Feedback: Nyt sponsorsystem

Skrevet i Udviklerhjørnet

The Simpson Academy (Takker af for den her gang) 3. august 2022, 11:59
FC Apollyon sagde:
The Simpson Academy sagde:
Hejsa

Har I mulighed for at give noget feedback ift. hvilke tilbud man kan få ud fra sin vifa rank/ den liga man ligger i?

Det virker lidt underligt jeg får tilbud om jeg skal ligge i minimum 3 division, når jeg ligger i første række.

Jeg har afvist alle mine tilbud, da de var langt under hvad jeg normalt som tophold ville kunne få, så spørgsmålet er om det er tilfældigt den kvalitet og sværhedsgrad man bliver tildelt, eller om det er tilpasset ens holds niveau? Og hvor mange mulige tilbud er der pt tilgængelige i alt og hvor mange af dem er tilpasset til første divisionshold og potentielle ligavindere?
Der kommer tilbud af forskellig karaktere - men der er ikke noget tilbud om at ligge i 1. division.
Det kan være det kommer senere.
Jeg håber I vil implementere sponsoraftaler til en mere topfokuseret del af de klubber der spiller med. Håber også disse tilbud vil have et beløb klistret på der også matcher sværhedsgraden. En sponsoraftale som ligavinder der ikke er over 2 millioner credits, er jo langt ude af proportioner og ingengang værd at ændre noget som helst for reelt at opnå.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 3. august 2022, 12:01
Loyals sagde:
Ved ikke om dette er meddelt, men jeg oplever et par ting som jeg har spørgsmål til - Hvis der er svaret tidligere beklager jeg.

De røde kasser, begge tilbud er fra Playonic med samme krav, det ene har tilbud om bonusser, mens det andet ikke har. Alt andet lige, ville jeg have troet at grundbeløbet skulle være det samme. Er dette efter hensigten? (Ved forskellige sponsorere ville det give mere mening)

Edit: Jeg kunne tage begge bonuser ved den ene og være lige så godt stillet som at tage den anden. Det må ikke være hensigten.
Det lyder specielt, og noget jeg skal have undersøgt. Det lyder ikke helt rigtigt. Men beløbenne indeholder en del tilfældighed også.
Loyals sagde:
Den orange kasse - Kan jeg fortsat acceptere mine sponsortilbud selvom jeg har valgt "Afvis alle tilbud"? Jeg fik oplevelsen da jeg klikkede at tilbuddene ville forsvinde.
Når du afviser alle tilbud, får de nye tilbud igen.
Dette kan du så gøre igen om 36 timer.

Men du kan godt acceptere de viste tilbud.
Loyals sagde:
Mon der kommer en mulighed for at nedsætte de 36 timer, f.eks. med klip?
Det kan tænkes. Der bliver i hvert fald kigget på tiden.

Loyals (VMEnhancer) 3. august 2022, 12:20
Tak for svarene!
FC Apollyon sagde:
Loyals sagde:
Den orange kasse - Kan jeg fortsat acceptere mine sponsortilbud selvom jeg har valgt "Afvis alle tilbud"? Jeg fik oplevelsen da jeg klikkede at tilbuddene ville forsvinde.
Når du afviser alle tilbud, får de nye tilbud igen.
Dette kan du så gøre igen om 36 timer.

Men du kan godt acceptere de viste tilbud.
Det kunne godt klare en smule mere klarhed imo smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 3. august 2022, 13:10
Loyals sagde:
Tak for svarene!
FC Apollyon sagde:
Loyals sagde:
Den orange kasse - Kan jeg fortsat acceptere mine sponsortilbud selvom jeg har valgt "Afvis alle tilbud"? Jeg fik oplevelsen da jeg klikkede at tilbuddene ville forsvinde.
Når du afviser alle tilbud, får de nye tilbud igen.
Dette kan du så gøre igen om 36 timer.

Men du kan godt acceptere de viste tilbud.
Det kunne godt klare en smule mere klarhed imo smiley
Man kan godt modtage nogen tilbud fra samme sponsor.
De kan dog godt variere, som du kan se.

Det er sat på todo listen til et kig dog. Så det kan være, det kommer til at ændre sig.

Loyals (VMEnhancer) 3. august 2022, 13:12
FC Apollyon sagde:
Loyals sagde:
Tak for svarene!
FC Apollyon sagde:
Loyals sagde:
Den orange kasse - Kan jeg fortsat acceptere mine sponsortilbud selvom jeg har valgt "Afvis alle tilbud"? Jeg fik oplevelsen da jeg klikkede at tilbuddene ville forsvinde.
Når du afviser alle tilbud, får de nye tilbud igen.
Dette kan du så gøre igen om 36 timer.

