Feedback: Ny medarbejder-søgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

Tokyo (CK) Crew 4. september 2023, 21:51
Ac dragon IF sagde:
Signon Bonus?
Det er et andet ord for kontraktsum smiley

Musens Fc (Musens) 4. september 2023, 22:43
Jeg synes det er forvirrende at I laver om jeg har kun. Været her i 3 uger eller sådan noget . Nu mangler jeg en træner fordi jeg glemte st forny kontrakt. Før Kunne man gå og købe trænere osv. Jeg synes det er underligt noget med de tvannoncer , der tager 6 timer . Ja jeg er ny men synes i skall gå tilbage til det gamle system
Alternativt så kan. I have det gamle system men også give mulighed for dem som har lyst til det at lave t. Annoncer osv

GalatasarayTR (Senior- og ungdoms til salg) 4. september 2023, 22:44
Det var nu et ligegyldigt ændring i spillet..

Når nu det er sagt, så vil jeg foreslå i har andre tilbud .. pengesum er ingen problemer, så det giver ikke mening, at det er det skal være afgørende, om man vælger den ene fremfor det andet.

Lav forskellige cooldowns. F.eks. 2 timer 4 timer 8 timer.

I den ene får man 3 tilbudt den anden 5 og den sidste 8.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 4. september 2023, 23:07
GalatasarayTR sagde:
Det var nu et ligegyldigt ændring i spillet..

Når nu det er sagt, så vil jeg foreslå i har andre tilbud .. pengesum er ingen problemer, så det giver ikke mening, at det er det skal være afgørende, om man vælger den ene fremfor det andet.

Lav forskellige cooldowns. F.eks. 2 timer 4 timer 8 timer.

I den ene får man 3 tilbudt den anden 5 og den sidste 8.
Er ikke enig i at det var en ligegyldig ændring til spillet. Personalesøgningen har trængt til en overhaling i mange år, og det er dejligt det endelig er kommet. Det kan forhåbentligt give en lidt mere fair fordeling af trænere.

Det med forskellig cooldown er dog et fint forslag.

FC Bello TK (Christian) 4. september 2023, 23:33
Nu jeg sat kigget lidt på det her. Syns faktisk i ved ramme noget af det rigtig!
Flot designe. Og flot måde søge det på.
Men kunne være fedt at i man kunne måske sætte i at hvis man kunne få bedre tilbud fra stor personale hvis feks. I at kunne koste op til 1-2 millioner c for at sende ud. I at man hade sikret sig tilbud fra noget som aldrig var under 18-18 i de eneskaber der skulle være gode for en træner. I at personale faktisk begynder koste noget og få. Eller ved små tilbud som næste ikke koster noget kan komme alt. Fra det mest dårlig træner til de bedste man os kan være heldig der men meget svære at finde dem. Pt ved jeg kun er næste ikke nogle 20/20 træner da de fleste er ved klubber. Men med nye system ved vi det begynder komme frem. At der vil være bedre.
Også på den her måde hvis man vil bruge en del cash af sine penge på få de bedste skulle være meget støre chance for at få dem! I at hvis store klubber med enorme og skulle til og tænkte vil jeg ud bruge måske 10-20 millioner c på at ha de bedste træner så koster os der.
Der i vil man samtidig få tage nogle cash ud af spiller. Som vi alle ved er ekstrem mange af og hvis der ryger nogle ud den vej fra kunne man begynde få bedre styr på de kæmpe enorm beløber som er i spil vil stille og rolig blive mindre.
Kunne være fedt hvis det ende skulle blive en ekstra udgift ha dem. Og at lønnen samtidig ville være noget højre for personale efter der kvalitet.
Feks en 20/20 træner koster måske 20-40k om dagen og en 17/17 træner koster 5-10k om dagen ville folk begynde tænke har brug for så mange træner i min trup fordi hvis man så har 10 trænet af 20/20 som koster i snit 30k om dagen så vil lønnen blive så høj at man nød til tænke vil jeg ofre så meget på det her. Så vil folk sidde med mange mindre træner og vil begynde være mulighed for alle få en 20/20 træner hvis man vil ofre på dem eller en dårlig træner ville være fint til en.
Syns der mange muligheder nu når i begynd og lave det her om. Og få det til at være en omkostning for klubberne at have træner. Så det ikke bare er 2-10k for alle slags træner og det samme for talentspejder.
I der kan blive en dyr fornøjelse at ha så mange træner.
Jeg har personlig plus 10 træner i min klub fordi koster ikke noget ha dem. Men hvis jeg skulle bruge over 200-300-400k om dagen på dem så ville man automatisk skille sig af med dem.smiley

Ac dragon IF (Robert) 5. september 2023, 00:05
Lyon sagde:
Ac dragon IF sagde:
Signon Bonus?
Det er et andet ord for kontraktsum smiley
Det engelske term er vel signing bonus eller sign on fee? Men jeg har spillet på dansk, så det giver heller ikke helt mening.

Thorshammer United (EPU) 5. september 2023, 00:07
Ac dragon IF sagde:
Lyon sagde:
Ac dragon IF sagde:
Signon Bonus?
Det er et andet ord for kontraktsum smiley
Det engelske term er vel signing bonus eller sign on fee? Men jeg har spillet på dansk, så det giver heller ikke helt mening.
Der mangler et mellemrum. Der skal stå Sign on bonus.

Ac dragon IF (Robert) 5. september 2023, 00:09
Thorshammer United sagde:
Ac dragon IF sagde:
Lyon sagde:
Ac dragon IF sagde:
Signon Bonus?
Det er et andet ord for kontraktsum smiley
Det engelske term er vel signing bonus eller sign on fee? Men jeg har spillet på dansk, så det giver heller ikke helt mening.
Der mangler et mellemrum. Der skal stå Sign on bonus.
Der bør vel egentlig stå Tiltrædelsesbonus

Kyoto Okami FC (Bjørn) Crew 5. september 2023, 00:30
Musens Fc sagde:
Jeg synes det er forvirrende at I laver om jeg har kun. Været her i 3 uger eller sådan noget . Nu mangler jeg en træner fordi jeg glemte st forny kontrakt. Før Kunne man gå og købe trænere osv. Jeg synes det er underligt noget med de tvannoncer , der tager 6 timer . Ja jeg er ny men synes i skall gå tilbage til det gamle system
Alternativt så kan. I have det gamle system men også give mulighed for dem som har lyst til det at lave t. Annoncer osv
Forståeligt at det kan virke forvirrende for en ny bruger at et system bliver drastisk ændret, når man lige er ved at vende sig til det gamle. Når det så er sagt, så ville jeg i dine sko nok helt droppe at have en træner. Dine spillere og dit anlæg er ikke på et niveau, hvor det kan betale sig at have en træner. Bare et lille råd. smiley

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 5. september 2023, 08:15
Feedback er videregivet

Fejlene er også videregivet.
Besvar