Feedback: Ny medarbejder-søgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 15. september 2023, 16:39
Har siden udsendelsen af den nye "medarbejder-søgning" søgt en talentspejder. Intet brugbart fundet endnu. Det ville have taget max 1. Time med det gamle system.
Mine løg når nu langt ud af de korte bukser, så der går nok nogle uger inden der forsøges igen.
En total ommer herfra. smiley

Forza Anarchy (Don Corleone) 15. september 2023, 16:42
Nobr sagde:
Har siden udsendelsen af den nye "medarbejder-søgning" søgt en talentspejder. Intet brugbart fundet endnu. Det ville have taget max 1. Time med det gamle system.
Mine løg når nu langt ud af de korte bukser, så der går nok nogle uger inden der forsøges igen.
En total ommer herfra. smiley
Hvad er definitionen af "noget brugbart"?

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 15. september 2023, 16:45
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Har siden udsendelsen af den nye "medarbejder-søgning" søgt en talentspejder. Intet brugbart fundet endnu. Det ville have taget max 1. Time med det gamle system.
Mine løg når nu langt ud af de korte bukser, så der går nok nogle uger inden der forsøges igen.
En total ommer herfra. smiley
Hvad er definitionen af "noget brugbart"?
Du kan tjekke dem jeg har, så ved du det.

Forza Anarchy (Don Corleone) 15. september 2023, 16:51
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Har siden udsendelsen af den nye "medarbejder-søgning" søgt en talentspejder. Intet brugbart fundet endnu. Det ville have taget max 1. Time med det gamle system.
Mine løg når nu langt ud af de korte bukser, så der går nok nogle uger inden der forsøges igen.
En total ommer herfra. smiley
Hvad er definitionen af "noget brugbart"?
Du kan tjekke dem jeg har, så ved du det.
Men så må du jo nøjes. Det er jo ikke en menneskeret at have det bedste af det bedste og slet ikke i de mængder.
Folk har bare været for forkælet i så lang en periode nu at det for nogen er svært at skulle gå på kompromis med kvaliteten

Forza Anarchy (Don Corleone) 15. september 2023, 16:55
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Har siden udsendelsen af den nye "medarbejder-søgning" søgt en talentspejder. Intet brugbart fundet endnu. Det ville have taget max 1. Time med det gamle system.
Mine løg når nu langt ud af de korte bukser, så der går nok nogle uger inden der forsøges igen.
En total ommer herfra. smiley
Hvad er definitionen af "noget brugbart"?
Du kan tjekke dem jeg har, så ved du det.
Du skal da bare være glad for at du har nået at opbygge en stor mængde af kvalitets personale.
Stod det til mig, så blev alle alt personale i alle klubber fritstillet og alle skulle starter forfra på denne måde med at skaffe personale.

FC Udslæt (RazorMouse) 15. september 2023, 17:18
FC Apollyon sagde:
Giv feedback omkring den nye funktion her:

Blogindlægget kan findes her: 1114-ny-medarbejder-sogning-er-nu-live
virker funktionelt.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 15. september 2023, 17:38
Jeg er enig i, at talentspejderne er af for lav kvalitet, fordi den simpelthen søger efter for så stats. Mit indtryk er, at trænere udvælges udfra minimum 45 fordelt på ungdom, markspiller og målmand.

Jeg ved ikke med talentspejdere, men det er i hvert fald mindre end 60, der er minimum. Samtidig vægter den alle fire egenskaber lige højt, selvom egenskabsbedømmelse er ligegyldigt for mere end 95% af dem, der bruger spejdere. Man skal finde en løsning for at finde flere med 19/20 i potentialebedømmelse. Enten skal egenskabsbedømmelse laves om, ellers skal man kunne søge efter "seniorspejdere" eller "ungdomsspejder".

Jeg synes trænerdelen fungerer fint, omend jeg pt har været uheldig med trænerne. Cooldown på 6 timer synes jeg er for lang, især for klubber der vender tilbage til spillet. 4 timer ville være mere acceptabelt.

Samtidig bør trænere der har været fri i 12 måneder pensioneres. Hvis de ikke har været ansat i 12 måneder, så bliver de alligevel aldrig ansat og fylder bare.

FirkløverFC (Frederik) 15. september 2023, 17:47
Ulm Warhawks sagde:
Jeg er enig i, at talentspejderne er af for lav kvalitet, fordi den simpelthen søger efter for så stats. Mit indtryk er, at trænere udvælges udfra minimum 45 fordelt på ungdom, markspiller og målmand.

Jeg ved ikke med talentspejdere, men det er i hvert fald mindre end 60, der er minimum. Samtidig vægter den alle fire egenskaber lige højt, selvom egenskabsbedømmelse er ligegyldigt for mere end 95% af dem, der bruger spejdere. Man skal finde en løsning for at finde flere med 19/20 i potentialebedømmelse. Enten skal egenskabsbedømmelse laves om, ellers skal man kunne søge efter "seniorspejdere" eller "ungdomsspejder".

Jeg synes trænerdelen fungerer fint, omend jeg pt har været uheldig med trænerne. Cooldown på 6 timer synes jeg er for lang, især for klubber der vender tilbage til spillet. 4 timer ville være mere acceptabelt.

Samtidig bør trænere der har været fri i 12 måneder pensioneres. Hvis de ikke har været ansat i 12 måneder, så bliver de alligevel aldrig ansat og fylder bare.
Fjern egenskabsbedømmelse fra fremhævede egenskaber. Problem solved.

Ac dragon IF (Robert) 15. september 2023, 17:59
FirkløverFC sagde:
Ulm Warhawks sagde:
Jeg er enig i, at talentspejderne er af for lav kvalitet, fordi den simpelthen søger efter for så stats. Mit indtryk er, at trænere udvælges udfra minimum 45 fordelt på ungdom, markspiller og målmand.

Jeg ved ikke med talentspejdere, men det er i hvert fald mindre end 60, der er minimum. Samtidig vægter den alle fire egenskaber lige højt, selvom egenskabsbedømmelse er ligegyldigt for mere end 95% af dem, der bruger spejdere. Man skal finde en løsning for at finde flere med 19/20 i potentialebedømmelse. Enten skal egenskabsbedømmelse laves om, ellers skal man kunne søge efter "seniorspejdere" eller "ungdomsspejder".

Jeg synes trænerdelen fungerer fint, omend jeg pt har været uheldig med trænerne. Cooldown på 6 timer synes jeg er for lang, især for klubber der vender tilbage til spillet. 4 timer ville være mere acceptabelt.

Samtidig bør trænere der har været fri i 12 måneder pensioneres. Hvis de ikke har været ansat i 12 måneder, så bliver de alligevel aldrig ansat og fylder bare.
Fjern egenskabsbedømmelse fra fremhævede egenskaber. Problem solved.
Men det er stadig en egenskab der kan bruges, så det ville nok heller ikke være så smart. (ja langt de fleste bruger den ikke, men stadigvæk ikke en helt ligegyldig egenskab for nogle)

FirkløverFC (Frederik) 15. september 2023, 18:02
Men hvis pointen er, som i Ulm’s forslag at den skal gentænkes (fin ide jeg tænker jeg.) så tager det også tid, og ingen kan finde spejdere.

Quick fix, fjern den fra relevante, indtil den “nye” løsning er klar.

Den moderne Egenskabsbedømmelse Manager åbner transferlisten og sorterer efter egenskaber, efter han har sat de samme instrukser som han havde givet spejderen. smiley smiley
Besvar