Feedback: Justeringer til medarbejdersøgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

Stonies United (Manager i Stonies United) 10. november 2023, 07:50
Jeg syntes at det er mærkelig, jeg har fået tilbudt træner som jeg normalt bare ville scrolle over. Hvis det er sådan et problem med at man henter alle de dygtige trænere og gir dem videre til venner osv som egentlig var hoved årsagen til det her tiltag.
Jeg syntes at man skal indføre begrænsninger på mmax 4 trænere til ungdom og 4 trænere til senior. BUM BUM så er den pot færdig.
Det er lidt ligesom man sælger eller køber spillere hos hinanden til max priser eller for billigt.Der holder i jo også øje med og det stopper i jo og gir de involverede karantæne.

Tokyo (CK) Crew 10. november 2023, 08:51
Ulm Warhawks sagde:
Fenerbahcesk sagde:
Er jeg den eneste som har problemer med medarbejder søgning? Har en TV-kampagne kørende som skulle være færdig 8. november 2023 kl 19:55, men den søger stadigvæk efter medarbejdere...
Jeg har samme fejl nu. Mit jobopslag skulle være afsluttet kl 02 i nat. Men det kører stadigvæk. Der plejer ikke at være problemer, og jeg har søgt på samme måde, som jeg plejer.
Fejlen er sendt videre smiley

Loyals (VMEnhancer) 10. november 2023, 16:01
Prompten om man er sikker på at afvise en ansøgning står på engelsk i det i øvrige danske sprog smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 10. november 2023, 16:18
En forbedring som blot gør det nye personalesystem endnu bedre.

Godt arbejde!

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 22. november 2023, 20:34
Headhunter-delen synes ikke at være uddybet i indlægget. Hvad er formålet med denne feature? Vil de bedste trænere fremover være forbeholdt dem, der er villige til at betale ekstra for at spille spillet?

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 22. november 2023, 20:59
Andeby sagde:
Headhunter-delen synes ikke at være uddybet i indlægget. Hvad er formålet med denne feature? Vil de bedste trænere fremover være forbeholdt dem, der er villige til at betale ekstra for at spille spillet?
Det er bare en hurtigere søgning. Alle muligheder kan finde de bedste trænere. Kræver bare man er heldig.

Finito (Farvel Tak for spil Sjovt var det) 22. november 2023, 23:01
.

Agerskov ZX (ButterBros) 23. november 2023, 21:42
Lyon sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Fenerbahcesk sagde:
Er jeg den eneste som har problemer med medarbejder søgning? Har en TV-kampagne kørende som skulle være færdig 8. november 2023 kl 19:55, men den søger stadigvæk efter medarbejdere...
Jeg har samme fejl nu. Mit jobopslag skulle være afsluttet kl 02 i nat. Men det kører stadigvæk. Der plejer ikke at være problemer, og jeg har søgt på samme måde, som jeg plejer.
Fejlen er sendt videre smiley
Min nuværende søgning skulle også være færdig kl 15:51.



Agerskov ZX (ButterBros) 24. november 2023, 16:49
Agerskov ZX sagde:
Lyon sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Fenerbahcesk sagde:
Er jeg den eneste som har problemer med medarbejder søgning? Har en TV-kampagne kørende som skulle være færdig 8. november 2023 kl 19:55, men den søger stadigvæk efter medarbejdere...
Jeg har samme fejl nu. Mit jobopslag skulle være afsluttet kl 02 i nat. Men det kører stadigvæk. Der plejer ikke at være problemer, og jeg har søgt på samme måde, som jeg plejer.
Fejlen er sendt videre smiley
Min nuværende søgning skulle også være færdig kl 15:51.

Kunne være super med en update. Stadig samme søgning som er bugged

Tokyo (CK) Crew 24. november 2023, 18:06
Agerskov ZX sagde:
Agerskov ZX sagde:
Lyon sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Fenerbahcesk sagde:
Er jeg den eneste som har problemer med medarbejder søgning? Har en TV-kampagne kørende som skulle være færdig 8. november 2023 kl 19:55, men den søger stadigvæk efter medarbejdere...
Jeg har samme fejl nu. Mit jobopslag skulle være afsluttet kl 02 i nat. Men det kører stadigvæk. Der plejer ikke at være problemer, og jeg har søgt på samme måde, som jeg plejer.
Fejlen er sendt videre smiley
Min nuværende søgning skulle også være færdig kl 15:51.

Kunne være super med en update. Stadig samme søgning som er bugged
Beklager, jeg havde ikke lige set indlægget. Det er sagt videre.
Besvar