Feedback: Medarbejderændringer, del 2

Skrevet i Udviklerhjørnet

Gudenå FC (Blaki er god) 3. juni 2023, 09:03
lyder til være en god ide,

GalatasarayTR (Senior- og ungdoms til salg) 3. juni 2023, 09:31
Det lyder megrt spændende.

Dog de første 3 linjer med vifarank er en dårlig ide

Hovsa FC (bsup) 3. juni 2023, 15:11
Spændende ide, men bliver det rent tilfældig hvad assistenten kigger på, eller bliver det som en scout hvor man jo kan vælge position/er at kigge på?

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 3. juni 2023, 15:58
Hovsa FC sagde:
Spændende ide, men bliver det rent tilfældig hvad assistenten kigger på, eller bliver det som en scout hvor man jo kan vælge position/er at kigge på?
Det er stadig uvist hvor fin-tunet man kan søge.

Lyon De France (Sean Christiano) 4. juni 2023, 07:16
Jeg er blandet personligt med den ide. Og en ting der sikkert er det skal i hvertifald ikke vurderes efter VIFA-Rank for. Hvis man gør det risikere man klubber der faktisk er store men kører talenter eller er ved genopbygge og købe/sælge ETC. Får skrald. Så syntes jeg faktisk heller man burde hvis man skal noget vurdere det efter baneanlægget man har. På den måde risikere man ikke at medarbejder med 20 x 20 ender i klubber i 5 Divison eller med Stort Baneanlæg kun.

En anden ting er. Hvis man skal have en assistentmanager ud og lede. Hvor får man så det henne hvis personale siden bliver nedlagt?. Det starter du jo ikke automatisk med formoder jeg. Så det jo et nyt problem med. Jamen så får de bedste klubber bare de bedste assistent manager. Og skal han så ud og lede efter både trænere og spejdere?.

Og en anden ting er hvis man laver det. Og får kun MAX 5 Pr gang som man gør på talent rapporter så SKAL Det fandme også være noget ordentligt man får af muligheder. Og ikke en f.eks 17x16 Træner. Og slet ikke hvis der cool down. Det kan være hårdt gå igennem mange sider for finde det du skal bruge på den nuværende personale side. Men i det mindste kan du gøre det på et par timer. I Stedet for kan risikere skal vente dage for at finde de trænere og spejdere du leder efter I SÆR Når du kun får 5 muligheder pr rapport. + Hvis nu man skal have en der god i Målmandstræner og Ungdom, Markspiller og Ungdom og Markspiller og Målmandstræner.Kommer det til tage MANGE Rapporter før man finder det hvis ikke du får noget ordentligt i de rapporter du får.

Så derfor som jeg siger. Gør man det her skal det være 5 ORDENTLIGE Trænere. Du får af muligheder. Ellers kan du dælme bruge lang tid på finde det du leder efter.

Så overall må jeg sige jeg blandet. Mest imod da i min optik med en assistent træner. Så forlænger man bare problemmet for så bliver det bare alle assistent trænere de gode klubber tager. I Stedet for trænere og spejdere. (Som de så også tager alligevel med deres assistenter efter) Hvis det vurderes efter hvor god en assistent du har i stats til finde de bedste trænere og spejdere.

Så igen. Imod for det meste. SKAL Man gøre det dog så.

- Ordentlige trænere på de 5 Rapportere
- OG Vurdere på baneanlægget i stedet for VIFA-Rank på hvem der skal have de bedre trænere.

Ellers ikke

Forza Anarchy (Don Corleone) 4. juni 2023, 08:45
Jeg synes umiddelbart at ideen lyder fin.

Jeg er dog stadig af den overbevisning at man bør lægge et loft ind på hvor mange trænere en klub kan have.

Med sådan et loft vil man tvinge klubberne til at prioritere hvilken retning man ønsker ens klub skal gå.
Vil man have en stor talentudvikling og fokusere på de unge eller vil man have de bedste seniortrænere og kæmpe med om titlerne. Det kan også være man vil gøre begge dele, men derfor er nødt til at gå en smule på kompromis med begge dele

Umiddelbar synes jeg spillet virker til at være lidt for let - og især for de største klubber. Hvis alle har det bedste af det bedste mister det bedste jo sin værdi og betydning.

/Corleone

Al Kharid Warriors (Prince Ali) 4. juni 2023, 11:57
Vil det stadig være muligt at ansætte pensionerende spillere i egen klub i træner/spejder-stillinger?

Ulm Warhawks (Ulmeister) 4. juni 2023, 13:38
Lyon De France sagde:
....
En anden ting er. Hvis man skal have en assistentmanager ud og lede. Hvor får man så det henne hvis personale siden bliver nedlagt?. Det starter du jo ikke automatisk med formoder jeg. Så det jo et nyt problem med. Jamen så får de bedste klubber bare de bedste assistent manager. Og skal han så ud og lede efter både trænere og spejdere?.

Og en anden ting er hvis man laver det. Og får kun MAX 5 Pr gang som man gør på talent rapporter så SKAL Det fandme også være noget ordentligt man får af muligheder. Og ikke en f.eks 17x16 Træner. Og slet ikke hvis der cool down. Det kan være hårdt gå igennem mange sider for finde det du skal bruge på den nuværende personale side. Men i det mindste kan du gøre det på et par timer. I Stedet for kan risikere skal vente dage for at finde de trænere og spejdere du leder efter I SÆR Når du kun får 5 muligheder pr rapport. + Hvis nu man skal have en der god i Målmandstræner og Ungdom, Markspiller og Ungdom og Markspiller og Målmandstræner.Kommer det til tage MANGE Rapporter før man finder det hvis ikke du får noget ordentligt i de rapporter du får.

Så derfor som jeg siger. Gør man det her skal det være 5 ORDENTLIGE Trænere. Du får af muligheder. Ellers kan du dælme bruge lang tid på finde det du leder efter.
...
Alle klubber har en assistent manager, det er ikke en, du skal hente. Assistent manageren har i dag en meget begrænset funktion.

17x17 er jo som sådan ikke ubrugelig. Det er der bare kommet en tendens til, at folk synes. Der er masser af 18x19 og 19x19 derude, så du får alt andet lige tilbudt noget brugbart med jævne mellemrum. Derudover skal du jo ikke finde 5-10 nye personale hele tiden, så du kan jo sagtens vente en uge på en 19x19 træner eller noget, alternativt må du jo nøjes med 18x18 i en uge eller to.

Det er kun et problem for større klubber, der gør comeback og vil have 10 trænere fra start. Men de har jo også lidt et problem i dag. De må jo opbygge staben henover nogle uger, hvis de ikke vil have 18x18 trænere

FC Tasmanian Devils (Lars) 5. juni 2023, 10:55
Super god ide at bruge assistentmanageren til at finde egnede medarbejdere til ens klub, det bliver en funktion jeg kommer til at bruge for jeg synes at den nuværende funktion til at finde medarbejdere er bøvlet, jeg tror på at det bliver meget lettere at finde bedre medarbejdere til ens klub med assistentmanageren.
Så sæt i gang hurtigst muligt smiley

Mvh.
The Tas devil

DrGunners (Manager i DrGunners) 5. juni 2023, 19:08
"Hold feedback sagligt og positivt."

Hvordan kan i få jer selv til at skrive sådan? Man kan sagtens komme med konstruktivt negativ kritik. Typisk Vman
Besvar