Feedback: Ny medarbejder-søgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

FirkløverFC (Frederik) 15. september 2023, 18:03
Endnu bedre, lav en spillersøgning, så man kan se spillere der ikke er transferlistet. smiley

Ulm Warhawks (Ulmeister) 15. september 2023, 18:58
FirkløverFC sagde:
Endnu bedre, lav en spillersøgning, så man kan se spillere der ikke er transferlistet. smiley
+1 og fjern derefter egenskabsbedømmelse.

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 15. september 2023, 20:56
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Har siden udsendelsen af den nye "medarbejder-søgning" søgt en talentspejder. Intet brugbart fundet endnu. Det ville have taget max 1. Time med det gamle system.
Mine løg når nu langt ud af de korte bukser, så der går nok nogle uger inden der forsøges igen.
En total ommer herfra. smiley
Hvad er definitionen af "noget brugbart"?
Du kan tjekke dem jeg har, så ved du det.
Men så må du jo nøjes. Det er jo ikke en menneskeret at have det bedste af det bedste og slet ikke i de mængder.
Folk har bare været for forkælet i så lang en periode nu at det for nogen er svært at skulle gå på kompromis med kvaliteten
Der er ingen af mine talentspejdere, som er de bedste af de bedste. Dertil mangler de en del. Menneskeret og forkælelse. Det er store ord i et spil. Min opfattelse er, at så længe det er ens for alle, kan en forkælelse ikke være noget uopnåeligt fra en spiludbyder. Vi har sidst fået et makværk af et humørhelvede og nu skal man bruge tid på noget helt meningsløst. Mangler efterhånden bare en pølsevogn vi skal administrere også.

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 15. september 2023, 20:57
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Har siden udsendelsen af den nye "medarbejder-søgning" søgt en talentspejder. Intet brugbart fundet endnu. Det ville have taget max 1. Time med det gamle system.
Mine løg når nu langt ud af de korte bukser, så der går nok nogle uger inden der forsøges igen.
En total ommer herfra. smiley
Hvad er definitionen af "noget brugbart"?
Du kan tjekke dem jeg har, så ved du det.
Du skal da bare være glad for at du har nået at opbygge en stor mængde af kvalitets personale.
Stod det til mig, så blev alle alt personale i alle klubber fritstillet og alle skulle starter forfra på denne måde med at skaffe personale.
Er det ikke det, vi tidligere har gjort? Det giver heller ikke god mening, at skal gøre det samme to gange - som vi iøvrigt også skal med unddomsholdet.

Forza Anarchy (Don Corleone) 15. september 2023, 21:30
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Har siden udsendelsen af den nye "medarbejder-søgning" søgt en talentspejder. Intet brugbart fundet endnu. Det ville have taget max 1. Time med det gamle system.
Mine løg når nu langt ud af de korte bukser, så der går nok nogle uger inden der forsøges igen.
En total ommer herfra. smiley
Hvad er definitionen af "noget brugbart"?
Du kan tjekke dem jeg har, så ved du det.
Men så må du jo nøjes. Det er jo ikke en menneskeret at have det bedste af det bedste og slet ikke i de mængder.
Folk har bare været for forkælet i så lang en periode nu at det for nogen er svært at skulle gå på kompromis med kvaliteten
Der er ingen af mine talentspejdere, som er de bedste af de bedste. Dertil mangler de en del. Menneskeret og forkælelse. Det er store ord i et spil. Min opfattelse er, at så længe det er ens for alle, kan en forkælelse ikke være noget uopnåeligt fra en spiludbyder. Vi har sidst fået et makværk af et humørhelvede og nu skal man bruge tid på noget helt meningsløst. Mangler efterhånden bare en pølsevogn vi skal administrere også.
Ja det har været ens for alle, men vi har været alt for forkælet med adgang til det bedste personale. Vi er blevet vant til at personale kun kan bruges, hvis det har 20 i enten ungdomsspiller og markspiller/målmand for en træner eller 20 i potentialebedømmelse ved en spejder.
Hvis ovenstående er gældende, og det er det eneste som kan bruges, kan man jo lige så godt lade alle få de bedste eller helt undlade dem, for hvilken effekt har det, hvis alle har adgang til dem.

