Feedback: Medarbejderændringer, del 2

Skrevet i Udviklerhjørnet

Ulm Warhawks (Ulmeister) 12. juli 2023, 19:27
Punch Dreamteam sagde:
Ideen er god. For det nuværende medarbejdersystem er umuligt at arbejde med.

Men det skal virke. Med det mener jeg, at de nuværende talentspejdere er ligegyldige. De finder aldrig noget brugbart og hviletiden er for lang.
Hviletiden bestemmes af motivation og disciplin, og dine spejdere er forholdsvis lave i begge dele. Men jeg mener at have læst, de vil fjerne det ubrugelige personale og lave flere brugbare.

Hvad vil du have dem til at finde, siden du synes, de aldrig finder noget brugbart?

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 25. juli 2023, 12:16
Jeg ved ikke om der kun tænkes i måde at hente trænere på..

Men det kunne være lækker med flere betydende stats..
Eksempelvis kunne motivation være evnen til at motivere spillerne.. Diciplin evnen til at fastholde spillernes focus efter en god træning.. Eller vække dem efter en dårlig..
Og så fremdeles..
Mvh Per

Fredensborg Vikings (CR) 1. august 2023, 09:43
Generelt er det ikke så vigtigt for mig hvordan jeg får trænere, bare man med en rimelig indsats kan få de nødvendige gode trænere.

F.eks kunne det være muligt at finde og byde på trænere i andre klubber.

Det der er irriterende i dag er at der ingen pris forskel er på en god træner og en elendig.
Derudover undre det mig meget at de mange vurderinger der er ligegyldige for hvordan han træner spillerne er med såsom ledelse og deciplin m.v.

En træner burde også ændre egenskaber og blive bedre over tid.
F.eks en dygtig ungdomstræner kunne over tid blive en god senior træner.

Skoda Xanthi FC (Sr. Michael Sølgaard) 17. august 2023, 10:59
Jeg er meget enig med Fredensborg Vikings.

Det kunne være super hvis der var flere parametre der havde indflydelse på træningen.
- Disciplin: Med en høj disciplin har træneren mulighed for at holde et generelt højt niveau at træning

- Ledelse: Har klubben flere trænere har ledelse f.eks. indflydelse på de andre træneres egenskaber.

- Motivation: En træner kan give spillerne motivation til at træning og kamp

Andre forhold:
Jeg har samlet et hold udelukkende af franskmænd. Dette er også gællende for personalet.
Her foreslår jeg at dette giver en bonus på træning og kamp at alle spillere og trænere taler samme sprog. Dette er en udfordring der i meget høj omfang begrænser hvilke spillere og medarbejdere den enkelte klub ansætter.


Kvart I Bold (Willemoes) 17. august 2023, 16:16
Jeg er også total enig med Fredensborg Vikings.

Jeg overvejer at kom tilbage til vman men det der ALTID holder mig tilbage at jeg skal til at find trænere og skal bruge så meget tid på det. Sidste gang bruget jeg 2-3 uger på at find de 4 træner jeg skal bruge men kunne ikke find dem. Og vis jeg ikke har 20x20 trænere gider jeg ikke . og jeg bruget ca 20 timer i personalesøgning og det er bare LORT man bliver sindssyg og skulle igennem alle de sider.

Når man går ind på andre hold og kan se de har 1000 trænere i 20x20 så skulle man kun byde på en af dem .

.
Besvar