Vman-PRO

Skrevet i Udviklerhjørnet

Gudenå FC (Blaki er god) 14. februar 2020, 17:22
1.Jeg har ikke noget mod reklamer, men det en god ide
2. Jeg synes det fint at der flere muligheder med abonnement
3. ja og nej, men vil gerne betale mere
4.Hvis man selv kunne vælge om nye spiller skal være ah eller av osv.
hvis man kunne overtale en pensioneret spiller til at fortsætte til søndag
hvis man kunne sende træner på kursus

Stude FC (Henrik Simonsen) 14. februar 2020, 17:26
God ide med 3 brugertrin (gratis, licens, pro), selvom navnene nok kunne strømlines.

Jeg vil foreslå at pro tilbyder funktionen at sætte træning op for 1 sæson (1 uge) af gangen, således at man kan køre et fast træningsprogram uden manuelt at skulle ændre i træningen i løbet af ugen.

Altså at træningssiden har dagene mandag til søndag, som man kan opsætte. Dette kan eventuelt kombineres med autotræning, men ikke nødvendigvis.

BK Frem (BK Frem) 14. februar 2020, 17:29
Synes du at det overordnet set er en god ide med en form for reklamefrit abonnement?
- De har aldrig generet mig. Men fint med 10-15 kr ekstra pr måned.

Hvad siger du til ideen om at lade ungdomshold blive en del af abonnementet?
- Fint

Tror du folk vil købe det reklamefri abonnement, hvis det ikke indholder noget "ekstra"? Vil du selv?
Usikker. Det genere ikke alle, så derfor kan det være at det ikke er alle som vil betale ekstra.

Hvis du ikke synes at ungdomshold skal kræve at man køber det reklamefri abonnement, har du så ideer til andre ting vi kan tilføje til abonnementet i stedet?

Se her: måske de 2 første forslag
https://www.virtualmanager.com/forums/topics/1211828-okonomi-markedsforing-og-udviklingsressourcer?page=4

Faxland Boldklub (Nicklas Thomsen) 14. februar 2020, 17:31
Slipper man også for det store irriterende banner 'Få kontraktsikring med vman-klip
Kun 99 kr. for 200 vman-klip. Køb nu!' med Vman-PRO?

Skurkene Fra Aarhus (Mr Talentløs) 14. februar 2020, 17:42
Jeg gider ikke pay-to-win modeller og jeg smutter hvis dette spil bliver en af dem. Hvis den billige licenspakke giver samme content som nu og den dyre pakke er plus ungdomsholdet eller 1-2 ekstra ungdomsspillere eller whatever som der er blevet foreslået så er det pay-to-win.

Hvis hele pakken bliver dyrere så fint, for så er det ens for alle. Men hvis dem som vælger ikke at opgraderer til den dyrere pakke ikke får ungdomsholdet, så vil de jo blive udkonkurreret eller blot gør det meget sværere at følge med dem som opgraderer.

Og nu skal du lige være ærlig med dig selv, kan det nye content du har lavet ''ungdomsholdet'' retfærdiggøre en dyrere spillerbarriere. Jeg ved det ikke, men hvis abonnementet bliver dyrere hver gang du laver et nyt tiltag, så ser det skidt ud.

Jeg forstår godt behovet for at få flere penge i kassen, men lad nu være med at gøre det pay-to-win.. Gør sådan at hvis man vil betale mere så kan man ændre på kosmetiske ting ved sin klub

- Stadion som en allerede har forslået (ikke større blot et andet design +5 yderligere designs f.eks.)
- Auto-træning
- Auto-kontraktforlængelser
- Mulighed for personlige spillertrøjer.
- Mulighed for at have forskellige temaer på ens ''klub overblik'' så man kan bestemme hvilket design dem som besøger på ens klub ser. (evt. et overblik over klubbens mest succesfulde spiller).

- Andre kosmetiske ting du må i gang med. Der er jo trods alt ikke så meget content at du kan spørge hvad man ellers kan tilføje? Fordi der kan kun blive tilføjet noget til den dyre pakke hvis du laver noget nyt kosmetisk design.


Evt. noget for alle.
På forum kan man få et emblem (tekst) ud fra ens navn hvis man er den nuværende mester i en liga f.eks. superligaen+guldmedalje eller har vundet supercuppen. Et eller andet som kan fortælle andre at man er bedre end dem smiley

Solsbury Hill (Jigsaw) 14. februar 2020, 17:48
FC Sunnyvale sagde:
Ja, som jeg skrev i dagens blogindlæg, så er det meningen at der endelig skal introduceres et nyt reklamefrit abonnement, som er et forslag der er dukket op flere gange i årenes løb.

