Feedback: Justeringer til medarbejdersøgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 7. november 2023, 15:05
Giv jeres feedback her, omkring blogindlægget: https://www.virtualmanager.com/blog/1117-justeringer-til-medarbejdersogning

Fruehøj FF (FVH) 7. november 2023, 15:08
Suverænt! God indblik og fedt med eksempler på forskellene.

Støvsugeren (Pistræninger) 7. november 2023, 15:46
SUPER opdatering. Tak!

Senza Olive AC (Nicho Molani - Logomaker) 7. november 2023, 15:55
Forstår sgu heller ikke dem der ser så sort/hvid på træneregenskaberne, og det faktum at man mister (sølle) 0,5% ved at bruge 20/19 eller 19/20 trænere. Selvfølgelig skal 20/20 trænere være sjældne, og svære at finde. Det giver dem en mytisk dimension.

Tak for opdateringen!

Gudenå FC (Blaki er god) 7. november 2023, 16:01
Denne sætning gør mig meget glad
Det skal også være muligt at opkvalificere medarbejdere på en eller anden måde, som skal designes således at man f.eks bliver nødt til at overveje om man vil have en, der er rigtigt god her og nu, eller om man vil investere mere langsigtet og bruge tid på at træne ham op.

Kvart I Bold (Willemoes) 7. november 2023, 17:52
Bare et forslag. Har i overvejet køb/slag af medarbejder imellem klubber vis man ligger ind med at pr medarbejder man pt ikke bruger sådan man kan lave lidt penge på det sådan det ikke kun er spiller men også medarbejder man kan købe og sælge.

Telesto (Zavala) 7. november 2023, 18:46
Kunne være fedt hvis deres løn også nogenlunde passede til deres kvalifikationer smiley

Spicy Fanta FC (Spicy) 7. november 2023, 18:57
Fed opdatering! Og super beskrevet hele vejen igennem. Er stadig stor fan af det nye system (y)

AaIborg BK (KJ) 7. november 2023, 20:03
Cool, eneste yderligere jeg kunne ønske er at man kan søge spejder og træner samtidig.

Dre FC (Johnsen) 8. november 2023, 00:03
Jeg har kun søgt efter trænere og fandt langt om længe en, men da jeg ansatte ham, var han sgu talentspejder? smiley
Besvar