Feedback: Ny medarbejder-søgning

Skrevet i Udviklerhjørnet

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 5. september 2023, 12:22
Kvart I Bold sagde:
Det er en ommer .
Er der noget mere konstruktivt til hvad denne "ommer" skulle være?

Kvart I Bold (Willemoes) 5. september 2023, 12:26
Det her spil går kun ud på stats og træning for mig. Tror næsten alle der spiller det her går på i træning vis vi ikke ALLE sammen får en 20x20 træner tror jeg ikke folk gider . Gør nu bare sådan vi alle kan få de træner vi skal bruge jeg forstår ikke i ikke bare går det .

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 5. september 2023, 12:27
Kvart I Bold sagde:
Det her spil går kun ud på stats og træning for mig. Tror næsten alle der spiller det her går på i træning vis vi ikke ALLE sammen får en 20x20 træner tror jeg ikke folk gider . Gør nu bare sådan vi alle kan få de træner vi skal bruge jeg forstår ikke i ikke bare går det .
Hvorfor så overhoved have trænere, hvis alle altid har de samme forudsætninger?

Kvart I Bold (Willemoes) 5. september 2023, 12:36
FC Apollyon sagde:
Kvart I Bold sagde:
Det her spil går kun ud på stats og træning for mig. Tror næsten alle der spiller det her går på i træning vis vi ikke ALLE sammen får en 20x20 træner tror jeg ikke folk gider . Gør nu bare sådan vi alle kan få de træner vi skal bruge jeg forstår ikke i ikke bare går det .
Hvorfor så overhoved have trænere, hvis alle altid har de samme forudsætninger?
Som det er idag har alle de store hold 20x20 trænere nogle har 10-15 endda .
Den dag de ikke har 20x20 mere og skal find på den måde som nu og de ikke kan få det så tror du ikke at folk sopper igen ?

FC Ejlertsen (Peter) 5. september 2023, 12:39
Jeg er lige kommet tilbage efter en lille pause, jeg leder selvfølgelig efter trænere før jeg henter talenter for 60m, men det tager 4 timer at få tilbudt personale som ikke har prangende tal. Det ligner jo det tager måneder før jeg har en træner stab og kan komme i gang med spillet igen. Den manuele søgning savner jeg lidt nu

Kvart I Bold (Willemoes) 5. september 2023, 12:42
FC Ejlertsen sagde:
Jeg er lige kommet tilbage efter en lille pause, jeg leder selvfølgelig efter trænere før jeg henter talenter for 60m, men det tager 4 timer at få tilbudt personale som ikke har prangende tal. Det ligner jo det tager måneder før jeg har en træner stab og kan komme i gang med spillet igen. Den manuele søgning savner jeg lidt nu
Det er det jeg prøver at sige til dem jeg er selv lige kommet tilbage det et umuligt at kom igang igen vis de ikke får de trænere du skal bruge .

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 5. september 2023, 12:45
FC Ejlertsen sagde:
Jeg er lige kommet tilbage efter en lille pause, jeg leder selvfølgelig efter trænere før jeg henter talenter for 60m, men det tager 4 timer at få tilbudt personale som ikke har prangende tal. Det ligner jo det tager måneder før jeg har en træner stab og kan komme i gang med spillet igen. Den manuele søgning savner jeg lidt nu
Overdrivelse fremme forståelsen.
Det bør ikke tage så lang tid.

Men det kan godt tage et par dage at få en trænerstab på benen.
Man kan dog argumentere for, at man kan starte et sted og så arbejde sig op ad i takt med at man får bedre tilbud.

Måske lidt som man ville gøre i mange andre situationer, hvor det bedste ikke ligger lige for.

FC Apollyon (Liam - CM) Community Manager 5. september 2023, 12:45
Kvart I Bold sagde:
FC Ejlertsen sagde:
Jeg er lige kommet tilbage efter en lille pause, jeg leder selvfølgelig efter trænere før jeg henter talenter for 60m, men det tager 4 timer at få tilbudt personale som ikke har prangende tal. Det ligner jo det tager måneder før jeg har en træner stab og kan komme i gang med spillet igen. Den manuele søgning savner jeg lidt nu
Det er det jeg prøver at sige til dem jeg er selv lige kommet tilbage det et umuligt at kom igang igen vis de ikke får de trænere du skal bruge .
Det er på ingen måde umuligt.
Husk på, at dette også kræver tilvænning. Det er et nyt system og det bliver ikke bare kørt en på en eller to dage.

Thorshammer United (EPU) 5. september 2023, 12:50
Det er bare med at komme i gang med ansøgninger - der er mindst en ledig 20xx20 i puljen og 1 måske ledig.

FC Deluga (Deluga) Forum-moderator 5. september 2023, 13:03
Kvart I Bold sagde:
Som det er idag har alle de store hold 20x20 trænere nogle har 10-15 endda .
Den dag de ikke har 20x20 mere og skal find på den måde som nu og de ikke kan få det så tror du ikke at folk sopper igen ?
Nogen måske jo, men generelt set? Nej. Folk tilvænner sig bare at man ikke altid kan have en 20x20 træner. Selv nu er der større klubber med 20x19 trænere, hvis ikke jeg har fyret mine eller de er gået på pension har jeg selv haft nogle stykker grundet manglende 20x20. Det har ikke gjort spillet dårligere.
Forskellen på en 20x20 og en 20x19 er minimal.

Lige nu tager det et stykke tid at kunne finde gode trænere, men det er fordi at markedet er blevet støvsuget for gode trænere, så derfor tager det tid. Ved manuel søgning er du heller ikke garanteret en 20x20 eller 20x19, der skal du også være relativt heldig. Og hvis alle skal have en 20x20 træner, så kan man lige så godt fjerne muligheden for overhovedet at hente trænere og så bare lav ligesom man gjorde med assistentmanageren, gøre så alle klubber har.

Er det nye system dårlig fordi man ikke bliver tilbudt de bedste trænere eller spejdere? Næh, systemet er kommet på et tidspunkt hvor markedet stort set er støvsuget for de gode trænere og spejdere. Så der skal gå lidt tid inden at man for alvor ser en effekt og mulighed for de gode trænere.
Derudover er systemet nyt, så der kommer jo selvfølgelig nogle rettelser eller andet, der gerne skulle gøre det bedre.
Besvar