Men du kan godt acceptere de viste tilbud.
Det kunne godt klare en smule mere klarhed imo smiley
Man kan godt modtage nogen tilbud fra samme sponsor.
De kan dog godt variere, som du kan se.

Det er sat på todo listen til et kig dog. Så det kan være, det kommer til at ændre sig.
Jeg tænkte på at man kan acceptere dem efter man allerede har afvist dem med den store knap smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 3. august 2022, 13:13
Loyals sagde:
FC Apollyon sagde:
Loyals sagde:
Tak for svarene!
FC Apollyon sagde:
Loyals sagde:
Den orange kasse - Kan jeg fortsat acceptere mine sponsortilbud selvom jeg har valgt "Afvis alle tilbud"? Jeg fik oplevelsen da jeg klikkede at tilbuddene ville forsvinde.
Når du afviser alle tilbud, får de nye tilbud igen.
Dette kan du så gøre igen om 36 timer.

Men du kan godt acceptere de viste tilbud.
Det kunne godt klare en smule mere klarhed imo smiley
Man kan godt modtage nogen tilbud fra samme sponsor.
De kan dog godt variere, som du kan se.

Det er sat på todo listen til et kig dog. Så det kan være, det kommer til at ændre sig.
Jeg tænkte på at man kan acceptere dem efter man allerede har afvist dem med den store knap smiley
Dem du afviser, med den store knap, er ikke nogen du kan se igen.
Alle nuværende tilbud forsvinder, og der kommer nye tilbud.

Eller misforstår jeg dit spørgsmål?

Loyals (VMEnhancer) 3. august 2022, 13:52
FC Apollyon sagde:

Dem du afviser, med den store knap, er ikke nogen du kan se igen.
Alle nuværende tilbud forsvinder, og der kommer nye tilbud.

Eller misforstår jeg dit spørgsmål?
Det kan også være jeg misforstår hensigten, men i så fald er det meget uklart hvad man gør med den store knap.

Jeg har pt. valgt "Afvis alle tilbud og indhent nye", timeren er kommet på knappen som ligeså er blevet disabled. Jeg kan dog fortsat se og acceptere tilbuddene(visuelt ser det i hvert fald sådan ud), hvilket forekommer mig som en modsætning, da jeg netop har afvist alle tilbud.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 3. august 2022, 13:59
Loyals sagde:
FC Apollyon sagde:

Dem du afviser, med den store knap, er ikke nogen du kan se igen.
Alle nuværende tilbud forsvinder, og der kommer nye tilbud.

Eller misforstår jeg dit spørgsmål?
Det kan også være jeg misforstår hensigten, men i så fald er det meget uklart hvad man gør med den store knap.

Jeg har pt. valgt "Afvis alle tilbud og indhent nye", timeren er kommet på knappen som ligeså er blevet disabled. Jeg kan dog fortsat se og acceptere tilbuddene(visuelt ser det i hvert fald sådan ud), hvilket forekommer mig som en modsætning, da jeg netop har afvist alle tilbud.
Ah, okay.
Så snart du trykker på knappen smider du de nuværende tilbud væk og så kommer der nye.
Når timeren løber ud, kan du smide de nye væk og få endnu et sæt tilbud.

Så dem du ser nu, er ikke de samme, som dem du så, før du trykkede på knappen.

Loyals (VMEnhancer) 3. august 2022, 14:04
FC Apollyon sagde:
Loyals sagde:
FC Apollyon sagde:

Dem du afviser, med den store knap, er ikke nogen du kan se igen.
Alle nuværende tilbud forsvinder, og der kommer nye tilbud.

Eller misforstår jeg dit spørgsmål?
Det kan også være jeg misforstår hensigten, men i så fald er det meget uklart hvad man gør med den store knap.

Jeg har pt. valgt "Afvis alle tilbud og indhent nye", timeren er kommet på knappen som ligeså er blevet disabled. Jeg kan dog fortsat se og acceptere tilbuddene(visuelt ser det i hvert fald sådan ud), hvilket forekommer mig som en modsætning, da jeg netop har afvist alle tilbud.
Ah, okay.
Så snart du trykker på knappen smider du de nuværende tilbud væk og så kommer der nye.
Når timeren løber ud, kan du smide de nye væk og få endnu et sæt tilbud.

Så dem du ser nu, er ikke de samme, som dem du så, før du trykkede på knappen.
Aha. Så grundig var jeg ikke, jeg troede endnu ikke jeg havde fået nye smiley

Mine Boys (Christian) 4. august 2022, 20:45
Før kunne jeg blive godkendt til fast pris på 1 og en bonus på 1,5 mill på 10 plads i 2 division. Nu får jeg kun tilbud på 4-600k.
Besvar