Feedback: Nyt sponsorsystem

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 1. august 2022, 16:59
GalatasarayTR sagde:
Hvad skal man med 300k i sponsor. Virkelig spild af tid smiley

Få nu nogle seriøse summer med sværre udfordringer hvis det er det der skal til.
Mna kan også vende den om.
Flere supportere giver højere summer. Så det kunne være et mål at have, hvis man vil stile efter de højeste beløber.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 1. august 2022, 17:00
Pers LØVER sagde:
Kunne man bringe ligatopscore i spil som et bonusbeløb også ?
Det har altid irriteret mig at der ikke var en pris for den titel..
Måske bare i de øverste 3 divisioner, det foregår vist lidt mere
tilfældigt i de nederste smiley
Mvh Per
Det kan da foreslås og vurderes internt.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. august 2022, 17:03
FC Apollyon sagde:
Pers LØVER sagde:
Kunne man bringe ligatopscore i spil som et bonusbeløb også ?
Det har altid irriteret mig at der ikke var en pris for den titel..
Måske bare i de øverste 3 divisioner, det foregår vist lidt mere
tilfældigt i de nederste smiley
Mvh Per
Det kan da foreslås og vurderes internt.
Er det nok at foreslå det her ? Eller skal jeg gøre det andetsteds ?

Academie de Depardieu (Interesseret i en spiller - Skriv) 1. august 2022, 17:04
Fint at der endelig kom noget nyt på sponsorsiden.

Jeg forestillede mig at man som topklubber endelig skulle have en gulerod økonomisk ved at smide økonomi efter titlerne.

Jeg er ikke i nærheden af en titel i øjeblikket. Men måske skulle det små justeres så der findes tilbud for 1. division, og ikke blot 2. division. Samtidigt også summer som er højere end 1.26 millioner for mit vedkommende (uden diverse bonusser). I de sidste sæsoner kunne jeg opnå små 2.8 millioner i grundbeløb + bonus for 8. plads. kontra de 1.26 millioner nu - Det er i hvert fald gået det forkerte vej for at spille med i subtoppen.

Fedt at sponsortricket ikke kan malkes mere, men bedre er det vel ikke blevet for topklubberne?
Skal ikke udtale mig for klubberne længere ned i divisionerne, det fungere sikkert udemærket?

Øksenmølle FC (Ørnen) 1. august 2022, 17:05
Tålmodighed. Giv det en chance. Det er jo første gang. Udviklerne gør nok deres bedste, tror jeg.
Forslaget med liga topscorerne lyder i mine ører som en vældig god ide. Hvad med cup turneringerne, skal de ikke, også bringes i spil eller måske et vist antal kampe i træk med clean sheet

FC Hefaistos (Martin ) 1. august 2022, 17:07
Sikke en masse brok på første dagen…


Jeg vil blot give lidt ros, og sige jeg synes det nye system ser lovende ud! Glæder mig til at se hvad fremtiden bringer af eventuelle tilføjelser og ændringer smiley

GalatasarayTR (Senior- og ungdoms til salg) 1. august 2022, 17:09
FC Apollyon sagde:
GalatasarayTR sagde:
Hvad skal man med 300k i sponsor. Virkelig spild af tid smiley

Få nu nogle seriøse summer med sværre udfordringer hvis det er det der skal til.
Mna kan også vende den om.
Flere supportere giver højere summer. Så det kunne være et mål at have, hvis man vil stile efter de højeste beløber.
For at opnå høje sponsor summer er det afgørende ud fra supporter tal ? Bare så man ved, hvad der skal til smiley

GalatasarayTR (Senior- og ungdoms til salg) 1. august 2022, 17:15
Jeg er nok en af dem der brokker, men hvis ingen brokker/kritisere vil den nye sponsoridée ikke kunne optimeres. Se det mere som en kritik.

Jeg var en af dem der udnyttede sponsortricket. Det er godt at det er fjernet, men nu håber jeg man finder noget mere balanceret smiley

Jo mere supporter man har jo højere sponsorbeløb bør der være i spil. Tror nu også det var det der blev skrevet herinde.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. august 2022, 17:25
GalatasarayTR sagde:
Jeg er nok en af dem der brokker, men hvis ingen brokker/kritisere vil den nye sponsoridée ikke kunne optimeres. Se det mere som en kritik.

Jeg var en af dem der udnyttede sponsortricket. Det er godt at det er fjernet, men nu håber jeg man finder noget mere balanceret smiley

Jo mere supporter man har jo højere sponsorbeløb bør der være i spil. Tror nu også det var det der blev skrevet herinde.
Du er jo selv lige rykket op, så du har vel også en mulighed for at forbedre dit
antal supportere denne uge, så måske du får et bedre tilbud senere på ugen smiley

Primus Academy (Toppers) 1. august 2022, 17:43
Feedback fra en lille og fattig klub smiley
Mega fedt system. Fungerer godt, og det er nogle gode og rimelige beløb man kan hente i forhold til min størrelse af klub. Jeg kan nu hente større beløb en tidligere.
Kun positive vibes herfra! smiley
Besvar