Vman-PRO

Skrevet i Udviklerhjørnet

De blå ulve (Astrup) 14. februar 2020, 14:30
Rørkær Champs sagde:


Kan godt lide idéerne, men nu skriver han selv i opslaget "vi kun skal sælge muligheder; ikke resultater." om tilkøb i spillet smiley
Meningen med ideerne er heller ikke at det skal give store resultater. Ville blive dybt ked af det, hvis spillet nogensinde blev pay-2-win. Men en sidesponsor eller solgt merchandise, hvor man måske får en mindre skilling på omkring 20-30 tusinde credits ser jeg ikke som en kæmpe økonomisk fordel hos den enkelte klub. smiley

Fredsk BK (Ikke aktiv hygger bare) 14. februar 2020, 14:39
At give Vman-PRO brugere økonomiske fordele vil nærmest tvinge brugerne til at overveje, om de skal opgradere deres abonnement eller måske helt stoppe med at spille, eftersom alle ønsker at have de ideelle forhold for at komme til tops.

Jeg er dog også enig i, at Vman-Pro abonnementet ville skulle indeholde andet end en automatisk ad-block. Dog bør fordelene ved dette snarere være kosmetiske/ være med til at gøre spillet lettere som fx ændring af ungdomsholdets navn, upload af specialdesignede spillertrøjer (en feature, der har været efterspurgt), evt. deltagelse i en ungdomscup, hvor vinderen vandt Vman-klip eller lignende.

Jeg ville nok selv købe Vman-Pro abonnementet, hvis det blev udbudt, men ønsker egentlig ikke at have mulig økonomisk fordel over for andre klubber smiley

Jeg ved ikke, hvor mange der bruger Vman-klip, men pro abonnementet kunne evt. også give adgang til automatisk træning, hvorimens Shout-Box beskederne stadigvæk kunne være forbeholdt Vman-klip brugerne..

Tokyo (CK) Crew 14. februar 2020, 14:40
Jeg er vild med idéen, så ti stille og tag mine penge smiley

Der var en debat om forskellige licenspakker for ikke ret lang tid siden, jeg kan dog ikke lige finde det igen. Jeg kan huske, at der blev forslået at inkludere nogle vmanklip i pakkerne. Kan man ikke gøre det samme med Vman-PRO?

Edit: Nååh ja, her er det. Credit til KBHAVANA CF
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1210842-opfrisk-vman

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 14. februar 2020, 14:46
Arnborg IFF sagde:
Reklamefrit abonnement kan jeg godt gå med til - der er mange som brokker sig over reklamer, så giv dem en mulighed for at slippe, jeg tror ikke selv jeg vil benytte mig af det. En anden ide kunne være at gøre reklamerne mindre irriterende - millioner af andre hjemmesider kan finde ud af at bruge reklamer, uden at det ødelægger brugeroplevelsen - hvorfor kan vman.dk så ikke?
Det er bare sådan at de store og irriterende reklamer giver mest. Og det er ikke noget jeg har nogen som helst mulighed for at ændre på. Det er et bureau der står for at træffe aftalerne og lægge reklamerne på... det sker helt automatisk uden at jeg har noget med det at gøre.

Men, indtjeningen afhænger 100% af hvad annoncørerne er villige til at give, og de vil ikke give ret meget for en lille linje tekst, som man ikke lægger mærke til. Og hvis reklamerne blev fjernet eller reduceret uden at det kom til at koste lidt mere, så ville der ikke længere være råd til at have Rasmus til hjælp.
Arnborg IFF sagde:
At gøre ungdomsholdet til noget man skal betale for, er et gigantisk no-go i min verden.
hvad er det? 2 år siden at, ungdomsholdet blev nævnt første gang, og det er min overbevisning, at snakken, og udsigten, til ungdomsholdet, er den eneste grund til, at mange spillere er blevet hængende, og betalt imens, altså, i min optik, så har mange spillere allerede betalt for det.
Jeg har aldrig, i alt den ventetid, læst noget om, at ungdomsholdet ville blive noget, som man skal betale for, så jeg syntes helt ærligt, at det ville være meget respektløst at kræve betaling nu.

