Feedback: Medarbejderændringer, del 2

Skrevet i Udviklerhjørnet

Forza Anarchy (Don Corleone) 5. juni 2023, 20:08
DrGunners sagde:
"Hold feedback sagligt og positivt."

Hvordan kan i få jer selv til at skrive sådan? Man kan sagtens komme med konstruktivt negativ kritik. Typisk Vman
Konstruktiv negativ kritik giver jo ingen mening.
Det svarer lidt til at sige bakke baglæns eller opne døren op.

Man kan sagtens komme med konstruktiv feedback uden den behøver at være hverken negativ eller kritisk. Konstruktiv er jo noget som opbygger eller tjener et positivt eller brugbart formål.

At komme med konstruktiv negativ kritik giver i hvert fald ingen mening - kan det overhovedet lade sig gøre?

DrGunners (Manager i DrGunners) 5. juni 2023, 20:20
Forza Anarchy sagde:
DrGunners sagde:
"Hold feedback sagligt og positivt."

Hvordan kan i få jer selv til at skrive sådan? Man kan sagtens komme med konstruktivt negativ kritik. Typisk Vman
Konstruktiv negativ kritik giver jo ingen mening.
Det svarer lidt til at sige bakke baglæns eller opne døren op.

Man kan sagtens komme med konstruktiv feedback uden den behøver at være hverken negativ eller kritisk. Konstruktiv er jo noget som opbygger eller tjener et positivt eller brugbart formål.


At komme med konstruktiv negativ kritik giver i hvert fald ingen mening - kan det overhovedet lade sig gøre?
Okay, prøv at forstå et budskab i stedet for det plader smiley

men ellers er det et spændende initiativ.


Men at frabede sig negativt feedback er squ langt ude uanset om du bakker baglæns eller ej

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 6. juni 2023, 11:18
DrGunners sagde:
"Hold feedback sagligt og positivt."

Hvordan kan i få jer selv til at skrive sådan? Man kan sagtens komme med konstruktivt negativ kritik. Typisk Vman
Det kalder vi bare konstruktiv kritik.
Der er ingen der siger, at du skal være positiv overfor ideen.

Du skal blot overholde reglerne og skrive i en positiv og konstruktiv tone..

Super Bowl (Klaus) 7. juni 2023, 18:10
Lidt et andet emne, men et stort ønske for mit vedkommende ville være, hvis man kunne indføre ugentlige træningsprogrammer. Det ville være en stor forbedring, og at jeg ved, at der også er andre, som har dette ønske.

Det er så træls at skulle ændre træningsprogram hver dag, og det er klart den mest kedelige men nødvendige del af spillet.

Jeg ved, at der engang fandtes noget, det hed vman info, som lavede en add-on til netop dette, men den er desværre lukket i dag.

Blot et ønske til kommende opdateringer. smiley

Ignotus (--) 8. juni 2023, 09:33
Super Bowl sagde:
Lidt et andet emne, men et stort ønske for mit vedkommende ville være, hvis man kunne indføre ugentlige træningsprogrammer. Det ville være en stor forbedring, og at jeg ved, at der også er andre, som har dette ønske.

Det er så træls at skulle ændre træningsprogram hver dag, og det er klart den mest kedelige men nødvendige del af spillet.

Jeg ved, at der engang fandtes noget, det hed vman info, som lavede en add-on til netop dette, men den er desværre lukket i dag.

Blot et ønske til kommende opdateringer. smiley
Inde på Discorden bliver der fortalt om at VMEnhancer er ved at udvikle en lignende funktion smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 8. juni 2023, 11:17
Super Bowl sagde:
Lidt et andet emne, men et stort ønske for mit vedkommende ville være, hvis man kunne indføre ugentlige træningsprogrammer. Det ville være en stor forbedring, og at jeg ved, at der også er andre, som har dette ønske.

Det er så træls at skulle ændre træningsprogram hver dag, og det er klart den mest kedelige men nødvendige del af spillet.

Jeg ved, at der engang fandtes noget, det hed vman info, som lavede en add-on til netop dette, men den er desværre lukket i dag.

Blot et ønske til kommende opdateringer. smiley
Det er noget, vi har snakket om internt.
Og det kunne være det var en god kandidat.

Sønderjyske Academy (vender snart tilbage igen) 13. juni 2023, 10:18
Det lyder som en super ændring smiley

TeamLilith (Manager i TeamLilith) 14. juni 2023, 15:06
Altid godt med extra dopamin jagt.

Kyse FC (Mette) 24. juni 2023, 13:10
Super Bowl sagde:
Lidt et andet emne, men et stort ønske for mit vedkommende ville være, hvis man kunne indføre ugentlige træningsprogrammer. Det ville være en stor forbedring, og at jeg ved, at der også er andre, som har dette ønske.

Det er så træls at skulle ændre træningsprogram hver dag, og det er klart den mest kedelige men nødvendige del af spillet.

Jeg ved, at der engang fandtes noget, det hed vman info, som lavede en add-on til netop dette, men den er desværre lukket i dag.

Blot et ønske til kommende opdateringer. smiley
Jeg er enig i, at det her ville være en stor forbedring fremadrettet. Så det er også et stort ønske for mit vedkommende. Man ville kunne spare en masse tid på arbejde, man egentlig bare gentager igen og igen :-)

Punch Dreamteam (Manager of Mr Nuldiff Dreamteam) 12. juli 2023, 18:32
Ideen er god. For det nuværende medarbejdersystem er umuligt at arbejde med.

Men det skal virke. Med det mener jeg, at de nuværende talentspejdere er ligegyldige. De finder aldrig noget brugbart og hviletiden er for lang.

Besvar