Det vil jeg gerne høre jeres mening om:
  • Synes du at det overordnet set er en god ide med en form for reklamefrit abonnement?
  • Ja det helt fint, og jeg vil gerne betale mere end det der kræves i dag.
  • Hvad siger du til ideen om at lade ungdomshold blive en del af abonnementet?
  • Synes jeg er helt fint. Man kan aligevel næsten ikke bruge ungdomshold med mindre man har et større træningsanlæg, ellers er det ikke værd at have 11 ungdomsspillere.
  • Tror du folk vil købe det reklamefri abonnement, hvis det ikke indholder noget "ekstra"? Vil du selv?
  • Nej. Folk bruger ADblocker.
  • Hvis du ikke synes at ungdomshold skal kræve at man køber det reklamefri abonnement, har du så ideer til andre ting vi kan tilføje til abonnementet i stedet?
  • Ikke lige umiddelbart, men kunne godt finde noget.

Esbjerg fB (See ya Bitches - overvejer stop) 14. februar 2020, 17:50
Ser godt ud med den "ungomshold" knap i toppen af skærmen smiley

Så må du gerne lige acceptere min ansøgning med det samme smiley

Randsea FC (Christian) 14. februar 2020, 17:56
Skurkene Fra Aarhus sagde:
Jeg gider ikke pay-to-win modeller og jeg smutter hvis dette spil bliver en af dem. Hvis den billige licenspakke giver samme content som nu og den dyre pakke er plus ungdomsholdet eller 1-2 ekstra ungdomsspillere eller whatever som der er blevet foreslået så er det pay-to-win.

Hvis hele pakken bliver dyrere så fint, for så er det ens for alle. Men hvis dem som vælger ikke at opgraderer til den dyrere pakke ikke får ungdomsholdet, så vil de jo blive udkonkurreret eller blot gør det meget sværere at følge med dem som opgraderer.

Og nu skal du lige være ærlig med dig selv, kan det nye content du har lavet ''ungdomsholdet'' retfærdiggøre en dyrere spillerbarriere. Jeg ved det ikke, men hvis abonnementet bliver dyrere hver gang du laver et nyt tiltag, så ser det skidt ud.

Jeg forstår godt behovet for at få flere penge i kassen, men lad nu være med at gøre det pay-to-win.. Gør sådan at hvis man vil betale mere så kan man ændre på kosmetiske ting ved sin klub

- Stadion som en allerede har forslået (ikke større blot et andet design +5 yderligere designs f.eks.)
- Auto-træning
- Auto-kontraktforlængelser
- Mulighed for personlige spillertrøjer.
- Mulighed for at have forskellige temaer på ens ''klub overblik'' så man kan bestemme hvilket design dem som besøger på ens klub ser. (evt. et overblik over klubbens mest succesfulde spiller).

- Andre kosmetiske ting du må i gang med. Der er jo trods alt ikke så meget content at du kan spørge hvad man ellers kan tilføje? Fordi der kan kun blive tilføjet noget til den dyre pakke hvis du laver noget nyt kosmetisk design.


Evt. noget for alle.
På forum kan man få et emblem (tekst) ud fra ens navn hvis man er den nuværende mester i en liga f.eks. superligaen+guldmedalje eller har vundet supercuppen. Et eller andet som kan fortælle andre at man er bedre end dem smiley
enig

Raiders IF (slut p rut and out) 14. februar 2020, 18:03
hvis man ville spille spil online, så må man betale hvis man vil have hele "pakken".....

fint med mig hvis prisen hæves og jeg slipper for reklamer ( bruger ad blok personligt )

men som jeg ser det, bør man holde sig for øje at alle klubber med ungdomshold, forøger antallet af spillere med op til 33%

Derfor bør man evt kunne indføre, at licensklubber fik 10 ungdomsspillere om ugen, istedet for 5 som nu.....( da behovet for spillere vil stige )

som spillet er pt, favoriseres de klubber med mange credits, ved at udvide antallet af unge vil priserne falde og nye klubber vil kunne deltage i spillet, fremfor at de pt bruger alt tiden på at handle og ligge i de lavere ligarækker, har respekt for dem der magter at handle konstant, men vi kunne godt bruge mere konkurrence....

bare min mening

ha en dejlig aften alle

Fenerbahce Sports Club (Aykut Kocaman) 14. februar 2020, 18:05
Tilmelding til ungdomshold-beta åbner i aften?

Hvad med at smide et link til det?
Besvar