Og hvis jeg skal fortsætte med at være 100% ærlig, lidt endnu, så syntes jeg, det er rimelig bekymrende, at det er hvad, 80 timer siden du, Dennis, meldte ud, at du har overtaget hele ejerskabet i VMAN, og allerede nu begynder du at snakke om dyre abonnementer.
Jeg kan sagtens forstå hvad du mener. Det er ikke verdens bedste timing, især efter ungdomshold har været så længe undervejs. Men det er også derfor jeg har lagt op til at man har mulighed for at opgradere for kun en 10'er ekstra om måneden, hvis man skifter til årsabonnement.

Men, eftersom du, som mange andre, synes godt om ideen med et reklamefrit abonnement, så bliver mit spørgsmål til dig: har du nogle ideer til hvad vi så ellers kunne tilføje til det reklame-fri abonnement, som vil sikre at folk der køber det føler at de får valuta for pengene?
Arnborg IFF sagde:
Det er min umiddelbare reaktion - ud over det, stort klap på skulderen til dig, for at have åbnet op for dialogen med os brugere, det er noget af det, jeg har savnet mest de sidste par år smiley
Tak smiley

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 14. februar 2020, 14:48
Lyon sagde:
Jeg er vild med idéen, så ti stille og tag mine penge smiley

Der var en debat om forskellige licenspakker for ikke ret lang tid siden, jeg kan dog ikke lige finde det igen. Jeg kan huske, at der blev forslået at inkludere nogle vmanklip i pakkerne. Kan man ikke gøre det samme med Vman-PRO?

Edit: Nååh ja, her er det. Credit til KBHAVANA CF
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1210842-opfrisk-vman
Det kunne være en fin ide at smide nogle klip med i pakken hver måned, også.

Joggedrengene (Joggingole) 14. februar 2020, 14:54
1. Ja, reklamer er møgirriterende.
Derfor har jeg også adblocker aktiveret på alt her på nettet.
2. Jeg har ikke planer om at oprette et ungdomshold.
3. De, som ikke allerede har adblocker, vil sikkert gerne betale lidt mere for at undgå afbrydelser og larm fra irriterende reklamer.
Da jeg som nævnt har adblocker, vil jeg nok beholde mit "gamle" abonnement. Medmindre jeg vælger at betale det lille ekstra beløb for at støtte Vman. Ikke utænkeligt. smiley
4. Måske er det en ide at tilføje ekstra ungdomsspillere, så man kan hente en hver dag mod nu 5 om ugen. Det ville jeg personligt blive meget glad for.
De, som opretter ungdomshold, kunne nok også få brug for ekstra pladser i truppen til reserver.
Der er ikke så mange til overs, når der "kun" er plads til 30 og man skal bruge de 22 af dem på banen.

Olympique Mayonnaise (El Mayo) 14. februar 2020, 15:00
Arnborg IFF sagde:
Reklamefrit abonnement kan jeg godt gå med til - der er mange som brokker sig over reklamer, så giv dem en mulighed for at slippe, jeg tror ikke selv jeg vil benytte mig af det. En anden ide kunne være at gøre reklamerne mindre irriterende - millioner af andre hjemmesider kan finde ud af at bruge reklamer, uden at det ødelægger brugeroplevelsen - hvorfor kan vman.dk så ikke?

At gøre ungdomsholdet til noget man skal betale for, er et gigantisk no-go i min verden.
hvad er det? 2 år siden at, ungdomsholdet blev nævnt første gang, og det er min overbevisning, at snakken, og udsigten, til ungdomsholdet, er den eneste grund til, at mange spillere er blevet hængende, og betalt imens, altså, i min optik, så har mange spillere allerede betalt for det.
Jeg har aldrig, i alt den ventetid, læst noget om, at ungdomsholdet ville blive noget, som man skal betale for, så jeg syntes helt ærligt, at det ville være meget respektløst at kræve betaling nu.

