sissoko er vel netop en felt-til-felt type?

Le Coq har været fantastisk. Han spiller vanvittig klogt, hvis han kan fortsætte sit spil, så er han god nok til at være førstevalg. Men ja, der skal helt sikkert findes en backup så. Flamini spiller simpelthen for hasaderet og uklogt, Arteta er blevet gammel og ligner ikke en mand, som kan finde niveauet igen.
Ja, det er han måskesmiley Men modsat Khedira, så har Sissoko en del mere styrke og vil derfor sagtens kunne gøre sig på def. midt. Han har derudover også en god teknik!

Schneiderlin er nok det mest oplagte valg, og det ville jeg egentlig ikke have noget imod, da han jo ligner en lovende spiller. Jeg har dog stadig en smule tvivl omkring de Southampton-spillere, da hverken Lallana, Shaw, Chambers, Lovren eller Lambert har præsteret i deres respektive klubber!
Jeg tror desværre ikke på, at Sissoko kan omskoles. Jeg ser gerne en Schneiderlin eller W.Carvalho. Og så selvfølgelig at Le Coq fortsætter som nu og blive rendnu bedre, den mand er genial!

Chelsea Boldklub (Hello there) 12. april 2015, 16:45
Hvor må Arsenal fans hade Fabregas smiley

Slettet klub 12. april 2015, 16:47
Chelsea Boldklub sagde:
Hvor må Arsenal fans hade Fabregas smiley
Jep.

Chelsea Boldklub (Hello there) 12. april 2015, 16:51
Well jeg er vel glad for Green smiley

Aarhus (big boss) 12. april 2015, 17:07
Chelsea Boldklub sagde:
Well jeg er vel glad for Green smiley
Du er jo også Chelsea fan.
Besvar