Feedback: Nyt sponsorsystem

Skrevet i Udviklerhjørnet

Raklev gi (nikolas jensen) 1. august 2022, 14:24
tænkte på at en gang i fremtiden kunne man måske få mere end en sponsor så fx en der står på ens trøje og en til stadion eller sådan noget.
måske også man kunne få nogle sponsorer som måske varede mere end en sæson ligesom i virkeligheden med at de måske varer 3-5 sæsoner og at man tjente flere penge på sponsorer som jo er mere ligesom i den virkelige verden hvor at en stor procent del af en klubs penge kommer fra sponsorer.
man kunne også gøre så man ikke havde de samme trøjer hver sæson som man lavede nogle mærker som kunne lave trøjer og så kunne man vælge en af de mærker sætte nogle krav til udebane og hjemmebane trøje og så ville de komme med nogle trøje forslag hvor at jo flere krav jo mindre udvalg af trøjer og det ville måske trække lidt fra et potentielt sponor beløb fra dem der laver trøjerne.
man kunne også lave noget med trøje salg som fx at hvis du lige har købt en ny spiller ville der være flere der ville købe trøjer med den spiller og hvis du har en virkelig god spiller så ville der være flere der ville købe trøjer med den spiller så der kommer flere indtægts kilder men at man så måske også satte spiller lønnen op og gjorde så at man skulle reparere ens stadion oftere.

GalatasarayTR (Senior- og ungdoms til salg) 1. august 2022, 15:19
Det var nu ret kedelige beløb man nu kan hive hjem.. spiller i 2. Division.

Hvordan ser det ud hos top klubberne. Kan man hive gode summer hjem?

Keta Boldklub (Keta) 1. august 2022, 15:28
Jeg er lidt forvirret i forhold til krav til division. Er det minimumskrav eller er kravet at man spiller i den specifikke division? Fx får jeg tilbud hvor divisionskrav er 4. Div, men jeg spiller 2. Div. Vil jeg så skulle betale den angivne bod hvis jeg vælger en aftale som ikke stemmer overens med den division jeg spiller, selvom jeg spiller en bedre division end kravet?

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 1. august 2022, 15:29
Keta Boldklub sagde:
Jeg er lidt forvirret i forhold til krav til division. Er det minimumskrav eller er kravet at man spiller i den specifikke division? Fx får jeg tilbud hvor divisionskrav er 4. Div, men jeg spiller 2. Div. Vil jeg så skulle betale den angivne bod hvis jeg vælger en aftale som ikke stemmer overens med den division jeg spiller, selvom jeg spiller en bedre division end kravet?
Det er minimum den division - alt op over fungere også smiley

Keta Boldklub (Keta) 1. august 2022, 15:34
FC Apollyon sagde:
Keta Boldklub sagde:
Jeg er lidt forvirret i forhold til krav til division. Er det minimumskrav eller er kravet at man spiller i den specifikke division? Fx får jeg tilbud hvor divisionskrav er 4. Div, men jeg spiller 2. Div. Vil jeg så skulle betale den angivne bod hvis jeg vælger en aftale som ikke stemmer overens med den division jeg spiller, selvom jeg spiller en bedre division end kravet?
Det er minimum den division - alt op over fungere også smiley
Stærkt, tak for hurtig respons smiley

FC Bello TK (Christian) 1. august 2022, 15:47
Kom nu ind i kampen henter nye tilbud fordi i skriver 3 div og 2 div har klub i bedste række. Få nu bedre tilbud til efter hvor man ligger henne? Kom nu man!

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 1. august 2022, 16:20
FC Bello TK sagde:
Kom nu ind i kampen henter nye tilbud fordi i skriver 3 div og 2 div har klub i bedste række. Få nu bedre tilbud til efter hvor man ligger henne? Kom nu man!
Giv det lige lidt tid.. Det er første dag og der kan sagtens komme justeringer henad vejen.
Lidt mere positivt og et ændringsforslag, der forklare og fortæller er bedre, end sure opstød..

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 1. august 2022, 16:20
FC Bello TK sagde:
Kom nu ind i kampen henter nye tilbud fordi i skriver 3 div og 2 div har klub i bedste række. Få nu bedre tilbud til efter hvor man ligger henne? Kom nu man!
Rolig nu, det er lige kommet ud.
Der skal nok komme justeringer og andre ting.

GalatasarayTR (Senior- og ungdoms til salg) 1. august 2022, 16:46
Hvad skal man med 300k i sponsor. Virkelig spild af tid smiley

Få nu nogle seriøse summer med sværre udfordringer hvis det er det der skal til.

Pers LØVER (En Hovedstad - En klub) 1. august 2022, 16:58
Kunne man bringe ligatopscore i spil som et bonusbeløb også ?
Det har altid irriteret mig at der ikke var en pris for den titel..
Måske bare i de øverste 3 divisioner, det foregår vist lidt mere
tilfældigt i de nederste smiley
Mvh Per
Besvar