Og hvis jeg skal fortsætte med at være 100% ærlig, lidt endnu, så syntes jeg, det er rimelig bekymrende, at det er hvad, 80 timer siden du, Dennis, meldte ud, at du har overtaget hele ejerskabet i VMAN, og allerede nu begynder du at snakke om dyre abonnementer.

Det er min umiddelbare reaktion - ud over det, stort klap på skulderen til dig, for at have åbnet op for dialogen med os brugere, det er noget af det, jeg har savnet mest de sidste par år smiley
Jeg er meget enig her!
-derudover kunne det være fedt med en "like" funktion i forum. Dermed behøver vi ikke skrive vi er enige, men bare "like" smiley

Wild Ferrets (Moz) 14. februar 2020, 15:17
Arnborg IFF sagde:
Reklamefrit abonnement kan jeg godt gå med til - der er mange som brokker sig over reklamer, så giv dem en mulighed for at slippe, jeg tror ikke selv jeg vil benytte mig af det. En anden ide kunne være at gøre reklamerne mindre irriterende - millioner af andre hjemmesider kan finde ud af at bruge reklamer, uden at det ødelægger brugeroplevelsen - hvorfor kan vman.dk så ikke?

At gøre ungdomsholdet til noget man skal betale for, er et gigantisk no-go i min verden.
hvad er det? 2 år siden at, ungdomsholdet blev nævnt første gang, og det er min overbevisning, at snakken, og udsigten, til ungdomsholdet, er den eneste grund til, at mange spillere er blevet hængende, og betalt imens, altså, i min optik, så har mange spillere allerede betalt for det.
Jeg har aldrig, i alt den ventetid, læst noget om, at ungdomsholdet ville blive noget, som man skal betale for, så jeg syntes helt ærligt, at det ville være meget respektløst at kræve betaling nu.

Og hvis jeg skal fortsætte med at være 100% ærlig, lidt endnu, så syntes jeg, det er rimelig bekymrende, at det er hvad, 80 timer siden du, Dennis, meldte ud, at du har overtaget hele ejerskabet i VMAN, og allerede nu begynder du at snakke om dyre abonnementer.

Det er min umiddelbare reaktion - ud over det, stort klap på skulderen til dig, for at have åbnet op for dialogen med os brugere, det er noget af det, jeg har savnet mest de sidste par år smiley
Jeg kunne ikke være mere ligeglad med ungdomsholdet, men jeg giver dig ret i, at der ikke bør betales ekstra for den funktion. Hvis der bliver lavet forskellige licens pakker, så bør ungdomsholdet være en del af den billigste.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 14. februar 2020, 15:19
Wild Ferrets sagde:
Jeg kunne ikke være mere ligeglad med ungdomsholdet, men jeg giver dig ret i, at der ikke bør betales ekstra for den funktion. Hvis der bliver lavet forskellige licens pakker, så bør ungdomsholdet være en del af den billigste.
Har du nogen ideer til hvad den dyreste så kunne indeholde? Det skal helst være noget som også adblock-brugere vil føle giver dem noget værdi.

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 14. februar 2020, 15:29
Jeg er helt klart for en licenspakke der fjerner reklamer. Men synes måske også det er lidt... knapt så i orden at låse ungdomshold bag den... Har desværre ikke andre ideer til, hvad man kunne smide i... Hovedsageligt fordi, jeg gerne bare betaler en 10'er ekstra for at slippe for reklamer.

En ekstra ungdomsspiller eller to om ugen kunne være en mulighed, men ved ikke om det vil blive anset som en unfair fordel...

Men tænker:

Licens:
-Alt det der er i dag
-Ungdomshold

Vman-PRO
-Alt det der er i dag
-Ungdomshold
-Ingen reklamer
-Eventuel ekstra bonus
-Eventuelt en smule klip hver måned

Det er mine tanker omkring det... Er for Vman-PRO, men synes ikke at ungdomshold skal låses bag det. smiley
Besvar