Feedback: Nyt sponsorsystem

Skrevet i Udviklerhjørnet

Projekt Masterclass (Nicklas Andersen) 21. september 2022, 10:18
Pis... nå tak for svar smiley

MBerg City (unge spillerbreve er velkommen) 2. oktober 2022, 22:44
Super god opdatering nu kunne det være fedt med mulighed for at få 1 hovedsponsor og evt 1 eller 2 undersponsor. Dertil bør bonus systemet laves om så det er noget værd at løbe en risiko smiley

FC Bello TK (Christian) 2. oktober 2022, 22:48
Efter det nye sponser system koste mig mange millioner hver uge har vman gjort jeg dropper toppen da det simpelhen blevet dårlig økonomisk end før hvor vi søgte bedre sponser. Så det sørgeligt man nød til droppe toppen pga af det dårlig økonomi der er i det, det sku virkelig ærligt at i ikke lytter.

Renseriet (Alt til salg - skriv) 3. oktober 2022, 21:50
Har i tænkt jer at tage de forskellige bonusbeløber til efterretning?

1. Det virker meget spøjst at man skal betale dele af grundbeløbet for at få en bonus.
2. Beløbene er grinagtig dårlige. Jeg får dækket 8 timers lønninger ved at vinde den bedste række i bonusbeløb.
3. Større variation i grundbeløb kontra bonusser, så der er flere risikable sponsorater man skal jagte. (No risk, no fun)

For mig at se har det nye sponsor system gjort at endnu flere trækker sig fra at spille i toppen, for at handle med unge talenter, hvilket er synd da potentialet med det nye sponsorsystem er stort.

Men lavere sponsor indtægter, spillere med nedgang i stats fra de fylder 29 og pension fra de er 31, gør det virkelig svært og demotiverende at spille senior bold. Jeg har aldrig sagt det skal være nemt, men det kunne give en bedre dynamik i spillet at mange flere klubber værdsatte både gode senior spillere som ungdomsspillere.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 4. oktober 2022, 19:33
Renseriet sagde:
Har i tænkt jer at tage de forskellige bonusbeløber til efterretning?

1. Det virker meget spøjst at man skal betale dele af grundbeløbet for at få en bonus.
2. Beløbene er grinagtig dårlige. Jeg får dækket 8 timers lønninger ved at vinde den bedste række i bonusbeløb.
3. Større variation i grundbeløb kontra bonusser, så der er flere risikable sponsorater man skal jagte. (No risk, no fun)

For mig at se har det nye sponsor system gjort at endnu flere trækker sig fra at spille i toppen, for at handle med unge talenter, hvilket er synd da potentialet med det nye sponsorsystem er stort.

Men lavere sponsor indtægter, spillere med nedgang i stats fra de fylder 29 og pension fra de er 31, gør det virkelig svært og demotiverende at spille senior bold. Jeg har aldrig sagt det skal være nemt, men det kunne give en bedre dynamik i spillet at mange flere klubber værdsatte både gode senior spillere som ungdomsspillere.
Alle forslag og tanker bliver ført videre og der tages højde for ønsker.
Der køres også lidt statistik over hvor meget af de forskellige ting bliver brugt for at justere lidt løbende smiley

Renseriet (Alt til salg - skriv) 4. oktober 2022, 21:41
FC Apollyon sagde:
Renseriet sagde:
Har i tænkt jer at tage de forskellige bonusbeløber til efterretning?

1. Det virker meget spøjst at man skal betale dele af grundbeløbet for at få en bonus.
2. Beløbene er grinagtig dårlige. Jeg får dækket 8 timers lønninger ved at vinde den bedste række i bonusbeløb.
3. Større variation i grundbeløb kontra bonusser, så der er flere risikable sponsorater man skal jagte. (No risk, no fun)

For mig at se har det nye sponsor system gjort at endnu flere trækker sig fra at spille i toppen, for at handle med unge talenter, hvilket er synd da potentialet med det nye sponsorsystem er stort.

Men lavere sponsor indtægter, spillere med nedgang i stats fra de fylder 29 og pension fra de er 31, gør det virkelig svært og demotiverende at spille senior bold. Jeg har aldrig sagt det skal være nemt, men det kunne give en bedre dynamik i spillet at mange flere klubber værdsatte både gode senior spillere som ungdomsspillere.
Alle forslag og tanker bliver ført videre og der tages højde for ønsker.
Der køres også lidt statistik over hvor meget af de forskellige ting bliver brugt for at justere lidt løbende smiley
Super, tak for svar smiley

MBerg City (unge spillerbreve er velkommen) 11. oktober 2022, 20:57
Kunne evt være man kunne lave loyalitetsbonus fra en sponsor?

Ac dragon IF (Robert) 12. oktober 2022, 18:35
MBerg City sagde:
Kunne evt være man kunne lave loyalitetsbonus fra en sponsor?
loyalitetsbonus lyder spændende smiley Men skal bare heller ikke være så godt, at det kun kan betale sig at tage den samme sponsor hver gang.

MBerg City (unge spillerbreve er velkommen) 16. oktober 2022, 16:12
Ac dragon IF sagde:
MBerg City sagde:
Kunne evt være man kunne lave loyalitetsbonus fra en sponsor?
loyalitetsbonus lyder spændende smiley Men skal bare heller ikke være så godt, at det kun kan betale sig at tage den samme sponsor hver gang.
Helt enig men hvis jeg f.eks vælger den samme sponsor 6 år i streg tænker jeg og der i virkeligheden vil blive fordele ved det smiley

kunne også være man kunne få trøje sponsor og andre typer af sponsore.

Grenoble Wolf Burners (Spillets billigste transferliste) 2. november 2022, 13:00
Besvar