Vman-PRO

Skrevet i Udviklerhjørnet

Olympica De Arsenal (Guldbjørn) 14. februar 2020, 15:34
Jeg er generelt enig i at der kunne være en dyrere licenspakke uden reklamer overhovedet, og ville selv opgradere. Som jeg ser det bør intet der er i den nuværende licenspakke fjernes da man så "tvinger" brugerne til at opgradere.
Som tidligere har været diskuteret så kunne man måske fjerne vmanklip og implementere autoforlængelse og autotræning i den dyrere licenspakke. En anden mulighed ville være at beholde vmanklip og bare give et antal klip til pro-licens eller blot give funktionerne til pro-licens og så kunne andre tilkøbe klip.
Jeg tænker også at pro-licens måske kunne indeholde lidt kosmetiske ting. Her indgår fx. at alle stadions lige pt. ligner hinanden, hvor en mulighed kunne måske være at ændre stadionets udseende uden at ændre på størrelsen, så man kan personliggøre stadion til ens egen klub.

york (nigel worthington) 14. februar 2020, 15:35
The Danish Vikings sagde:
Jeg er af den opfattelse, at du på den lange bane vil tabe kunder, da det er os forældre som betaler for vores børn.
I min optik er vejen frem et abonnement, som giver det hele, altså fjern klip mv.
Det er bedre at alle 5000 betaler 45 kr. om måneden end 45 procent af brugerne betaler 70.
Vejen frem er mange til få penge og ikke få til flere penge.

Godt eksempel er klubben Blackburn, de sænkede prisen med 33 procent for deres tilskuere, men øgede overskuddet med hele 116 procent fra tidligere år.

Esbjerg fB (See ya Bitches - overvejer stop) 14. februar 2020, 15:37
Jeg synes ikke at Ungdomshold skal med under Vman Pro licensen.

Jeg tror det bliver en stor del af spillet når det kommer ud, og synes det er noget der skal være åbent for alle, også spillere der ikke betaler licens.

Jeg er også imod at man kun kan have 4500 til sine hjemmekampe uden licens, da det hindrer folk der er gode til spillet, men ikke har midlerne til at købe licens.

Jeg synes ikke vman skal give en ekstra fordel overhovedet, men kun skal forsøde tilværelsen på vman.dk, som det er nu kan man sagtens finde utrænede spillere hvis man sætter sig for at gøre dette, men med vman licens får man 5 utrænede spiller hver uge.

Jeg er klart for ideen, at Vman licens eller Vman pro skal indeholde nogle klips hver måned, måske 30 klips i den normale vman licens og 80 i vman pro, dette er bare 2 random tal, og mindre ville også være fair.


Jeg ser også gerne, at det skal være muligt at købe vman licens for credits, dette vil få mange der sidder på 100m tilbage i spillet, det skal selvfølgelig ikke være billigt, men jeg har ikke lyst til at gætte på, hvad dette skulle koste.
Om man skal gøre ligesom i WoW og RuneScape, hvor man kan købe credits eller licens, det synes jeg også man skal overveje, da det fungerer fint i disse 2 spil.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 14. februar 2020, 15:39
Olympica De Arsenal sagde:
Som tidligere har været diskuteret så kunne man måske fjerne vmanklip og implementere autoforlængelse og autotræning i den dyrere licenspakke. En anden mulighed ville være at beholde vmanklip og bare give et antal klip til pro-licens eller blot give funktionerne til pro-licens og så kunne andre tilkøbe klip.
Interessant. Jeg vil prøve at regne på hvor meget det ville koste i kroner og ører at gøre funktioner som autotræning og autoforlængelse til en del af Pro.

Bjørnholt FC (And then what) 14. februar 2020, 15:41
Synes du at det overordnet set er en god ide med en form for reklamefrit abonnement?

Ja, til dem som der ikke orker reklamer OVERHOVEDET. Som Arnborg også skriver, så kunne det være fedt hvis man kunne stille reklamer op på den måde, så det ikke ville ødelægge ens oplevelse med spillet. Det ville jeg ihvertfald hellere betale til og så bidrage end ingen reklamer. Men syntes grundlæggende at den pakke uden reklamer så skulle koste mere, da det er en luksus som man kan købe sig til.

Hvad siger du til ideen om at lade ungdomshold blive en del af abonnementet?
Tror du folk vil købe det reklamefri abonnement, hvis det ikke indholder noget "ekstra"? Vil du selv?

Altså lade det blive en del af et abebonement som man skal ha, for at man kan gøre brug af ungdomsholdet? I så fald hvad indebære det så, det er vel det hele spillet kommer til at omhandle eller tager jeg helt fejl der? Jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde mig til det, for hele projektet har aldrig sagt mig det store men på den anden side, så ved jeg heller ikke hvor nødvendigt det bliver at være en del af for stadig at kunne være med i spillet.

Hvis du ikke synes at ungdomshold skal kræve at man køber det reklamefri abonnement, har du så ideer til andre ting vi kan tilføje til abonnementet i stedet?

