Feedback: Nyt sponsorsystem

Skrevet i Udviklerhjørnet

Dommerklubben (Lux) 23. januar 2023, 14:44
Jeg har ikke læst alle 28 sider igennem her, men det virker til at det meste af debatten går på bonusser?

Jeg har lige et kort indlæg til en specifik bonus - Nå X runde i (fx) Svensk cup.

I sidste uge valgte jeg at acceptere et sponsortilbud om mandagen (accepterer dem som regel tidligt på ugen, så jeg husker det) og fik så tilbud om ligabyt senere på ugen. Nu er jeg så skiftet til Italien med en sponsorkontrakt der siger "Nå finalen i Svenska Cuppen", som har trukket 415.200 fra mit grundbeløb mod 692.000 i bonus. Bonussen er nu ude af spil, da jeg naturligvis ingen mulighed har for at nå finalen i den svenske cup.

Så kunne man justere den ordning i sponsorkontrakterne, så de bliver revideret efter ligabyt eller måske blot tilføje en formulering a la: "Nå finalen i den nationale cupturnering"?

Pengene kommer jeg ikke til at mangle, men jeg synes det er fjollet, hvis folk skal føle sig låste i deres nation pga. denne ufleksibilitet i det nye sponsorsystem.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 24. januar 2023, 09:56
Merseyside Red FC sagde:
Jeg har ikke læst alle 28 sider igennem her, men det virker til at det meste af debatten går på bonusser?

Jeg har lige et kort indlæg til en specifik bonus - Nå X runde i (fx) Svensk cup.

I sidste uge valgte jeg at acceptere et sponsortilbud om mandagen (accepterer dem som regel tidligt på ugen, så jeg husker det) og fik så tilbud om ligabyt senere på ugen. Nu er jeg så skiftet til Italien med en sponsorkontrakt der siger "Nå finalen i Svenska Cuppen", som har trukket 415.200 fra mit grundbeløb mod 692.000 i bonus. Bonussen er nu ude af spil, da jeg naturligvis ingen mulighed har for at nå finalen i den svenske cup.

Så kunne man justere den ordning i sponsorkontrakterne, så de bliver revideret efter ligabyt eller måske blot tilføje en formulering a la: "Nå finalen i den nationale cupturnering"?

Pengene kommer jeg ikke til at mangle, men jeg synes det er fjollet, hvis folk skal føle sig låste i deres nation pga. denne ufleksibilitet i det nye sponsorsystem.
Njah. Når du acceptere en tilbud fra en sponsor, med et specifikt krav, så virker det fjollet at lade det ændre sig, fordi manageren skifter mening midtvejs i ligaen, eller i løbet af ugen.
Det må være op til manageren at tage et sponsorat, der kan udføres smiley

Dommerklubben (Lux) 24. januar 2023, 10:12
Jeg tænkte nemlig nok at den der respons ville komme. Det er derfor jeg foreslår, at man tilføjer en ekstra formulering, som tillader at man skifter liga efter accept af sponsoraftale.

MBerg City (unge spillerbreve er velkommen) 24. januar 2023, 10:20
Merseyside Red FC sagde:
Jeg tænkte nemlig nok at den der respons ville komme. Det er derfor jeg foreslår, at man tilføjer en ekstra formulering, som tillader at man skifter liga efter accept af sponsoraftale.
Meget enig i dette dog ikke et problem for mig endnu da jeg ikke kør efter bonus pt

Esrom FC (Manager i Esrom FC) 27. januar 2023, 08:22
RB Jackboys sagde:
Jeg er glad for, at have fået 10 mio. i sponsor for en lille måned siden. Så nåede jeg at få min del af kagen smiley Det gamle system var tydligvis ødelagt, og selvom det engang imellem kunne give pote, er jeg kæmpe fan af opdateringen.

Synes overall jeres arbejde er skide godt - altid dejligt at læse med og få et lille indblik i tingene "bag kulissen".

team hylke (th) 3. februar 2023, 18:58
elsker det 1000 tak

FC Bello TK (Christian) 5. september 2023, 17:57
Jeg sidder tænker lidt med alt der her nu når vi har fået nyt personale system os. Kunne man måske ikke få lavet sponser for senior og ungdom hver for sig. Så de klubber som kun går op i ungdom de kan få nogle fine sponser aftaler for dem os smiley

Projekt Masterclass (Nicklas Andersen) 6. september 2023, 13:42
Hey, dumt spørgsmål måske - men jeg ville bare lige høre hvad nogle af jer andre for tilbudt i sponser aftale ? Da jeg undre mig lidt over beløbene der bliver tilbudt til en.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 6. september 2023, 13:44
Projekt Masterclass sagde:
Hey, dumt spørgsmål måske - men jeg ville bare lige høre hvad nogle af jer andre for tilbudt i sponser aftale ? Da jeg undre mig lidt over beløbene der bliver tilbudt til en.
Hvad undrer du dig over? Hvilke tanker går du med?

Projekt Masterclass (Nicklas Andersen) 6. september 2023, 13:46
F.eks. den ene uge kan jeg blive nr 5 i 3 div senior og nr 3 2 div ungdom og få tilbudt 350.000 som den højeste og andre gange blive dårligere placeret og få 480.000 tilbudt
Besvar