Forhåbentlig kan man med dette tiltag se flere klubber begynde at benytte personale med 18 og 19 i stats fordi det simpelthen er det som er tilgængeligt.

Angående humørhelvedet som du beskriver, så synes jeg, at det er helt naturligt, at spillere bliver utilfredse ved ikke at spille.

Hvis du synes det er meningsløst at bruge tid og credits på at finde personale kan det vel ikke være så vigtigt for dig. Det er kun fint, at adgangen til det bedste personale kommer med tålmodighed og en pris på credits.

Jeg kunne da godt være fan af den pølsevogn på stadionet, som du snakker om. Opgradere dit stadions faciliteter så du den vej igennem kan få flere tilskuere.

Nobr (Kampmotor--held og lotto) 15. september 2023, 21:43
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Har siden udsendelsen af den nye "medarbejder-søgning" søgt en talentspejder. Intet brugbart fundet endnu. Det ville have taget max 1. Time med det gamle system.
Mine løg når nu langt ud af de korte bukser, så der går nok nogle uger inden der forsøges igen.
En total ommer herfra. smiley
Hvad er definitionen af "noget brugbart"?
Du kan tjekke dem jeg har, så ved du det.
Men så må du jo nøjes. Det er jo ikke en menneskeret at have det bedste af det bedste og slet ikke i de mængder.
Folk har bare været for forkælet i så lang en periode nu at det for nogen er svært at skulle gå på kompromis med kvaliteten
Der er ingen af mine talentspejdere, som er de bedste af de bedste. Dertil mangler de en del. Menneskeret og forkælelse. Det er store ord i et spil. Min opfattelse er, at så længe det er ens for alle, kan en forkælelse ikke være noget uopnåeligt fra en spiludbyder. Vi har sidst fået et makværk af et humørhelvede og nu skal man bruge tid på noget helt meningsløst. Mangler efterhånden bare en pølsevogn vi skal administrere også.
Ja det har været ens for alle, men vi har været alt for forkælet med adgang til det bedste personale. Vi er blevet vant til at personale kun kan bruges, hvis det har 20 i enten ungdomsspiller og markspiller/målmand for en træner eller 20 i potentialebedømmelse ved en spejder.
Hvis ovenstående er gældende, og det er det eneste som kan bruges, kan man jo lige så godt lade alle få de bedste eller helt undlade dem, for hvilken effekt har det, hvis alle har adgang til dem.

Forhåbentlig kan man med dette tiltag se flere klubber begynde at benytte personale med 18 og 19 i stats fordi det simpelthen er det som er tilgængeligt.

Angående humørhelvedet som du beskriver, så synes jeg, at det er helt naturligt, at spillere bliver utilfredse ved ikke at spille.

Hvis du synes det er meningsløst at bruge tid og credits på at finde personale kan det vel ikke være så vigtigt for dig. Det er kun fint, at adgangen til det bedste personale kommer med tålmodighed og en pris på credits.

Jeg kunne da godt være fan af den pølsevogn på stadionet, som du snakker om. Opgradere dit stadions faciliteter så du den vej igennem kan få flere tilskuere.
Det eneste der er tilbage for mig at sige, er, at jeg ønske det, som spillet antyder, et managerspil og ikke et spil, hvor man skal håndtere ligegyldige ting.

Forza Anarchy (Don Corleone) 15. september 2023, 22:39
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Forza Anarchy sagde:
Nobr sagde:
Har siden udsendelsen af den nye "medarbejder-søgning" søgt en talentspejder. Intet brugbart fundet endnu. Det ville have taget max 1. Time med det gamle system.
Mine løg når nu langt ud af de korte bukser, så der går nok nogle uger inden der forsøges igen.
En total ommer herfra. smiley
Hvad er definitionen af "noget brugbart"?
Du kan tjekke dem jeg har, så ved du det.
Men så må du jo nøjes. Det er jo ikke en menneskeret at have det bedste af det bedste og slet ikke i de mængder.
Folk har bare været for forkælet i så lang en periode nu at det for nogen er svært at skulle gå på kompromis med kvaliteten
Der er ingen af mine talentspejdere, som er de bedste af de bedste. Dertil mangler de en del. Menneskeret og forkælelse. Det er store ord i et spil. Min opfattelse er, at så længe det er ens for alle, kan en forkælelse ikke være noget uopnåeligt fra en spiludbyder. Vi har sidst fået et makværk af et humørhelvede og nu skal man bruge tid på noget helt meningsløst. Mangler efterhånden bare en pølsevogn vi skal administrere også.
Ja det har været ens for alle, men vi har været alt for forkælet med adgang til det bedste personale. Vi er blevet vant til at personale kun kan bruges, hvis det har 20 i enten ungdomsspiller og markspiller/målmand for en træner eller 20 i potentialebedømmelse ved en spejder.
Hvis ovenstående er gældende, og det er det eneste som kan bruges, kan man jo lige så godt lade alle få de bedste eller helt undlade dem, for hvilken effekt har det, hvis alle har adgang til dem.

