Feedback: Nyt sponsorsystem

Skrevet i Udviklerhjørnet

Ulm Warhawks (Ulmeister) 3. juli 2022, 21:12
FC Bello TK sagde:
Og et ønske til at i måske kigger på billet indtægter fordi at Credits værdi den er ikke den samme som før hen. Men indtægten på billetter det samme de sidste 10 år, eller altid måske. Men mit ønske er i os får tage det med ind over.
Større entreindtægter vil jo bare få priserne til at stige endnu hurtigere. Men så skal træningsanlæg mv også blive dyrere?

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 4. juli 2022, 16:08
Sidste besked fra udviklerne er at de håber at kunne udgive det senere på denne måned.
Der er ikke mere information at give på nuværende tidspunkt. smiley

FC Bello TK (Christian) 4. juli 2022, 16:11
Ulm Warhawks sagde:
FC Bello TK sagde:
Og et ønske til at i måske kigger på billet indtægter fordi at Credits værdi den er ikke den samme som før hen. Men indtægten på billetter det samme de sidste 10 år, eller altid måske. Men mit ønske er i os får tage det med ind over.
Større entreindtægter vil jo bare få priserne til at stige endnu hurtigere. Men så skal træningsanlæg mv også blive dyrere?
Jeg syns personligt vi ramt en sted hvor credits mister værdi år for år. Men ja den mindre værd kan sige så meget sådan en tur jeg har nu kunne jeg nok spare 250-300 mill for 3/4 år siden smiley
Jeg snakker jo ikke stor indtægt mere end nu men at de måske kunne sætte alle priser på med fra 5 til 6 c man ville få de samme tilskuer som før smiley
Jeg syns bare vi kommet til et sted hvis en top klub uden at købe sælge så ville man satme miste mange cash på sine hold.
Ja gør jeg sku os med mit når de færdig smiley men vil håbe man måske kunne se lidt på det, måske man kunne gøre noget uden det blev alt for meget smiley
God dag smiley

FC Bello TK (Christian) 4. juli 2022, 16:12
FC Apollyon sagde:
Sidste besked fra udviklerne er at de håber at kunne udgive det senere på denne måned.
Der er ikke mere information at give på nuværende tidspunkt. smiley
Mange tak for svaret smiley

Dior (CEO D) 26. juli 2022, 16:19
Er desværre ham den irriterende men tager dog chancen alligevel smiley
Er der noget nyt angående sponsorsystem ?

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 26. juli 2022, 20:23
Desværre, nej.

FC Bello TK (Christian) 26. juli 2022, 20:26
Hurtig kender vman ingen ting til smiley

Esbjerg fB (See ya Bitches - overvejer stop) 1. august 2022, 10:28
Fedt at det nye sponsorsystem kommer ud i dag!


Jeg synes dog, det er ærgerligt, at man ikke bruger disse opdateringer til at skabe lidt hype om spillet, og lave opslaget en uge eller to.

Driver United (SENIOR TRUP TIL SALG) 1. august 2022, 13:33
Esbjerg fB sagde:
Fedt at det nye sponsorsystem kommer ud i dag!


Jeg synes dog, det er ærgerligt, at man ikke bruger disse opdateringer til at skabe lidt hype om spillet, og lave opslaget en uge eller to.
Der står jo direkte i indlægget på forsiden, at en fejl har gjort, at det ikke kom for en uge siden, hvor det ellers kom i den engelske version smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 1. august 2022, 13:54
Esbjerg fB sagde:
Fedt at det nye sponsorsystem kommer ud i dag!


Jeg synes dog, det er ærgerligt, at man ikke bruger disse opdateringer til at skabe lidt hype om spillet, og lave opslaget en uge eller to.
Der skal nok komme noget hype.
Men det er ikke godt at hype en ny feature, hvis der er fejl og det alligevel ikke kommer som planlagt. Så det gøres efterfølgende, så folk kan nå at kigge på det.

Det er et system, der er nyt og der er flere nye ting at tage stilling til. Men det kommer til at blive beskrevet og oplevet.
Besvar