Feedback: Ny medarbejder-søgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

FirkløverFC (Frederik) 21. september 2023, 16:20
Ac dragon IF sagde:
FirkløverFC sagde:
Mente indkøbssum af spillere, skal definere personalets løn. smiley
Sådan forstod jeg det godt smiley Mente bare at hvis indkøbssum af spillere skal have indflydelse, så må det som du siger ramme lønnen og ikke indkøbssum af personale, fordi så vil tilbagevendende klubber slet ikke købe spillere før de har hele personalestaben på plads.
Nåh, yes. Enig. smiley
Det skal påvirke løn. Deraf også mit forslag om at fjerne ansættelsesbonus.

Ulm Warhawks (Ulmeister) 21. september 2023, 19:30
FirkløverFC sagde:
Ville det være en ide at fjerne engangsbeløbet ved ansættelse hos trænerne?

Nu har jeg set en del posts hvor folk har brugt op mod 500k og flere sikkert også langt derover på at søge efter personale.
Nu henvender personalet sig til dig, og søger job. Så virker det ret urealistisk at man også lige skal have 12 dagslønninger i ansættelsesbonus.
For mig er det ligemeget, men som mindre klub er det virkelig surt at bruge 6-700k, endelig finde noget godt personale, og så koster han 150k at ansætte også.
Tanken er ikke dum. Ansættelsesbonus gør ikke mig der store, fordi jeg har en etableret stab. Men klubber der gør comeback eller begynder at samle en trænerstab vil bruge mange på først at sende annoncer, ansætte tredjerangstrænere, sende flere annoncer og så til sidst ansætte bedre trænere.

Tidligere ansatte man jo ikke midlertidige trænere, fordi man ledte videre, indtil man fandt den bedste og billigste. Nu kan man være nødsaget til at nøjes med en dyr 18x18 eller noget, indtil man måske en uge senere finder en ny og bedre træner.

Thorshammer United (EPU) 21. september 2023, 21:38
Så er det bare med at komme igang med personalesøgning for Kyoto Okami FC smiley

Der er en japansk 202020 træner at fiske efter smiley

Loyals (VMEnhancer) 24. september 2023, 09:54
QoL - Billede på kontraktforlængelse mangler


FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 25. september 2023, 08:00
Loyals sagde:
QoL - Billede på kontraktforlængelse mangler

Tak!
Det får jeg sendt videre

Antalyaspor (--) 26. september 2023, 14:25
Hej

Har lige prøvet mig af med en søgning efter talentspejdere fordi jeg godt kunne bruge en ekstra.

Har sat en TV kampagne i gang til 15k.

Er det korrekt at man ikke kan have flere annoncer i gang på én gang? Altså en anden form for annonce?

Dallas Stars

Team Power House (Markus) 26. september 2023, 14:38
Det er korrekt, kun én kampagne ad gangen, uanset hvad slags personale du søger

Antalyaspor (--) 26. september 2023, 14:46
Team Power House sagde:
Det er korrekt, kun én kampagne ad gangen, uanset hvad slags personale du søger
Tak for svar smiley

Støvsugeren (Pistræninger) 27. september 2023, 17:21
Jeg synes trænersøgning er dyrt grædeemoji

Hjortespring FC (Christoffer) 29. september 2023, 20:33
Kunne være fedt hvis man både kunne søge talentspejder og træner samtidig. Jeg er lige kommet tilbage efter et års pause og søger begge dele, men kan kun søge en ting af gangen
Besvar