Hvorfor skal det kræve noget at man køber det? Er det ikke nok i sig selv, at man slipper for reklamer smiley informer mig gerne lige hvis jeg er helt væk der hahah



Esbjerg fB (See ya Bitches - overvejer stop) 14. februar 2020, 15:46
FC Sunnyvale sagde:
Olympica De Arsenal sagde:
Som tidligere har været diskuteret så kunne man måske fjerne vmanklip og implementere autoforlængelse og autotræning i den dyrere licenspakke. En anden mulighed ville være at beholde vmanklip og bare give et antal klip til pro-licens eller blot give funktionerne til pro-licens og så kunne andre tilkøbe klip.
Interessant. Jeg vil prøve at regne på hvor meget det ville koste i kroner og ører at gøre funktioner som autotræning og autoforlængelse til en del af Pro.
Bedre ide, end at give x antal kip hver måned, jeg glemmer ofte at logge ind og træne eller forlænge mine kontrakter, så dette ville få mig til at købe Vman Pro med det samme.

Det vil også være super lækkert med en knap på stadion der hedder "Reparer hele stadion", det tager ikke lang tid at trykke på alle dele og trykke reparer, men det vil forsøde tilværelsen en lille smule.

york (nigel worthington) 14. februar 2020, 15:47
jeg støtter vikings synspunkter her, ( jo simplere des bedre ) det er fair nok med pristinger dog, da alting jo stiger,. men væk med ekstra betaling for klip,.væk med at man kan bruge private penge ( rigtige penge )
til reparere stadion for. og tilsidst hvorfor bruger du stadig så meget energi på at lave et system hvor spillere bliver sure? det er enormt tidskrævende, og har intet med virkeligheden at gøre, som v.man jo ellers så glimrende prøver at efterligne. det er jo det vi kan lide ved spillet.
v.man er glimrende på mange punkter,
venlig hilsen york

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 14. februar 2020, 15:54
york sagde:
og tilsidst hvorfor bruger du stadig så meget energi på at lave et system hvor spillere bliver sure? det er enormt tidskrævende, og har intet med virkeligheden at gøre, som v.man jo ellers så glimrende prøver at efterligne. det er jo det vi kan lide ved spillet.
v.man er glimrende på mange punkter,
venlig hilsen york
Det nye humørsystem er balanceret til at effekten stort set er den samme som i dag - blot uden "1 minuts spilletid"-tricket, så det er ikke noget, der kommer til at belaste synderligt.

Det gamle humørsystem blev i tidernes morgen implementeret for at sikre at folk ikke bare havde tonsvis af spillere, som aldrig spillede kamp, men kun trænede, hvilket var et problem dengang.

Angel Spurs (Postecoglou) 14. februar 2020, 16:18
Olympica De Arsenal sagde:
Jeg er generelt enig i at der kunne være en dyrere licenspakke uden reklamer overhovedet, og ville selv opgradere. Som jeg ser det bør intet der er i den nuværende licenspakke fjernes da man så "tvinger" brugerne til at opgradere.
Som tidligere har været diskuteret så kunne man måske fjerne vmanklip og implementere autoforlængelse og autotræning i den dyrere licenspakke. En anden mulighed ville være at beholde vmanklip og bare give et antal klip til pro-licens eller blot give funktionerne til pro-licens og så kunne andre tilkøbe klip.
Jeg tænker også at pro-licens måske kunne indeholde lidt kosmetiske ting. Her indgår fx. at alle stadions lige pt. ligner hinanden, hvor en mulighed kunne måske være at ændre stadionets udseende uden at ændre på størrelsen, så man kan personliggøre stadion til ens egen klub.
Ideen med at inkludere autoforlængelse og autotræning i licenspakke lyder umiddelbart god, men. Det vil betyde at flere brugere slet ikke logger på. Om det har økonomisk konsekvens, tror jeg nu ikke, de bidrager stadig med betaling. Men selve spillet vil muligvis miste daglige online besøg. Jeg mener at liv og glade dage på siden trods alt bør være højeste prioritet.

FC Sunnyvale (Bubbles) Udvikler 14. februar 2020, 16:27
Hotspur CF sagde:
Ideen med at inkludere autoforlængelse og autotræning i licenspakke lyder umiddelbart god, men. Det vil betyde at flere brugere slet ikke logger på. Om det har økonomisk konsekvens, tror jeg nu ikke, de bidrager stadig med betaling. Men selve spillet vil muligvis miste daglige online besøg. Jeg mener at liv og glade dage på siden trods alt bør være højeste prioritet.
Det er en interessant pointe, så jeg gik lige i databasen for at se om jeg kunne hente nogle tal ud.

Jeg har kigget på alle de klubber, som brugte autotræning i januar, og blandt dem var der kun 10% som loggede ind mindre end 1 gang hver dag.... og mange af dem loggede ind rigtigt mange gange om dagen.
Besvar