Feedback: Medarbejderændringer, del 2

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 2. juni 2023, 07:54
Giv dit feedback til dette blogindlæg her.

https://www.virtualmanager.com/blog/1110-medarbejderaendringer-del-2

AaIborg BK (KJ) 2. juni 2023, 09:11
Alt i alt en ok løsning, men kan være bekymret for om det med den er muligt at hente nok kvalificeret personale, særligt hvis ikke han kan sendes ud oftere. Jeg syntes også der burde være en ''gulerod'' for managers aktivitet, altså mere trafik på vman, det understøtter modellen ikke hvis assistenten kun kan sendes ud en gang om dagen. Så mit forslag er en ''hviletid'' som med spejderne, hvorefter han kan genudsendes.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 2. juni 2023, 09:27
AaIborg BK sagde:
Alt i alt en ok løsning, men kan være bekymret for om det med den er muligt at hente nok kvalificeret personale, særligt hvis ikke han kan sendes ud oftere. Jeg syntes også der burde være en ''gulerod'' for managers aktivitet, altså mere trafik på vman, det understøtter modellen ikke hvis assistenten kun kan sendes ud en gang om dagen. Så mit forslag er en ''hviletid'' som med spejderne, hvorefter han kan genudsendes.
Det kunne også sagtens tænkes, at der kom noget lignenden, som man kender det fra spejderne, eller sponsortilbud.
Den del er dog ikke klarlagt.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 2. juni 2023, 09:47
Enig i at det vil være fint med fx 8-12 timers cool down, så man belønnes bare en smule som aktiv bruger. Samt mulighed for at vælge kriterie i form af enten træner eller talentspejder, måske med mulighed for at søge begge dele samtidig.

Ac dragon IF (Robert) 2. juni 2023, 10:00
Ulm Warhawks sagde:
Enig i at det vil være fint med fx 8-12 timers cool down, så man belønnes bare en smule som aktiv bruger. Samt mulighed for at vælge kriterie i form af enten træner eller talentspejder, måske med mulighed for at søge begge dele samtidig.
Skal man også kunne søge nationalitet? Tænker der er en lille håndfuld klubber, der godt kunne tænke sig det. Jeg tænker også at 8-12t cd passer fint.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 2. juni 2023, 10:06
Ac dragon IF sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Enig i at det vil være fint med fx 8-12 timers cool down, så man belønnes bare en smule som aktiv bruger. Samt mulighed for at vælge kriterie i form af enten træner eller talentspejder, måske med mulighed for at søge begge dele samtidig.
Skal man også kunne søge nationalitet? Tænker der er en lille håndfuld klubber, der godt kunne tænke sig det. Jeg tænker også at 8-12t cd passer fint.
Det er en niche feature med nationalitet, så jeg tænker Kyoto Okami må komme med det forslag smiley

Ignotus (--) 2. juni 2023, 10:10
Det lyder som en fin ændring smiley

GalatasarayTR (Senior- og ungdoms til salg) 2. juni 2023, 10:46
Tanken er fin, men tænker at man skal lave forskellige søgninger.

Summen af min 40 koster 10.000 at søge..

Summen af min 50 koster 40.000

Summen af min 56 koster 100.000 osv..

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 2. juni 2023, 10:52
GalatasarayTR sagde:
Tanken er fin, men tænker at man skal lave forskellige søgninger.

Summen af min 40 koster 10.000 at søge..

Summen af min 50 koster 40.000

Summen af min 56 koster 100.000 osv..
Så står vi med samme problem, med at det er de store klubber, der har alle de gode trænere, fordi de er mere villige til at søge efter højere stats.
100.000 er ingen credits for de vel-etablerede klubber. Men betyder meget for de helt små, eventuelt nye klubber.

New Orleans Saints FC (M Balck) 2. juni 2023, 11:01
Ulm Warhawks sagde:
Enig i at det vil være fint med fx 8-12 timers cool down, så man belønnes bare en smule som aktiv bruger. Samt mulighed for at vælge kriterie i form af enten træner eller talentspejder, måske med mulighed for at søge begge dele samtidig.
Rigtig god idé!
Besvar