Feedback: Justeringer til medarbejdersøgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

Loyals (VMEnhancer) 8. november 2023, 07:24
Lidt **** - beskrivelserne med trænernes bonus som er x%(0.46% det første sted) ringere ved 19 ift 20 burde vist være procentpoint i stedet for procent for at være mest korrekt smiley

Støvsugeren (Pistræninger) 8. november 2023, 08:27
Dre FC sagde:
Jeg har kun søgt efter trænere og fandt langt om længe en, men da jeg ansatte ham, var han sgu talentspejder? smiley
Fik også ansøgninger med modsat speciale i dag.

Tokyo (CK) Crew 8. november 2023, 09:08
Støvsugeren sagde:
Dre FC sagde:
Jeg har kun søgt efter trænere og fandt langt om længe en, men da jeg ansatte ham, var han sgu talentspejder? smiley
Fik også ansøgninger med modsat speciale i dag.
Det er vist ikke meningen. Det er sendt videre til de ansvarlige smiley

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 8. november 2023, 10:25
Tak, fordi I - modsat enkelte managere som bare ikke kunne fatte problematikkerne - har opdaget besværlighederne med søgning af nye medarbejdere. Jeg glæder mig til igen at søge medarbejdere og få en positiv oplevelse af spillet.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 8. november 2023, 10:30
Fejllen med at begge typer optræder i en søgning er rettet nu smiley

FC Mondas (Hele holdet t-listet) 8. november 2023, 11:10
Først og fremmest vil jeg sige tak, fordi I som altid lytter til brugerne. Dernæst vil jeg rose jer for, at I har været hurtige til at tage fat om problemet. Det er ikke altid gået superstærkt, når os brugere har efterspurgt visse ændringer til spillet, men denne gang er det gået meget hurtigt med at få det gjort - så hatten af for det.

Dernæst vil jeg sige, at det overordnet set er megafedt med forbedringerne, og jeg er især glad for, at ventetiden på personalesøgningen er skruet ned fra 6 til 4 timer på TV-kampagnerne. Det gør det hele markant bedre efter min mening, når man ikke skal vente så længe på nyt personale.

Jeg er tilfreds! smiley

Forza F.C.K (Den Evigt Tilbagevendende) 8. november 2023, 12:38
Synes det nye personale system fungerer skide godt! Jeg har kun ros til det og hastigheden hvorved det blev indført.

Men jeg vil sige, at når det er så nemt at være min-maxer på trænere så skyldes det også at trænerne alligevel tager omtrent det samme i løn. Den lille procentvise forskel der er i en 19xx20 træner og en 20xx20 træner giver alligevel en forskel efter 360 træninger (omtrent 12 spiller år). Og når man ved at finde en 20xx20 træner får flere stats gratis - Så kan man jo lige så godt. Jeg tror godt man kunne tilføje noget i stil med at kvaliteten af træneren (kun kvaliteten af de 3 relevante stats) koster.

Telesto (Zavala) 8. november 2023, 12:55
Dre FC sagde:
Jeg har kun søgt efter trænere og fandt langt om længe en, men da jeg ansatte ham, var han sgu talentspejder? smiley
Jeg troede også jeg var heldig den anden dag.. indtil jeg så han var talentspejder på trods af jrg søgte trænere.

Free Palestine FC (Jebo Te) 9. november 2023, 12:51
Er jeg den eneste som har problemer med medarbejder søgning? Har en TV-kampagne kørende som skulle være færdig 8. november 2023 kl 19:55, men den søger stadigvæk efter medarbejdere...

Ulm Warhawks (Ulmeister) 10. november 2023, 05:50
Fenerbahcesk sagde:
Er jeg den eneste som har problemer med medarbejder søgning? Har en TV-kampagne kørende som skulle være færdig 8. november 2023 kl 19:55, men den søger stadigvæk efter medarbejdere...
Jeg har samme fejl nu. Mit jobopslag skulle være afsluttet kl 02 i nat. Men det kører stadigvæk. Der plejer ikke at være problemer, og jeg har søgt på samme måde, som jeg plejer.
Besvar