Feedback: Nyt sponsorsystem

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Charlatan (Kaptajn N) 29. august 2022, 21:42
Først og fremmest fedt med et sponsor system der er mere gennemskueligt og brugervenligt!

Jeg tilslutter mig kommentarerne omkring sponsoraternes beløber, som jeg glæder mig til at følge udviklingen på. Jeg håber der kommer nogle sponsorater i fremtiden, hvor det bliver endnu. mere spændende, at gå efter et lavt grundbeløb og jagte høje bonusser.

Og apropos bonusserne, har jeg en undren / et input. Er der en årsag til at en del af grundbeløbet skal trækkes fra og modregnes en eventuel bonus? Eks. kan jeg på et sponsorat få 37.400 i bonus for en top-2 placering, fratrukket 17.600 af mit grundbeløb.

Kunne man ikke bare lave bonussen mindre og skrive: opnå en 2. plads i ligaen = 19.800 i bonus?

Det vil for mig være mere gennemskueligt og brugervenligt. Det at skulle lave matematikken (omend det er ret simpelt), er for mig bare unødig støj.

Håber I vil tage vel imod mit input i udvikler-teamet.

Rigtig god dag,


De bedste hilsner
Nicolaj

Ignotus (--) 1. september 2022, 10:18
FC Charlatan sagde:
Og apropos bonusserne, har jeg en undren / et input. Er der en årsag til at en del af grundbeløbet skal trækkes fra og modregnes en eventuel bonus? Eks. kan jeg på et sponsorat få 37.400 i bonus for en top-2 placering, fratrukket 17.600 af mit grundbeløb.

Kunne man ikke bare lave bonussen mindre og skrive: opnå en 2. plads i ligaen = 19.800 i bonus?

Det vil for mig være mere gennemskueligt og brugervenligt. Det at skulle lave matematikken (omend det er ret simpelt), er for mig bare unødig støj.
Forstår heller ikke helt den nuværende tilgang til det. Er enig i at det måske forvirrer mere end det gavner smiley

FC Bello TK (Christian) 4. september 2022, 13:28
Syns i ved ramme mange ting rigtig med sponser, men bonus systemet simpelhen ikke god nok. Kan vi ikke få nogle mere seriøse beløb der ind.
For dem der feks gerne vil tage chancen og miste det meste sin grundbeløb feks også meget støre bonus. Få flere valg muligheder ind.

Høed IF (Prehn) 4. september 2022, 17:21
er der nu problemer igen med det her sponsorsystem så vi ikke kan hente ungdomsspillere til normal tid som er 17:15? smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 4. september 2022, 17:34
Høed IF sagde:
er der nu problemer igen med det her sponsorsystem så vi ikke kan hente ungdomsspillere til normal tid som er 17:15? smiley
I følge sæsonopdateringen, så er den stadig i gang:
https://www.virtualmanager.com/season_update

Høed IF (Prehn) 4. september 2022, 17:35
FC Apollyon sagde:
Høed IF sagde:
er der nu problemer igen med det her sponsorsystem så vi ikke kan hente ungdomsspillere til normal tid som er 17:15? smiley
I følge sæsonopdateringen, så er den stadig i gang:
https://www.virtualmanager.com/season_update
kl er 17:36?

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 4. september 2022, 17:43
Høed IF sagde:
FC Apollyon sagde:
Høed IF sagde:
er der nu problemer igen med det her sponsorsystem så vi ikke kan hente ungdomsspillere til normal tid som er 17:15? smiley
I følge sæsonopdateringen, så er den stadig i gang:
https://www.virtualmanager.com/season_update
kl er 17:36?
ETA er et estimat (estimated time of arrival)
Den ser ud til stadig at behandle sponsortilbud, som det kan ses til højre.

Om den er gået i stå der, eller den blot er langsom er spørgsmålet. Men den skal igennem alle de linjer til højre, før den er færdig. Uagtet hvad tiden siger.

Jeg kan den et par minutter mere, før jeg tager fat i udviklerne smiley

Høed IF (Prehn) 4. september 2022, 17:45
FC Apollyon sagde:
Høed IF sagde:
FC Apollyon sagde:
Høed IF sagde:
er der nu problemer igen med det her sponsorsystem så vi ikke kan hente ungdomsspillere til normal tid som er 17:15? smiley
I følge sæsonopdateringen, så er den stadig i gang:
https://www.virtualmanager.com/season_update
kl er 17:36?
den kommer jo ikke til at rykke sig? smiley
den kommer jo ikke til at rykke sig smiley
ETA er et estimat (estimated time of arrival)
Den ser ud til stadig at behandle sponsortilbud, som det kan ses til højre.

Om den er gået i stå der, eller den blot er langsom er spørgsmålet. Men den skal igennem alle de linjer til højre, før den er færdig. Uagtet hvad tiden siger.

Jeg kan den et par minutter mere, før jeg tager fat i udviklerne smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 4. september 2022, 17:53
Har hevet fat i en udvikler smiley

The Simpson Academy (Takker af for den her gang) 6. september 2022, 17:23
Ville bare nævne at under reparation af stadion, går det åbenbart ud over ens evne til at godkende sponsor med krav til stadionpladser, selvom antallet som sådan er mødt.
Besvar