Forhåbentlig kan man med dette tiltag se flere klubber begynde at benytte personale med 18 og 19 i stats fordi det simpelthen er det som er tilgængeligt.

Angående humørhelvedet som du beskriver, så synes jeg, at det er helt naturligt, at spillere bliver utilfredse ved ikke at spille.

Hvis du synes det er meningsløst at bruge tid og credits på at finde personale kan det vel ikke være så vigtigt for dig. Det er kun fint, at adgangen til det bedste personale kommer med tålmodighed og en pris på credits.

Jeg kunne da godt være fan af den pølsevogn på stadionet, som du snakker om. Opgradere dit stadions faciliteter så du den vej igennem kan få flere tilskuere.
Det eneste der er tilbage for mig at sige, er, at jeg ønske det, som spillet antyder, et managerspil og ikke et spil, hvor man skal håndtere ligegyldige ting.
S
Hvis spillet kun skulle forholde sig til de opgaver en manager har burde ting som opgradering af stadion og træningsanlæg fjernes. Det samme med kontraktforlængelser, valg af sponsor og billetpriser.
Alt sammen ting som er en ret stor del af Vman.

Jeg kan godt lide at have den fulde kontrol over min klub og ikke kun forholde mig til manageropgaver.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 16. september 2023, 00:43
Nobr sagde:
Har siden udsendelsen af den nye "medarbejder-søgning" søgt en talentspejder. Intet brugbart fundet endnu. Det ville have taget max 1. Time med det gamle system.
Mine løg når nu langt ud af de korte bukser, så der går nok nogle uger inden der forsøges igen.
En total ommer herfra. smiley
Lige her er jeg faktisk enig. Talentspejder søgning er helt klart blevet værre set ud fra at man nemt kunne finde talentspejdere før som havde 20 i potentialebedømmelse og ok stats i disciplin og motivation. Og med nemt mener jeg at man sagtens kunne finde 2-3 stykker på en time. Der er rigeligt med gode spejdere derude fordi man er cappet til 5. Så her synes jeg søgningen er blevet dårligere.

Når det gælder trænere synes jeg den er blevet bedre fordi jeg kan bruge mine 6 timer på noget bedre end at søge efter en træner jeg nok ikke finder alligevel. Nu er det bare en passiv søgning, frem for aktiv.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 16. september 2023, 07:03
https://www.virtualmanager.com/employee_job_applications/25462

Så fik jeg lige tilbudt sådan en fræk talentspejder. 46 fordelt på de fire relevante egenskaber, hvor alt andet end den ligegyldige egenskabsbedømmelse er elendigt. Der ligger tusindvis af talentspejdere med 20 i potentialebedømmelse, og alligevel får man ovenstående serveret.

Der tilbydes trænere med minimum 45 i de tre relevante egenskaber, men der kan åbenbart tilbydes spejdere med 46 fordelt med fire egenskaber. Samtidig har en god talentspejder brug for min. 3 egenskaber (potentiale, disciplin og motivation), men trænere højest har brug for to (ungdom og markspiller eller målmand).

Det er nødvendigt med en tilpasning af søgningen efter talentspejdere, hvis det skal fungere. Kvaliteten af talentspejdere er langt værre, selvom der ligger flere gode derude end tilfældet er med trænere.

Thorshammer United (EPU) 16. september 2023, 08:15
Min seneste ansøgere var kun målmandstrænere. Ikke særlig fedt hvis man leder efter markspillertrænere. Jeg vil mene, at man bør kunne søge specifik på ungdom, målmand og markspiller.



Besvar