Feedback: Ny medarbejder-søgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger banner) 20. oktober 2023, 19:31
FC Apollyon sagde:
Loyals sagde:
QoL - Billede på kontraktforlængelse mangler

Tak!
Det får jeg sendt videre
Snart en måned er der gået og det her er ikke indført endnu.
Kan vel ikke tage så lang tid at få det gjort? smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 22. oktober 2023, 14:30
Det handler ikke om længden.
Men de nye personale har nye billeder, de spillere der pensioneres har stadig de gamle billeder.
Det vil se ret tosset ud at blande de to stilarter og forskellige billeder på samme side.

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger banner) 23. oktober 2023, 10:42
FC Apollyon sagde:
Det handler ikke om længden.
Men de nye personale har nye billeder, de spillere der pensioneres har stadig de gamle billeder.
Det vil se ret tosset ud at blande de to stilarter og forskellige billeder på samme side.
Tak for forklaringen smiley

Newcastle United (Niklas) 27. oktober 2023, 13:00
Jeg synes også 6 timer er rimelig lang tid at vente og jeg har endnu ikke oplevet at få en træner som jeg synes kan bruges til noget smiley

Så kan det godt være den anden måde tog lang tid også, men der kunne man trods alt vrage og vælge som det passede en. Jeg har som sådan ikke noget i mod det tager 6 timer, hvis man har en større mulighed for at finde gode trænere.

Eller også gøre sådan, at man hæver antallet af trænere fundet så der er større sandsynlighed for at få nogen man kan bruge.

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger banner) 28. oktober 2023, 23:29
RB Newcastle sagde:
Jeg synes også 6 timer er rimelig lang tid at vente og jeg har endnu ikke oplevet at få en træner som jeg synes kan bruges til noget smiley

Så kan det godt være den anden måde tog lang tid også, men der kunne man trods alt vrage og vælge som det passede en. Jeg har som sådan ikke noget i mod det tager 6 timer, hvis man har en større mulighed for at finde gode trænere.

Eller også gøre sådan, at man hæver antallet af trænere fundet så der er større sandsynlighed for at få nogen man kan bruge.
Ejeren har ramt plet på skiven med den nye medarbejder-søgning ift. at lave flere penge på spillet. Man ved, at de førende klubber er tvunget til at have et vis antal trænere for at holde spillestilen kørende.
De vil naturligvis ej heller vente 6 timer, så de køber med klip.
Her håber jeg så bare at nogle af de ekstra indtægter går tid mere udvikling i spillet smiley

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger banner) 30. oktober 2023, 10:43
Kan man ikke søge efter en træner og en spejder på samme tid?

Hvis ikke, hvorfor? Det giver ingen mening? smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 30. oktober 2023, 13:55
Barys Astana sagde:
Kan man ikke søge efter en træner og en spejder på samme tid?

Hvis ikke, hvorfor? Det giver ingen mening? smiley
Det kan man ikke. Man søger efter trænere eller spejdere smiley
Og det er blot sådan det er designet.

Antalyaspor (Antalyaspor - Søger banner) 6. november 2023, 18:51
Min tredje søgning på trænere i alt tror jeg - og jeg fik sådan en lækker sag her smiley

https://www.virtualmanager.com/employees/11744837
Besvar